Ik had een paar maanden geleden ook al iets gepost alleen daar kwam ik niet verder mee.
Gta doet het niet meer er komt te staan RunDDL ofzoiets en alemaal fouten.
Ik kan hem ook nergens in mijn systeem vinden maar als ik de cd er in stop kan ik hem niet installeren want hij staat al op de computer, ik kan hem ook niet "Uninstalleren".
En ja ik heb gemod en ik heb savegames er in gezet maar dat kan het niet zijn.. want ik heb V1.0 met hoesjes en boekjes (zo'n heel boek) en erbij was direct toen die uitkwam voor pc dus ik kan wel modden.
Ik heb Net nog Systeem Herstel op vista geprobeert alleen dat levert ook niks op.
Wie kan me helpen!?
Oh ja en nog 1 vraagje:
Wat is de site voor dat programma waarmee je je computer inhoud kan zien met hoeveel intern geheugen je hebt en zo?
Hey
Ik had een paar maanden geleden ook al iets gepost alleen daar kwam ik niet verder mee.
Gta doet het niet meer er komt te staan RunDDL ofzoiets en alemaal fouten.
Ik kan hem ook nergens in mijn systeem vinden maar als ik de cd er in stop kan ik hem niet installeren want hij staat al op de computer, ik kan hem ook niet "Uninstalleren".
En ja ik heb gemod en ik heb savegames er in gezet maar dat kan het niet zijn.. want ik heb V1.0 met hoesjes en boekjes (zo'n heel boek) en erbij was direct toen die uitkwam voor pc dus ik kan wel modden.
Ik heb Net nog Systeem Herstel op vista geprobeert alleen dat levert ook niks op.
Wie kan me helpen!?
Oh ja en nog 1 vraagje:
Wat is de site voor dat programma waarmee je je computer inhoud kan zien met hoeveel intern geheugen je hebt en zo?
Sorry voor 't lange verhaal.
Pmixer
dit lijkt me goed toch?
Systeem
--------------------------------------------------------------------------------
Fabrikant Packard Bell BV
Model ISTART B2050 AIO
Totale hoeveelheid systeemgeheugen 2,00 GB RAM
Type computer 32-bits besturingssysteem
Aantal processorcores 1
Geschikt voor 64-bits Ja
Opslag
--------------------------------------------------------------------------------
Totale grootte van vaste schijf/schijven 141 GB
Schijfpartitie (C:) 94 GB beschikbaar (141 GB totaal)
Mediastation (D:) Cd/Dvd
Grafische weergave
Type beeldschermadapter NVIDIA GeForce 8400 GS
Totaal beschikbaar grafisch geheugen 1023 MB
Toegewezen grafisch geheugen 256 MB
Toegewezen systeemgeheugen 0 MB
Gedeeld systeemgeheugen 767 MB
Versie van beeldschermadapterstuurprogramma 7.15.11.6925
Resolutie van hoofdbeeldscherm 1024x768
DirectX-versie DirectX 9.0 of nieuwer
please help!