Geplaatst: 24 mei 200421 jaren comment_7739 Hoe komt het als ik een tijdje speel of soms aardig snel dat hij disconnect ? :angry: Ik baal hier echt van ! <_<
Geplaatst: 24 mei 200421 jaren comment_7741 Hoe komt het als ik een tijdje speel of soms aardig snel dat hij disconnect ? :angry: Ik baal hier echt van ! * Kheb de gtavc niet legaal *, ligt het daar aan ? <_< Heb geduld, ik heb vernomen dat MTA o.4 erg snel uit komt
Geplaatst: 24 mei 200421 jaren Auteur comment_7743 Hoe komt het als ik een tijdje speel of soms aardig snel dat hij disconnect ? :angry: Ik baal hier echt van ! * Kheb de gtavc niet legaal *, ligt het daar aan ? <_< Heb geduld, ik heb vernomen dat MTA o.4 erg snel uit komt Ligt het aan MTA 0.3 dan ?
Geplaatst: 24 mei 200421 jaren comment_7748 Het kan liggen aan je internet verbinding. Maar ik weet niet of ik verder mag helpen, omdat je een niet legale versie hebt.
Geplaatst: 24 mei 200421 jaren comment_7761 Hoe komt het als ik een tijdje speel of soms aardig snel dat hij disconnect ? :angry: Ik baal hier echt van ! <_< Meestal ligt dat aan de server. Je word dus gekicked.. Je bent volgens mij nooit zomaar disconnected
Geplaatst: 24 mei 200421 jaren comment_7763 Nee. Als je gekickd word komt er automatisch te staan dat je werd gekickt.
Geplaatst: 25 mei 200421 jaren Auteur comment_7775 Hoe komt het als ik een tijdje speel of soms aardig snel dat hij disconnect ? :angry: Ik baal hier echt van ! <_< Meestal ligt dat aan de server. Je word dus gekicked.. Je bent volgens mij nooit zomaar disconnected Nee ik wordt niet gekickt.. gewoon connecten. ......... 10sec.. blabla
Geplaatst: 25 mei 200420 jaren Auteur comment_7789 Effuh om precies te zijn: Connecting... Connected. Server Game Mode: Stunt Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec)
Geplaatst: 25 mei 200420 jaren comment_7811 hoe weet je dat nou cker, ik denk dat er genoeg programma's zijn die dat kunnen verhelpen!
Geplaatst: 25 mei 200420 jaren comment_7828 Als je illegale versie heb kan mta niet! :o Uhm. Ik had ook de illegale en daar werkte het net zo op als bij de legale. Maar als je "timed out" moet je gewoon weer opnieuw inloggen.
Geplaatst: 25 mei 200420 jaren comment_7831 Effuh om precies te zijn:Connecting... Connected. Server Game Mode: Stunt Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec) Heb je spaties in je naam?
Geplaatst: 25 mei 200420 jaren comment_7845 Nee. Dan komt er te staan: Whit space is not allowed in this server. Please change your name. "naam" has been kicked from the game.
Geplaatst: 30 mei 200420 jaren comment_8254 Nee. Dan komt er te staan:Whit space is not allowed in this server. Please change your name. "naam" has been kicked from the game. ik heb dat nooit gehad B)
Geplaatst: 31 mei 200420 jaren comment_8340 Om het simpel te zeggen: - Dit kan aan de server liggen, overbelasten, te hoge pings, server down, of wtf dan ook... - Check je inet verbinding, die wil ook weleens wegvallen of vertragen... - Te lang nix doen wil ook weleens voor deze message zorgen... - MTA 0.3 -> Beta versie is het dus nog, niet alle fouten zijn verholpen...
Hoe komt het als ik een tijdje speel of soms aardig snel dat hij disconnect ? :angry:
Ik baal hier echt van !
<_<