Geplaatst: 31 maart 200520 jaren comment_116036 Hé, wie weet welk bestand je moet 'replacen' om chroom erin te zetten, zodat alle auto's glimmen. Dus welk bestand (en in welke map dat bestand staat) je dan voor chrome.bmp moet vervangen? :huh:
Geplaatst: 31 maart 200520 jaren comment_116392 Daar is volgens mij geen bestand voor, iedere auto heeft zijn eigen textuur, je moet ieder textuur bij ieder auto dan verandern :o
Geplaatst: 31 maart 200520 jaren Auteur comment_116436 hoe kom je bij de textures van een auto zelf????? :huh:
Geplaatst: 31 maart 200520 jaren comment_116446 Als er een .dff van een auto is (bijv. sabre.dff) is er ook een .txd van de auto (sabre.txd)..Daar zitten alle textures in ...Je kan ze d'r uithalen met ViceTXD
Geplaatst: 2 april 200520 jaren Auteur comment_117458 Maar in welke map staan dan bijv. de aparte bestanden sabre.dff en sabre.txd? Bijv. ergens in models ofzo?? of in data? :blink:
Geplaatst: 2 april 200520 jaren comment_117462 Die bestanden staan in de models map in het bestand gta3.img, open deze met de img tool en zoek de bestanden. Exporteer ze en textuur ze opnieuw.
Geplaatst: 3 april 200520 jaren Auteur comment_117891 Kun je zo ook die bruin/grijze randen in de lijnen van de auto's weghalen? Of moet je dat weer op een andere manier doen?
Geplaatst: 3 april 200520 jaren comment_117910 Waar zitten die "Randen" volgens jou? :huh: Ik weet niet wat je bedoeld.
Geplaatst: 3 april 200520 jaren Auteur comment_118248 http://gta-action.planet-multiplayer.de/co...rs/infernus.jpg
Geplaatst: 3 april 200520 jaren Auteur comment_118249 Sorry, voor het dubbelposten en dat het plaatje zo achterlijk groot is, maar daar ben ik nog niet zo handig in (ga niet in dit topic uitleggen hoe dat moet). De bruin/grijze randen om de wielkasten bedoel ik. Dus dat de lak mooi egaal word (zoals in de meeste mods)
Geplaatst: 4 april 200520 jaren comment_118283 Jah dit kan idd. Kijk die is de textuur van de infernus zoals je misschien al wist. Maak gewoon alle lijnen wit en ze zijn weg . Alleen weet ik wel niet of dit wel zo'n mooi effect heeft.
Geplaatst: 4 april 200520 jaren comment_118385 omdat we het toch toevallig over glimmende auto's hebben. Op he engelse forum kwam ik iets ontzettend leuks tegen http://www.mm2x.com/upload/files/GTAVC_d3d8.zip Daarin zit een d3d8.dll file die je in de VC folder moet zetten. ( bij de .exe dus) Als je het spel daarna weer opstart, glimmen de auto's ontzettend mooi, ( helaas de poppetjes ook). Er worden wel wat problemen mee gemeld, dus het kan zijn dat het niet voor iedereen werkt, maar dan heb je dus pech.... Hopelijk gaat willyboy, de maker van dit moois, het nog verder uitbouwen en mooier maken... Ik wilde jullie dit niet onthouden... Als iemand een paar leuke screens met dit ding wil posten... graag....
Geplaatst: 4 april 200520 jaren comment_118739 Ok, dat ga ik testen. Ik post zo screens. EDIT: mijn complimenten aan willyboy Bewerkt: 4 april 200520 jaren door Wauzie
Geplaatst: 5 april 200520 jaren Auteur comment_118915 Jah dit kan idd. Kijk die is de textuur van de infernus zoals je misschien al wist. Maak gewoon alle lijnen wit en ze zijn weg . Alleen weet ik wel niet of dit wel zo'n mooi effect heeft. Ja, het is heel mooi! ik heb gewoon alles van dat bestand wit gegumd met paint, en toen waren die gore lijnen weg Maar de schaduw zie je nog wel, dus nu ziet het er gewoon uit als een héél schone auto :lol:
Hé, wie weet welk bestand je moet 'replacen' om chroom erin te zetten, zodat alle auto's glimmen.
Dus welk bestand (en in welke map dat bestand staat) je dan voor chrome.bmp moet vervangen?
:huh: