Geplaatst: 13 oktober 200816 jaren comment_1138041 Hee ik had een vraagje hoe kun je je eigen nummers luisteren, want als ik ze bij die map zet (weet niet precies de naam meer maar die naast gallery) en als ik dan in game zit, en dan op die zender zet. krijg ik gewoon een zender van dat spel amerikaanse bullshit ofzo , weet iemand iets : ) thnx uu
Geplaatst: 13 oktober 200816 jaren comment_1138044 Je zal waarschijnlijk de play mode op ''Radio'' hebben staan. Als je deze op ''Random'' of "Sequential'' zet zullen alleen de muziekbestanden worden afgespeeld, en géén commercials.
Geplaatst: 13 oktober 200816 jaren comment_1138061 Je moet wel ingame de user tracks scannen . Wikigta - Van alle markten thuis
Geplaatst: 13 oktober 200816 jaren comment_1138226 In welk bestand kan ik me eigen muziek zetten als ik die wil horen in GTA SA ? Bedankt voor help.
Geplaatst: 13 oktober 200816 jaren comment_1138228 Alle informatie over de User Track Player. Om je eigen muziekbestanden af te kunnen laten spelen op dit station zal je eerst van deze muziekbestanden snelkoppelingen moeten aanmaken in de map (Mijn) Documenten > GTA San Andreas User Files > User Tracks. De rest lees je wil in de link die ik je gaf. MP.
Hee
ik had een vraagje
hoe kun je je eigen nummers luisteren, want als ik ze bij die map zet (weet niet precies de naam meer maar die naast gallery) en als ik dan in game zit, en dan op die zender zet.
krijg ik gewoon een zender van dat spel amerikaanse bullshit ofzo ,
weet iemand iets : )
thnx uu