Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren comment_1139049 Kun je je PSN ID veranderen? Mijn vader heeft namelijk eerst eentje ingevoerd, maar hij zit er nooit op. Daarom wil ik het veranderen in 'gewoon' Mematox. Moet je voor de PS3 een aparte headset hebben? Zo ja, waar kan ik die kopen? Je kunt ook een andere link geven van een headset die jij gebruikt, en die ik zou kunnen kopen. Groetjess, Mematox
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1141262 ik ben ook van plan een headset te kopen voor mijn ps3. maar gaat bluetooth headset ook op mijn computer? of alleen USB? Je kan in de winkel een klein usb dingetje kopen voor 10 euro. Met je usb je headset erbij bijv die van de Bart Smit (16 euro) Dan heb je in totaal 26 euro uitgegeven. Maar het beste is toch een usb headset halen die 30 euro kost. bedoel je deze headset? ik heb hem gisteren besteld hij is 40 euro waard maar je kan hem bestellen voor 16 als iemand een headset zoekt voor ps3 dit is een echte aanrader!! en bedoel je dat usb dingetje: een bluetooth stick? greets Ely
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1141320 ik ben ook van plan een headset te kopen voor mijn ps3. maar gaat bluetooth headset ook op mijn computer? of alleen USB? Je kan in de winkel een klein usb dingetje kopen voor 10 euro. Met je usb je headset erbij bijv die van de Bart Smit (16 euro) Dan heb je in totaal 26 euro uitgegeven. Maar het beste is toch een usb headset halen die 30 euro kost. bedoel je deze headset? ik heb hem gisteren besteld hij is 40 euro waard maar je kan hem bestellen voor 16 als iemand een headset zoekt voor ps3 dit is een echte aanrader!! en bedoel je dat usb dingetje: een bluetooth stick? greets Ely Ja,die bedoel ik. Maar als je je headset hebt voeg mij dan toen.
Geplaatst: 17 oktober 200816 jaren comment_1141746 ik ben ook van plan een headset te kopen voor mijn ps3. maar gaat bluetooth headset ook op mijn computer? of alleen USB? Je kan in de winkel een klein usb dingetje kopen voor 10 euro. Met je usb je headset erbij bijv die van de Bart Smit (16 euro) Dan heb je in totaal 26 euro uitgegeven. Maar het beste is toch een usb headset halen die 30 euro kost. bedoel je deze headset? ik heb hem gisteren besteld hij is 40 euro waard maar je kan hem bestellen voor 16 als iemand een headset zoekt voor ps3 dit is een echte aanrader!! en bedoel je dat usb dingetje: een bluetooth stick? greets Ely Ja,die bedoel ik. Maar als je je headset hebt voeg mij dan toen. ik heb je toch al toegevoegd op PS3? of bedoel je iets anders?
Kun je je PSN ID veranderen?
Mijn vader heeft namelijk eerst eentje ingevoerd, maar hij zit er nooit op. Daarom wil ik het veranderen in 'gewoon' Mematox.
Moet je voor de PS3 een aparte headset hebben? Zo ja, waar kan ik die kopen?
Je kunt ook een andere link geven van een headset die jij gebruikt, en die ik zou kunnen kopen.
Groetjess,
Mematox