Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren comment_1139212 Ik heb geprobeerd de texture te veranderen, ben ook bijna alle tut's afgeweest, kan niks vinden.. Via paint heb ik al de texture gemaakt, maar als ik hem dan in GTA San Andreas zet, doet hij niks ermee. Mijn vraag: Hoe moet ik de texture bestanden noemen zodat GTA het wel pakt? Tut's zijn bij mij altijd welkom.
Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren comment_1139225 Altijd in BMP formaat moet het zijn, heb je dat? En het beste en korte naam, zoals 1.bmp.
Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren Auteur comment_1139262 Altijd in BMP formaat moet het zijn, heb je dat? En het beste en korte naam, zoals 1.bmp. Ik heb gewoon BMP, ja. En hoezo kort? het moet toch een bepaalde naam hebben zodat GTA hem pakt?
Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren comment_1139381 owja klopt, je vervangt hem heh, sorry... Weet niet waarom hij het dan niet doet.. Weet je ook hoeveel BIT BMP? misschien ligt het daaraan, zoiets dacht ik wel dat kon. Maar weet niet meer hoeveel BIT je dan wel nodig had
Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren comment_1139387 ja, hoe heb je het in SA gezet? heb je gewoon in de TXD van Burrito je textuur toegevoegd met de naam, mijntextuurplzrockstargameszetdezetexuuropdeburritoikhebmijnbesterzoopgedaan.bmp en dan hopen dat ie het pakt? of als een paintjob vervangen, want in dat geval moet je het er wel eerst opspuiten. Of heb je je textuur op de burrito gemapd en dan toegevoegd? Iets Specifieker zijn plz. Grz, Beagle
Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren Auteur comment_1139436 ja, hoe heb je het in SA gezet? heb je gewoon in de TXD van Burrito je textuur toegevoegd met de naam, mijntextuurplzrockstargameszetdezetexuuropdeburritoikhebmijnbesterzoopgedaan.bmp en dan hopen dat ie het pakt? of als een paintjob vervangen, want in dat geval moet je het er wel eerst opspuiten. Of heb je je textuur op de burrito gemapd en dan toegevoegd? Iets Specifieker zijn plz.Grz, Beagle Sorry Ik vind alle 2 wel goed, het liefst gewoon de textuur helemaal veranderen. Als je ze alle 2 kan uitleggen, maak je me erg blij maar toch het liefst de textuur helemaal veranderen. Alvast bedankt
Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren comment_1139463 Nou, de tweede manier is vrij simpel >ALS< ::AlS:: >?aLs<? je 3ds max hebt. Importeer de burrito met Kam's scripts en map je texuur erop. Dan exporteer je de burrito, met als col de orginele burrito dff. Je zet de burrito erin. Je pakt de TXD van burrito en voegt je plaatje toe die je gebruikt hebt, en geeft ze >PRECIES< ::PrEcIeS:: >?pReCiEs<? dezelfde naam als dat je in 3ds max hebt gebruikt. compressen en toevoegen aan gta3.img. Ik ga nog eens een all in one tut maken over dit soort dingen aangezien het veelgevraagde vragen (raar zinnetje ) zijn. Grz, Beagle
Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren Auteur comment_1139471 owja klopt, je vervangt hem heh, sorry... Weet niet waarom hij het dan niet doet.. Weet je ook hoeveel BIT BMP? misschien ligt het daaraan, zoiets dacht ik wel dat kon. Maar weet niet meer hoeveel BIT je dan wel nodig had Ik geloof 32 Bit
Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren Auteur comment_1139525 Nou, de tweede manier is vrij simpel >ALS< ::AlS:: >?aLs<? je 3ds max hebt. Importeer de burrito met Kam's scripts en map je texuur erop. Dan exporteer je de burrito, met als col de orginele burrito dff. Je zet de burrito erin. Je pakt de TXD van burrito en voegt je plaatje toe die je gebruikt hebt, en geeft ze >PRECIES< ::PrEcIeS:: >?pReCiEs<? dezelfde naam als dat je in 3ds max hebt gebruikt. compressen en toevoegen aan gta3.img. Ik ga nog eens een all in one tut maken over dit soort dingen aangezien het veelgevraagde vragen (raar zinnetje ) zijn.Grz, Beagle Ok, Bedankt! Ik kijk al uit naar je tut EDIT: Deze manier lukt me niet -.-' Wat is de andere manier? Sorry, ben net nieuw in het modden xD Bewerkt: 15 oktober 200816 jaren door gangstajoe
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1140833 Ik ben met die tut bezig, er zitten tot nu toe 25 plaatjes in en is nog niet af Ik heb het gericht op nieuwkomers bij 3ds max, kams scripts, imgtool, txdworkshop. En andere tuts komen nog in dezelfde post als ik de jouwe af heb. Grz, Beagle
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren Auteur comment_1141330 Ik ben met die tut bezig, er zitten tot nu toe 25 plaatjes in en is nog niet af Ik heb het gericht op nieuwkomers bij 3ds max, kams scripts, imgtool, txdworkshop. En andere tuts komen nog in dezelfde post als ik de jouwe af heb.Grz, Beagle Bedankt Succes ermee
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1141358 70 plaatjes, de tut is bijna af. Moet te volgen zijn toch, 70 plaatjes? Grz, Beagle
Geplaatst: 17 oktober 200816 jaren comment_1141674 70 plaatjes, de tut is bijna af. Moet te volgen zijn toch, 70 plaatjes?Grz, Beagle Ik wacht vol smacht
Geplaatst: 17 oktober 200816 jaren comment_1141819 Ik ga het nu uploaden naar photobucket en posten op GTAforum. het is heel gericht op Totale noobs die helemaal NIKS van 3ds max, IMGtool of TXD workshop af weten.[/font] Grz, Beagle
Geplaatst: 17 oktober 200816 jaren Auteur comment_1141850 Ik ga het nu uploaden naar photobucket en posten op GTAforum. het is heel gericht op Totale noobs die helemaal NIKS van 3ds max, IMGtool of TXD workshop af weten.[/font]Grz, Beagle Mooi, dan gaat deze noob als eerste een kijkje nemen op je tut Bewerkt: 17 oktober 200816 jaren door gangstajoe
Geplaatst: 17 oktober 200816 jaren comment_1141881 Doe je best, Tutorials forum Veel plezier! Grz, Beagle
Ik heb geprobeerd de texture te veranderen, ben ook bijna alle tut's afgeweest,
kan niks vinden..
Via paint heb ik al de texture gemaakt, maar als ik hem dan in GTA San Andreas zet, doet hij niks ermee.
Mijn vraag: Hoe moet ik de texture bestanden noemen zodat GTA het wel pakt?
Tut's zijn bij mij altijd welkom.