Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren comment_1139566 om mijn plaatje staan nu centimeters en dat was eerst niet hoe moet ik dat terug zetten?? alvast bedankt
Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren comment_1139587 view >> rulers. zorg dat er geen vinkje voor staat, dan zou het weg moeten zijn. en anders kan je ook workspace >> default workspace nemen, dan is het allemaal weer zoals in het begin.
Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren Auteur comment_1139647 view >> rulers. zorg dat er geen vinkje voor staat, dan zou het weg moeten zijn.en anders kan je ook workspace >> default workspace nemen, dan is het allemaal weer zoals in het begin. oke thx het is gelukt maar als je gumt en brusht had ik eerst een rondje en nu een soort kruisje weet je hoe da terug moet?(workspace >> default workspace = heb ik al geprobeerd) EDIT: heb het rondje ook al terug heel erg bedankt Bewerkt: 14 oktober 200816 jaren door ken9
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1285326 view >> rulers. zorg dat er geen vinkje voor staat, dan zou het weg moeten zijn.en anders kan je ook workspace >> default workspace nemen, dan is het allemaal weer zoals in het begin. oke thx het is gelukt maar als je gumt en brusht had ik eerst een rondje en nu een soort kruisje weet je hoe da terug moet?(workspace >> default workspace = heb ik al geprobeerd) EDIT: heb het rondje ook al terug heel erg bedankt Misschien kun je erbij zetten hoe je het hebt opgelost, voor anderen met hetzelfde probleem.. Niet dat ik dit probleem heb, maar er zullen vast wel anderen zijn.
om mijn plaatje staan nu centimeters en dat was eerst niet hoe moet ik dat terug zetten??
alvast bedankt