Geplaatst: 15 oktober 200816 jaren comment_1139910 Is saints row nou al uit of niet want ik heb al veel mensen in me friend list die die spelen
Geplaatst: 15 oktober 200816 jaren comment_1139913 De Bart Smit hier had hem al in de rekken staan. Je kunt dit het beste navragen bij je dichtsbijzijnde gamewinkel.
Geplaatst: 15 oktober 200816 jaren comment_1139924 Saints row 2 komt officieel uit op 17 oktober 2008 (in Amerika gister). Als je nu in de winkles kijkt zal er wel een hoesje staan voor 'm te pre-orderen.
Geplaatst: 15 oktober 200816 jaren comment_1139932 Die reclame is vet Ontopic: in de reclame zeggen ze ook van 17 oktober verkrijgbaar.
Geplaatst: 15 oktober 200816 jaren comment_1139961 Ik heb hier een site voor de info. http://www.vgreleases.com/Xbox360/ReleaseD...x?ShowReviews=1 Je moet de 2e bekijken. Nu staat er nog 1 dag maar dat betekend nog 1 dag en een paar uur.
Geplaatst: 15 oktober 200816 jaren Auteur comment_1140329 goed nieuws hij is al te koop overal heb ik gekeken en hij was er overal (dynabite, intertoys, bart smit, free record shop enz) maar nog een vraagje als je cheat (niet dat ik heb van plan ben maar wil zo graag ff op die minibike rijden:)) locked die dan de achievements net als bij sr1
Geplaatst: 15 oktober 200816 jaren comment_1140599 goed nieuws hij is al te koop overal heb ik gekeken en hij was er overal (dynabite, intertoys, bart smit, free record shop enz) maar nog een vraagje als je cheat (niet dat ik heb van plan ben maar wil zo graag ff op die minibike rijden:)) locked die dan de achievements net als bij sr1 Waarschijnlijk wel. Dit zal over een tijdje wel op internet staan, dus ik zou er nog even mee wachten als ik jou was
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren Auteur comment_1140840 goed nieuws hij is al te koop overal heb ik gekeken en hij was er overal (dynabite, intertoys, bart smit, free record shop enz) maar nog een vraagje als je cheat (niet dat ik heb van plan ben maar wil zo graag ff op die minibike rijden:)) locked die dan de achievements net als bij sr1 Waarschijnlijk wel. Dit zal over een tijdje wel op internet staan, dus ik zou er nog even mee wachten als ik jou was en als ik een nieuwe save game maak?
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1140885 Als je de game wilt moet hier gaan kopen http://www.12game.com/PS3/Saints_Row_2.aspx?af=13 Bron: http://www.kieskeurig.nl/playstation_3_gam...prijzen/214492/ Kieskeurig is een site waar je alles kunt vinden wat je wilt kopen, en welke winkels het goedkoopst zijn en de beste
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1141278 goed nieuws hij is al te koop overal heb ik gekeken en hij was er overal (dynabite, intertoys, bart smit, free record shop enz) maar nog een vraagje als je cheat (niet dat ik heb van plan ben maar wil zo graag ff op die minibike rijden:)) locked die dan de achievements net als bij sr1 Waarschijnlijk wel. Dit zal over een tijdje wel op internet staan, dus ik zou er nog even mee wachten als ik jou was en als ik een nieuwe save game maak? Dan is het effect hetzelfde. Als je het echt per se wilt, zou ik een nieuw account aanmaken. Dit heb ik ook bij GTA IV gedaan, om te kunnen cheaten.
Geplaatst: 17 oktober 200816 jaren Auteur comment_1141670 goed nieuws hij is al te koop overal heb ik gekeken en hij was er overal (dynabite, intertoys, bart smit, free record shop enz) maar nog een vraagje als je cheat (niet dat ik heb van plan ben maar wil zo graag ff op die minibike rijden:)) locked die dan de achievements net als bij sr1 Waarschijnlijk wel. Dit zal over een tijdje wel op internet staan, dus ik zou er nog even mee wachten als ik jou was en als ik een nieuwe save game maak? Dan is het effect hetzelfde. Als je het echt per se wilt, zou ik een nieuw account aanmaken. Dit heb ik ook bij GTA IV gedaan, om te kunnen cheaten. oh oke naja is jammer:(
Is saints row nou al uit of niet want ik heb al veel mensen in me friend list die die spelen