Jump to content
Geplaatst:
comment_1140357

2dujyht.jpg

Welkom bij de Fifa 09 contest.

In dit topic moet je je opgeven voor deze contest. Dit doe je d.m.v. het volgende lijstje:

[b]Forumnaam:[/b]
[b]Ps3 / xbox:[/b]
[b]PSN (naam) / Xbox Live (naam):[/b]

In dit topic kun je ook je vragen kwijt. En natuurlijk opmerkingen over deze contest. In het hoofdtopic is het verboden om te reageren!

Hoofdtopic: Klik

Ik wens jullie veel plezier bij deze contest.

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 81
  • Bezichtigingen 6.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1167492
Dag Mogelijke tijd
Woensdag /
Donderdag /
Vrijdag 17u - 20u
Zaterdag ?

Zoals je ziet ben ik er zaterdag niet zeker van dat ik online kan komen, het kan zijn dat ik de hele dag online kan, het kan evengoed zijn dat ik ergens naartoe ga. Vrijdag komt voor mij het best uit. ;)

PS: Ik zeg het nu maar al zodat julie het weten, ik zit op internaat dus ik kan tijdens de schoolweek niet online komen, vrijdag, zaterdag en zondag gaan (meestal) wel. :)

Ik kan ook alleen het weekend, alleen na 16.00u veel succes trouwens voor de deelnemers.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1168074

Dankje voor de lijstjes. Er staan 2 data + tijd gepland in het hoofdtopic. Kijk daar, en je weet hoe laat je moet spelen. 1 wedstrijd is nog onbekend.

Geplaatst:
comment_1168666

Ik en Gekkie hebben hem vanmiddag al gespeeld...Eindstand 2-1 voor Ikkes (Na een blunder van de keeper (0-1), na eigen goal (1-1) en winnende doelpunt in de 92ste minuut (2-1) :engel: ).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1168932
GekkieJ01 - Ikkes

1 - 2

Puur geluk ál speelde we allebij heel erg slecht.

Dankje, wordt ge-update :)

spelen jullie in de eredevisie en met welke clubs? :D maar ik kan niet meedoen heb geen live meer

Maakt niet uit welke clubs. Van chelsea tot AC.Milan. Alle landen zijn beschikbaar. Je kan ook niet meer mee doen, want we zijn al bezig in de competitie.

Geplaatst:
comment_1169608

Zonet heb ik de wedstrijd gespeeld tegen GTA-Alien. De eerste helft was een thriller, na een aantal ingame-minuten te hebben gespeeld stond ik al 0-1 achter, al kwam ik in de volgende minuten op en over GTA-Alien. GTA-Alien vocht terug en het stond alweer gelijk; 2-2. Dit was echter nog niet de ruststand want elk scoorde we nog: 3-3 bij de rust

De 2de helft was al heel wat minder spannend, toch vielen er nog 2 doelpunten, alle twee op mijn naam. 5-3 is dus de uitslag na een plezante match.

Geplaatst:
comment_1170071
Zonet heb ik de wedstrijd gespeeld tegen GTA-Alien. De eerste helft was een thriller, na een aantal ingame-minuten te hebben gespeeld stond ik al 0-1 achter, al kwam ik in de volgende minuten op en over GTA-Alien. GTA-Alien vocht terug en het stond alweer gelijk; 2-2. Dit was echter nog niet de ruststand want elk scoorde we nog: 3-3 bij de rust

De 2de helft was al heel wat minder spannend, toch vielen er nog 2 doelpunten, alle twee op mijn naam. 5-3 is dus de uitslag na een plezante match.

dat is goed

Alleen was de penalty niet leuk :7

Geplaatst:
comment_1171236
Dag Mogelijke tijd
Woensdag Na 21:00 uur
Donderdag Tussen 15:00-17:00 en na 22:30
Vrijdag Tussen 16:00-17:00 en en na 22:30
Zaterdag Tussen 10:00-12:00 en 's avonds laat
Geplaatst:
comment_1171245
Dag Mogelijke tijd
Woensdag /
Donderdag na 19:00
Vrijdag na 15:30 het liefst op deze dag no homework
Zaterdag na 18:00

Bewerkt: door Gta-Alien

Geplaatst:
comment_1171247

Deze week heb ik vrijdag vrij, hierdoor kan ik wat meer uren online zijn:

Dag Mogelijke tijd
Woensdag /
Donderdag 17u - 18u & 19u - 20u
Vrijdag 17u - 18u & 19u - 20u
Zaterdag 17u - 18u & 19u - 20u
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.