Jump to content
Geplaatst:
comment_1140661

Ik was saints row 2 aan het spelen hoor ik op de radio Roman in een keer praten. i :? k kon niet helemaal goed horen wat hij zei maar hij praate over vladimir, dit zal kunnen gaan over vlad die malorie probeerde af te pakken.

ook nog iets anders. Een boel liedjes in Saints Row 2 zitten ook in de voorgaande gta's. ik heb er al een paar van vice city en een paar van san andreas gehoort. ik weet niet of dit al bekent was maar vertelde het toch maar.

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1145130
ee gast ik heb hem gister gewoon origineel gekocht;)

Ik heb FIFA 09 ook gewoon origineel gekocht, 3 dagen voor de release.

Laturr 8)

hoe kan je in vreeedusnaam nou een spel kopen, legaal, terwijl het nog niet uit is

heel simpel je gaat gewoon een paar dagen eerder dan de release datum naar de winkel en dan ligt vaak het spel al in de rekken. die medewerkers doen daar niet moeilijk over of ze weten het gewoon niet dat het pas meerdere dagen later pas moet uitkomen. bij gta 4 was het wel allemaal goed geregeld en mocht je niet eerder kopen dan release datum.

Soms geven ze de game alleen als je hem besteld hebt anders krijg je hem niet. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.