Jump to content
Geplaatst:
comment_116326

UEFA schorst Mourinho twee duels

Uitgegeven: 31 maart 2005 15:56

Laatst gewijzigd: 31 maart 2005 16:31

NYON - De tuchtcommissie van de Europese voetbalunie UEFA heeft Jose Mourinho, trainer-coach van Chelsea, voor twee wedstrijden geschorst. De Portugees is gestraft voor het geven van valse verklaringen in de 'Frisk-affaire' bij de wedstrijd FC Barcelona - Chelsea. Hij kreeg bovendien een geldboete van 15.000 euro.

Zijn club werd eveneens gestraft, met een boete van 62.000 euro. Chelsea was aangeklaagd voor het in diskrediet brengen van het voetbal, door Barcelona's coach Frank Rijkaard te beschuldigen tijdens de rust een bezoek aan de scheidsrechter te hebben gebracht. "Chelsea heeft moedwillig een giftige en negatieve ambience gecreëerd", nadat na de wedstrijd de persconferentie was geboycot.

vind ik zeer zwak van Mourinho :angry:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_122788
voledig terecht want door hem is de carriere van frisk voorbij

Daar heb je groot ongelijk in, laatst heeft zelffs Frisk bekend gemaakt dat Rijkaard wel iets zei tegen hem!

dan heeft de eufa flink ongelijk dan want dan mag mourinho gewoon zn team begelijden vanavond :o

ook fijn dat frisk t nou pas bekend :huh:

Weet ik, vind dat ook erg laf, de Uefa zei na de bekend making van Frisk dat er ook nog andere redens waren dat Mourinho in de tribune moest gaan plaatsnemen.

btw, Het is echt niet Mourinho's schuld dat Frisk stopte, dat zijn nep supporters bovendien ben ik blij dat Frisk gestopt is, was een partijdige kerel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.