Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1141142 hoi ik had een vraagje? kun je op de ps3 zien hoeveel gig je nog over hebt op. zoals de computer, dan kun je zien wat er al is gebruikt en wat nog over is, of kan dat niet??? groetjes guusje
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1141144 hoi ik had een vraagje? kun je op de ps3 zien hoeveel gig je nog over hebt op.zoals de computer, dan kun je zien wat er al is gebruikt en wat nog over is, of kan dat niet??? groetjes guusje Ja,dat kan zeker! Je kan gewoon via instellingen kijken hoeveel gigabyte je over hebt. Dit topic hoort hier niet thuis,maar dat weet je voor de volgende keer.
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1141153 hoi ik had een vraagje? kun je op de ps3 zien hoeveel gig je nog over hebt op.zoals de computer, dan kun je zien wat er al is gebruikt en wat nog over is, of kan dat niet??? groetjes guusje inderdaad kon je beter in het grote ps3 topic zette
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren Auteur comment_1141156 oke dank je wel, de volgende keer zal ik het beter doen. sorry. groetjes guusje
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1141167 instellingen > systeem instellingen > systeeminformatie daar kan je zien hoeveel je nog overhebt en er max. te gebruiken is op je ps3
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1141185 Je kunt ook kijken bij PS store en als je iets download staat er ook hoeveel Gb je nog over hebt. Maar via Systeeminstellingen > Systeeminformatie gaat het een stuk sneller.
hoi ik had een vraagje? kun je op de ps3 zien hoeveel gig je nog over hebt op.
zoals de computer, dan kun je zien wat er al is gebruikt en wat nog over is, of kan dat niet???
groetjes guusje