Je bent Faith, een zogenaamde Runner (Koerier) die over de daken van de stad in het geheim gevoelige informatie vervoert. Als een heuse acrobaat rent de acrobatische dame van dak naar dak, terwijl zij schietgrage Politieagenten en plotselinge duizeligheid moet negeren. Jij volgt de avonturen van Faith vanuit een perspectief in de eerste persoon en ervaart hierdoor haar hevige paniekaanvallen, doodsangsten en soms versufte gemoedstelling van wel heel dichtbij. Help haar gevaarlijke afleidingen te negeren en haar snelheid plus behendigheid ten volste te benutten. Alleen dan maakt zij enige kans van slagen in het hoogmoedige actiespektakel dat Mirror's Edge heet. Ik vind het echt een fantastische game, al heb ik het spel niet. Maar ken het verhaal een klein beetje. De Graphics en het Advontuur vind ik wel het mooist aan de Game, daarom ga ik het ook kopen. En nu jullie mening graag over deze Game.
Beste Leden,
Je bent Faith, een zogenaamde Runner (Koerier) die over de daken van de stad in het geheim gevoelige informatie vervoert. Als een heuse acrobaat rent de acrobatische dame van dak naar dak, terwijl zij schietgrage Politieagenten en plotselinge duizeligheid moet negeren. Jij volgt de avonturen van Faith vanuit een perspectief in de eerste persoon en ervaart hierdoor haar hevige paniekaanvallen, doodsangsten en soms versufte gemoedstelling van wel heel dichtbij. Help haar gevaarlijke afleidingen te negeren en haar snelheid plus behendigheid ten volste te benutten. Alleen dan maakt zij enige kans van slagen in het hoogmoedige actiespektakel dat Mirror's Edge heet.
Ik vind het echt een fantastische game, al heb ik het spel niet. Maar ken het verhaal een klein beetje.
De Graphics en het Advontuur vind ik wel het mooist aan de Game, daarom ga ik het ook kopen.
En nu jullie mening graag over deze Game. 
Ontwikkelaar:
Electronic Arts
Maker:
Electronic Arts
Taal:
Engels
Verkrijgbaar voor het platform:
€49,00- PC
€64,00- Xbox 360
€64,00- Playstation 3
Screens:
Screen 1: