Jump to content
Geplaatst:
comment_1141150

Beste Leden,

Je bent Faith, een zogenaamde Runner (Koerier) die over de daken van de stad in het geheim gevoelige informatie vervoert. Als een heuse acrobaat rent de acrobatische dame van dak naar dak, terwijl zij schietgrage Politieagenten en plotselinge duizeligheid moet negeren. Jij volgt de avonturen van Faith vanuit een perspectief in de eerste persoon en ervaart hierdoor haar hevige paniekaanvallen, doodsangsten en soms versufte gemoedstelling van wel heel dichtbij. Help haar gevaarlijke afleidingen te negeren en haar snelheid plus behendigheid ten volste te benutten. Alleen dan maakt zij enige kans van slagen in het hoogmoedige actiespektakel dat Mirror's Edge heet. :) Ik vind het echt een fantastische game, al heb ik het spel niet. Maar ken het verhaal een klein beetje. :7 De Graphics en het Advontuur vind ik wel het mooist aan de Game, daarom ga ik het ook kopen. :) En nu jullie mening graag over deze Game. :)

Ontwikkelaar:

Electronic Arts

Maker:

Electronic Arts

Taal:

Engels

Verkrijgbaar voor het platform:

€49,00- PC

€64,00- Xbox 360

€64,00- Playstation 3

Screens:

Screen 1:

mirrorsedgetw2.jpg

Screen 2

img_52791_mirrors_edge4.jpg

Screen 3:

mirrorsedge_hero.jpg

Trailer 1:

Bewerkt: door GTA Haas

• Reacties 61
  • Bezichtigingen 4.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1159825
Gisteren heb ik ook demo gespeeld. De graphic is mooi en gameplay is moeilijk en verwarrend. Maar het is wel leuk maar het zal rap vervelend zijn dus ik ga niet kopen.

gameplay vind ik niet heel moeilijk of verwarrend...

ik vind het soms alleen onduidelijk uitgelegd, zoals in de tutorial, als je tegen een rode muur op moet lopen, om gelijk te draaien en ergens anders aan vast te pakken

Het lukte me de hele tijd, maar toch kwam er Failed te staan... uiteindelijk kwam ik erachter dat je de joystick vooruit moet houden :puh:

Geplaatst:
comment_1160543

Ik hoor veel leden klagen over verwarrende besturing.

Ik vond het nog wel meevallen hoor,

gewoon heel simpel.

LT = bukken/sliding/vlak voor landing ingedrukt houden voor valbreker

LB = Springen

RT = Schoppen/slaan/etc.

RB = Omdraaien

LS = Bewegen

RS = om je heen kijken

Y = Ontwapenen

X = SLoooooowwwwmooootiooooonnnn

Geplaatst:
comment_1160839
Ik hoor veel leden klagen over verwarrende besturing.

Ik vond het nog wel meevallen hoor,

gewoon heel simpel.

LT = bukken/sliding/vlak voor landing ingedrukt houden voor valbreker

LB = Springen

RT = Schoppen/slaan/etc.

RB = Omdraaien

LS = Bewegen

RS = om je heen kijken

Y = Ontwapenen

X = SLoooooowwwwmooootiooooonnnn

ik vind sommige knoppen onlogisch, zoals slaan en omdraaien, dat houd ik de hele tijd door elkaar :puh:

Geplaatst:
comment_1161710
Is de Demo al op XboxLive te downloaden?? :$ Een logische vraag... Toch? :7

Als je een paar post terug keen legde forumrunner de besturing uit voor de xbox. :Y

Dus ja een wilde gok...... JA :puh:

had ook geleaked kunnen zijn, of een exacte kopie van de PS3 besturing met vertaalde knopjes :puh:

maar ja, het is downloadbaar op Marketplace...

had gewoon zelf gekeken, was je er al lang achter :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1176417

Ik heb de demo gespeeld, en vind het zekers vet.

Ben benieuwd naar de online sectie.

Tevens, het is geen 1 route dat je kan rennen, maar soms 2 of 3 verschillende, sommige stukken is het wel op een mogelijkheid verder te komen, maar vind het zekers vet.

Geplaatst:
comment_1176425
Ik heb de demo gespeeld, en vind het zekers vet.

Ben benieuwd naar de online sectie.

Tevens, het is geen 1 route dat je kan rennen, maar soms 2 of 3 verschillende, sommige stukken is het wel op een mogelijkheid verder te komen, maar vind het zekers vet.

er zat toch geen online mode op? dat zeiden ze bij de PU.

ook ik vond het een kei vette game, hij stond ook op mijn verlanglijstje net onder far cry 2

Geplaatst:
comment_1182202

Toen m'n pa met een PS3 thuiskwam zaten er twee spellen bij: Motorstorm Pacific Drift (of zo) en Mirror's Edge. Motorstorm stak ik er als eerste in: leuk spel, maar voor mij oersaai (hele tijd dat racen) Heb ik maar een kwartiertje gedaan of zo. Tweede spel, Mirror's Edge: geweldig. 't Is echt zo'n spel waar je even helemaal in opgezogen wordt (het verhaal) en als je het uitgespeeld hebt is het wel weer welletjes. Maar tijdens het verhaal... erg tof gedaan.

Alhoewel ik niet zoveel met games heb, vind ik dit spel toch echt een dikke 9 waard (ach, pas PS3, even inspelen mag ook wel :puh:)

Bewerkt: door Pietje II

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1182404
Toen m'n pa met een PS3 thuiskwam zaten er twee spellen bij: Motorstorm Pacific Drift (of zo) en Mirror's Edge. Motorstorm stak ik er als eerste in: leuk spel, maar voor mij oersaai (hele tijd dat racen) Heb ik maar een kwartiertje gedaan of zo. Tweede spel, Mirror's Edge: geweldig. 't Is echt zo'n spel waar je even helemaal in opgezogen wordt (het verhaal) en als je het uitgespeeld hebt is het wel weer welletjes. Maar tijdens het verhaal... erg tof gedaan.

Alhoewel ik niet zoveel met games heb, vind ik dit spel toch echt een dikke 9 waard (ach, pas PS3, even inspelen mag ook wel :puh:)

De 9 voor Mirror's Edge ben ik het volledig met je eens! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.