Ik heb een forum waar ik het 1 en ander voor nodig heb waar ik zelf de skils niet voor heb, het gaat hier om 2 icoontjes, 1 die nodig is voor naast 'Forums' neer te zetten, en 1 om naast 'Home' neer te zetten. Daarnaast is het dan nog niet compleet want ik wil nog meerdere icoontjes die bij de skin passen. Zo heb ik het volgende nog nodig, je mag er 1 maken, 2 of meerdere, zoals je het zelf wilt, men mag het ook verdelen, zolang ik het heb ben ik tevreden!
Benodigde spullen:
Redirect subforum knop
Locked subforum knop
Oud subforum knop (het gaat hier wat bij GTAForum licht oranje is vooraan een subforum)
Nieuw subforum knop (het gaat hier wat bij GTAForum donker oranje is vooraan een subforum)
Een knopje met 'IM'
Een knopje met 'AIM'
Delete Knop
Een knopje met 'Msn' (Graag 2 poppetjes naast elkaar aan de linker kant en dan rechts MSN)
Een knopje met 'ICQ' (Graag 2 poppetjes naast elkaar aan de linker kant en dan rechts ICQ)
Een knopje met 'www'
Een knopje met 'YIM'
Een knopje met 'Top' (Graag een pijl naar boven en dan rechts TOP)
Een goed voorbeeld voor de knoppen zoals Msn, en www is dit:
De Delete knop moet een richting van dit hebben:
Het moet goed op elkaar aan sluiten!
Het gaat hier om het veranderen van de IPBFree logo's naar logo's die bij de skin passen, zo wil ik naast 'Home' op de navigatie balk een huisje in 3D en bij 'Forums' een velletje papier.
Om meer invloed te krijgen op de achtergrond, dat alles er goed uit ziet kun je kijken op: http://www.nfsforums.nl
Type: Site hulpmiddelen
Stijl: Knoppen
Grootte: In eigen belang
Afbeelding: Niet nodig
Tekst: Verschillend
Rand: Ligt eraan
Kleuren: Bruikbaar
Extra (optioneel):
Ik heb een forum waar ik het 1 en ander voor nodig heb waar ik zelf de skils niet voor heb, het gaat hier om 2 icoontjes, 1 die nodig is voor naast 'Forums' neer te zetten, en 1 om naast 'Home' neer te zetten. Daarnaast is het dan nog niet compleet want ik wil nog meerdere icoontjes die bij de skin passen. Zo heb ik het volgende nog nodig, je mag er 1 maken, 2 of meerdere, zoals je het zelf wilt, men mag het ook verdelen, zolang ik het heb ben ik tevreden!
Een goed voorbeeld voor de knoppen zoals Msn, en www is dit:
De Delete knop moet een richting van dit hebben:
Het moet goed op elkaar aan sluiten!
Het gaat hier om het veranderen van de IPBFree logo's naar logo's die bij de skin passen, zo wil ik naast 'Home' op de navigatie balk een huisje in 3D en bij 'Forums' een velletje papier.
Om meer invloed te krijgen op de achtergrond, dat alles er goed uit ziet kun je kijken op: http://www.nfsforums.nl
Bewerkt: door 2fast{0}