Ik heb een paar dagen geleden weer eens GTA SA geïnstalleerd en heb een savegame gedownload waarbij je begint in San Fierro. Na een paar missies krijg ik dus te horen om naar de driving school te gaan. Nou dat doe ik dus en dan moet ik een 360 doen met m'n auto. Niet echt een probleem want ik heb dat al zo vaak gedaan zonder probleem in vorige tijden. Alleen nu lukt het niet, best wel stom wat het is gewoon heel simpel. Ik druk gewoon W en S tegelijk in. Zodat die achterste banden gaan spinnen, dan druk ik A of D in en er gebeurt helemaal niks. Ik kan wel 360's maken als ik de muis instel als rij functie, (dat je ook met je muis kan rijden, wat ik heel vervelend vind) dan lukt het wel gewoon. Iemand enig idee wat ik fout doe? Ohw btw, ik wist niet precies in welk sub-forum ik dit moest zetten. Missie-hulp of General, ik heb het hier maar gedaan want ik doe de 360 ook vaak buiten de driving school om. Sorry als ik het fout doe. Alvast Bedankt
Hallo iedereen,
Ik heb een paar dagen geleden weer eens GTA SA geïnstalleerd en heb een savegame gedownload waarbij je begint in San Fierro. Na een paar missies krijg ik dus te horen om naar de driving school te gaan. Nou dat doe ik dus en dan moet ik een 360 doen met m'n auto. Niet echt een probleem want ik heb dat al zo vaak gedaan zonder probleem in vorige tijden. Alleen nu lukt het niet, best wel stom wat het is gewoon heel simpel. Ik druk gewoon W en S tegelijk in. Zodat die achterste banden gaan spinnen, dan druk ik A of D in en er gebeurt helemaal niks. Ik kan wel 360's maken als ik de muis instel als rij functie, (dat je ook met je muis kan rijden, wat ik heel vervelend vind) dan lukt het wel gewoon. Iemand enig idee wat ik fout doe? Ohw btw, ik wist niet precies in welk sub-forum ik dit moest zetten. Missie-hulp of General, ik heb het hier maar gedaan want ik doe de 360 ook vaak buiten de driving school om. Sorry als ik het fout doe.
Alvast Bedankt