Geplaatst: 17 oktober 200816 jaren comment_1141842 Hey, Ik wil wel eens spelen met de Sixaxis besturing maar als ik het op on heb gezet en ik stap in een auto dan stuurt ie niet. Het geweer laden doet ie wel, de boot besturen ook en de motor ook, alleen de auto niet. Weet iemand waarom niet?
Geplaatst: 17 oktober 200816 jaren comment_1141844 Hey,Ik wil wel eens spelen met de Sixaxis besturing maar als ik het op on heb gezet en ik stap in een auto dan stuurt ie niet. Het geweer laden doet ie wel, de boot besturen ook en de motor ook, alleen de auto niet. Weet iemand waarom niet? Volgens mij kan dat niet in GTA IV. Met de andere voertuigen wel.
Geplaatst: 17 oktober 200816 jaren comment_1141867 Hey,Ik wil wel eens spelen met de Sixaxis besturing maar als ik het op on heb gezet en ik stap in een auto dan stuurt ie niet. Het geweer laden doet ie wel, de boot besturen ook en de motor ook, alleen de auto niet. Weet iemand waarom niet? sixaxis voor auto is alleen bijsturen in de lucht. bv. als je een jump maakt kan je bewegen met de controller hoe je de auto wilt bijsturen greets Ely
Geplaatst: 17 oktober 200816 jaren Auteur comment_1141919 Ok, bedankt maar dan vind ik het wel nog steeds raar dat je dan wel met de andere voertuigen kan sturen met Sixaxis...
Hey,
Ik wil wel eens spelen met de Sixaxis besturing maar als ik het op on heb gezet en ik stap in een auto dan stuurt ie niet.
Het geweer laden doet ie wel, de boot besturen ook en de motor ook, alleen de auto niet.
Weet iemand waarom niet?