Geplaatst: 17 oktober 200816 jaren comment_1141951 Hallo mensen, Ik weet niet of er al mensen zijn die Saints Row 2 hebben, maar ik dus wel. Nou was mijn vraag: Weet iemand hoe ik de camara zo kan instellen dat hij automatisch met mijn beeld meedraait? Want nu moet ik dat zelf doen met de rechter analoge stick.. MvG Peter
Geplaatst: 24 oktober 200816 jaren comment_1149251 een paar missies verder krijg je ook een ambulance helicopter, en na de laatste missie van het spel een hele dikke leger helicopter. Volgensmij is er wel een helicopter winkel, moet je op de kaart kijken en zoeken naar autodealer (met het symbol van een soort tennis racket) ik heb hem gister uitgespeeld na 2 dagen spelen, in normal mode.. nog een tip over die gang wars, gijzel mensen om ze als schild te gebruiken. (L1 bij PS3 om ze vast te pakken)
Geplaatst: 25 oktober 200816 jaren comment_1150056 Ik vind het zo grappig dat je mensen als schild kan gebruiken en ze dan kan weg gooien.
Hallo mensen,
Ik weet niet of er al mensen zijn die Saints Row 2 hebben, maar ik dus wel.
Nou was mijn vraag: Weet iemand hoe ik de camara zo kan instellen dat hij automatisch met mijn beeld meedraait? Want nu moet ik dat zelf doen met de rechter analoge stick..
MvG
Peter