Jump to content
Geplaatst:
comment_1142277

Ik zag dit zomaar ineens, toen ik op een andere informatie bron voor GTA keek, vond ik dit:

Thursday, October 16 2008, 13:42 BST

By Liam Martin

'San Andreas' coming to Xbox Live Arcade

Microsoft has confirmed that Xbox 360 owners will be able to download Grand Theft Auto: San Andreas from Xbox Live Marketplace.

The game will be available as an Xbox Original title on Monday, October 20 at a cost of 1200 Microsoft Points (roughly £10).

The game was originally released in 2005 and saw players assume the role of Carl Johnson (C.J.) as he battled corrupt cops and streetlife in early '90s America.

BRON: http://www.digitalspy.co.uk

Vertaling:

Microsoft heeft bevestigd dat Xbox 360 bezitters (zowel arcade als premium en elite) GTA: San Andreas kunnen downloaden van Xbox Live marketplace.

Het spel zal worden vrijgegeven als een 'Xbox Original' titel op maandag, 20 oktober (kan me voorstellen dat je dan herfstvakantie hebt) voor maar liefst 1200 MS punten (ongeveer 12~13 euro).

Het spel was origineel vrijgegeven in 2005 en de spelers konden de rol van Carl 'CJ' Johnson innemen en zien hoe hij corrupte agenten en gangs in het begin van de jaren '90 bevocht

UPDATE!:: Het was waar, GTA San Andreas ligt vanaf nu tussen de Xbox Original titels..

Bewerkt: door Uitroepteken

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1171642
jammer dat het niet naar de ps 3 komt alle leuke speelen gaan naar de xbox waarom heb ik een ps3 gekocht

De PS3 heeft helaas weer niet de mogelijkheid om PS2-emulatie te doen, Sony verkoopt wel PS1-klassiekers via de PSN Store. (wat wel vreemd is, de Xbox was 2-3 keer krachtiger dan de PS2, maar de 360 heeft geen moeite met de Xbox volledig te emuleren, maar de PS3 kan de PS2 niet emuleren zonder de oude GPU te hebben, ik vermoed dat de Xbox gewoon makkelijker te emuleren was)

Geplaatst:
comment_1172132

cool,ik heb een xbox360 maar ben momenteel gehackt door een valse xbox website er zijn wel 30 mensen gehackt

er is al een aangifte gedaan bij de politie maar je vanaf ik trug op men accaunt kan zal ik het meteen testen.

grtz corragio

Geplaatst:
comment_1172918
Ik ga liever naar de winkel en koop hem voor €15.- dan dat ik €25.- uit geef voor 2100 MS points. :7

Het punt is dat er geen disks zijn voor de 360 versie. Enkel en alleen voor PC, Xbox, PS2. Dus wil je hem op je 360 spelen zou je het toch echt zo moeten doen. Zelf vind ik hem tamelijk onnuttig, iedereen heeft ondertussen SA wel dubbel en dik uitgespeeld 0_0 .

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.