Jump to content
Geplaatst:
comment_1142569

Nou aangezien ook wel meer wordt besproken in andere topics, ben ik wel benieuwd.

Je weet maar nooit hé de dood loert altijd om de hoek...ofzoiets ;)

Denk zoiets als:

Kelly clarkson - because of you

Celine dion

Mandy moore - only hope of cry

Cascada - truly, madly, deeply

Madonna - frozen

Alison sudol

Jennifer love hewitt

Katja schuurman

Epica - memory

Elton john - iets van de leeuwenkoning.

Keltisch liedjes zijn echt prachtig dat zou ook kunnen, en denk ook veel eerder.

Zou het niet echt weten, bovendien tegen de tijd dat het zover is zijn er vast tig nieuwere liedjes.

Maar als ik er meer weet plaats ik het.

• Reacties 108
  • Bezichtigingen 16.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 7 maanden later...
Geplaatst:
comment_1421483

Linkin Park- Leave Out All The Rest.

Linkin Park- The Little Things Give You Away.

Meer weet ik niet echt... :bonk:

Maar mijn begravenis word geen treurige zooi, het word een feest, want als je alle verhalen mag geloven, ga ik als ik dood ben toch naar een betere plek, dat is meer een reden om te feesten... toch?

Na mijn dood mag iedereen zeggen over me wat hij/zij wil, van mijn part mag je met een minirokje zonder onderbroek, topless, bier drinkend, met een komkommer in je reet op mijn kist dansen... Maakt me niks uit. ook al ben je een vent. 8)

Geplaatst:
comment_1428818

Ridin' Overseas, In the End (Linkin' Park), I'm just a kid (Simple Plan), Conquest of Paradise (Vangelis), Remember Me (Leslie Parrish), Here Without You (Three Doors Down), Love me When I'm Gone (Three Doors Down), Time of Dying (Three Days Grace.

Aardig wat :7.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.