Geplaatst: 18 oktober 200816 jaren comment_1142581 Hallo, hier is een south park shamal mod. Download link http://rapidshare.com/files/154942862/shamal.txd.html Screenshot Credits gaan naar mij voor het maken van de mod. Installatie: Download de shamal.txd. Open IMG tool 2.0, en laad GTA3.img. Zoek naar shamal.txd, en klik met de rechtermuisknop erop. Klik dan op Replace, en plaats de Shamal.txd die je zojuist gedownload hebt. Ik zou zeggen: Veel plezier ermee! P.S: Laat hier weten wat je er van vind Bewerkt: 18 oktober 200816 jaren door Sniperx
Geplaatst: 18 oktober 200816 jaren comment_1142945 Ziet er cool uit , maar wat heb je er aan eerlijk-gezegt?
Geplaatst: 18 oktober 200816 jaren Auteur comment_1142955 Ziet er cool uit , maar wat heb je er aan eerlijk-gezegt? De mod is vooral bedoeld voor de echte South Park fans, je kunt er bijvoorbeeld geen speciale dingen mee. Maar bedankt
Geplaatst: 19 oktober 200816 jaren comment_1143238 Ik zag hem ook al op TheGtaPlace staan nice, maar ik download hem niet I.V.M ik liever de normale Shamal heb.
Geplaatst: 19 oktober 200816 jaren Auteur comment_1143261 Klopt. Hij is gelukkig geaccepteerd voor op de site. 12 Downloads tot nu toe
Geplaatst: 19 oktober 200816 jaren comment_1143403 Klinkt misschien lullig, maar dit slaat echt nergens op. Je hebt die textures er gewoon maar ongeorganiseerd op geflikkerd. Doe het eens opnieuw, en zet dit keer de juiste texture, goed gemapt, op je juiste plek.
Geplaatst: 19 oktober 200816 jaren comment_1143411 Klinkt misschien lullig, maar dit slaat echt nergens op. Je hebt die textures er gewoon maar ongeorganiseerd op geflikkerd. Doe het eens opnieuw, en zet dit keer de juiste texture, goed gemapt, op je juiste plek. Doe toch niet zo lullig, vervelende jongen dat je d'r bent... Het is daarbuiten inderdaad wat aan de simpele kant. Je mag blij zijn met je 12 downloads, maar verwacht niet dat je een meesterwerk gemaakt hebt. Op beide vleugels staan de woorden 'Park'. Waarom maak je daar niet doorlopend 'South Park' van? Dàn heb je een meesterwerk...
Geplaatst: 19 oktober 200816 jaren comment_1143576 Ik vind hem wel leuk, lekker vrolijk. Alleen lijkt het op de 1e screen alsof het plaatje een beetje vervormd is, of dat zal wel weer aan mij liggen.
Geplaatst: 19 oktober 200816 jaren comment_1143661 Ik vind hem wel leuk, lekker vrolijk.Alleen lijkt het op de 1e screen alsof het plaatje een beetje vervormd is, of dat zal wel weer aan mij liggen. Nee, dat is precies wat Wazuup bedoelt. Het is er gewoon slordig opgeplakt.
Geplaatst: 24 oktober 200816 jaren comment_1148904 Heel leuk bedacht hoor, heel erg leuk. Het is best simpel, maar wel leuk bedacht.
Hallo, hier is een south park shamal mod.
Download link
http://rapidshare.com/files/154942862/shamal.txd.html
Screenshot
Credits gaan naar mij voor het maken van de mod.
Installatie:
Download de shamal.txd.
Open IMG tool 2.0, en laad GTA3.img.
Zoek naar shamal.txd, en klik met de rechtermuisknop erop.
Klik dan op Replace, en plaats de Shamal.txd die je zojuist gedownload hebt.
Ik zou zeggen: Veel plezier ermee!
P.S: Laat hier weten wat je er van vind
Bewerkt: door Sniperx