Jump to content
Geplaatst:
comment_1142617
headernew.png

Welkom in het Talk Topic van LibertyRecordZ!

Let op! In dit topic mogen alleen leden van het LibertyKillerZ Netwerk posten.

Wat is het Clan Talk Topic?

LibertyRecordZ is een GTA IV film groep op de Playstation 3 dat onderdeel is van LibertyKillerZ.

Wij maken filmpjes en hebben mensen nodig die ons kunnen helpen met het maken van filmprojecten.

Een project starten.

Wil je zelf een filmproject starten? Vul dan onderstaande template voledig in en plaats hem in dit topic. Ongeldige filmprojecten worden verwijderd.

[font="Tahoma"][center][size=7][color="#FF0000"]Naam project[/color][/size]
[hr=1]red[/hr]

[size=3][color="#000000"][b]Het project[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Jouw verhaal + wat je plannen zijn (uitwerking)"

[size=3][color="#000000"][b]Voorbeeld[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Hier kan je een voorbeeld filmpje plaatsen eventueel"

[size=3][color="#000000"][b]Filmploeg[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
[b]Filmer[/b]
- ?

[b]Cast[/b]
- ?

[b]Editor[/b]
- ?

[size=3][color="#000000"][b]Datum en tijd[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Plaats hier de datum en tijden wanneer jij je project wil filmen"

[/list][/font][/center]

Verdere vragen?

- Stuur Kai-ShockWave een mail.

• Reacties 643
  • Bezichtigingen 28.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1231568
Denk dat meest logisch is als ze een bankoverval doen vanwege een probleem. Bijvoorbeeld dat een van hun vrienden/familie/maffia is gekidnapt en ze los geld vragen waarna ze eerst kleine klusjes doen (kan je bijvoorbeeld in SP zo'n saxofonist, straatveger e.d. filmen) om aan geld te komen wat niks helpt. Daarna besluiten ze het grootst te doen door een bankoverval. En dan moet je nog iets met een eind doen. :7

Maar als je een saxofinist filmt die lijkt niet op een straatveger en een MP mannetje lijkt niet op een straatveger of saxefonist. :7

Geplaatst:
comment_1231569
Ten eerste, Kai lees je PB even :')

En ten 2e.

Dieko wat heb jij allemaal voor je Dazzle gekocht om goed uit te kunnen zenden?

Haal me op een keer en dan kunnen we dit allemaal bespreken.

composite%20cable.jpg

Dit heb je alleen nodig.

@Kai

Mooie idee!

Ik zal het met Sentasi bespreken.

Maar met dat alleen werkt mijn dazzle niet. :N

Geplaatst:
comment_1231570
Ten eerste, Kai lees je PB even :')

En ten 2e.

Dieko wat heb jij allemaal voor je Dazzle gekocht om goed uit te kunnen zenden?

Haal me op een keer en dan kunnen we dit allemaal bespreken.

composite%20cable.jpg

Dit heb je alleen nodig.

@Kai

Mooie idee!

Ik zal het met Sentasi bespreken.

Ok is goed ;)

Geplaatst:
comment_1235976

Ik heb nog een idee voor een volgende film, het is iets gemakkelijker dan de bankoverval.

Verhaal: Een jongen wordt gepest omdat hij een seut is, en op een nacht wanneer de seut met zijn vriendin op een verlaten plek in de auto aan het neuken[/font] zijn, komen die groep jongeren toevallig op die plek. De jongeren zien ze bezig, en vallen de seut en zijn vriendin aan met een mes. De volgende dag opent de seut zijn ogen, en ziet dat hij in het ziekenhuis is beland. Hij wil weten waar zijn vriendin is, dus hij loopt naar de dokter. De vriendin is dood. De seut gaat wraak nemen.

to be continued...

En, wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door Platypus

Geplaatst:
comment_1236002
Ik heb nog een idee voor een volgende film, het is iets gemakkelijker dan de bankoverval.

Verhaal: Een jongen wordt gepest omdat hij een seut is, en op een nacht wanneer de seut met zijn vriendin op een verlaten plek in de auto aan het neuken[/font] zijn, komen die groep jongeren toevallig op die plek. De jongeren zien ze bezig, en vallen de seut en zijn vriendin aan met een mes. De volgende dag opent de seut zijn ogen, en ziet dat hij in het ziekenhuis is beland. Hij wil weten waar zijn vriendin is, dus hij loopt naar de dokter. De vriendin is dood. De seut gaat wraak nemen.

to be continued...

leuk :dans:

Geplaatst:
comment_1236055

to be continued...

Sekers goed bedacht Platy :tu:

En het is nog aardig te doen lijkt mij.

MAar doen we deze eerst of toch de bankoverval, of doen we die helemaal niet meer? Tijd om iets in te plannen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1237467

Zullen we morgenavond als er geen meeting is de film van Platypus bespreken?

Ik vraag Platypus alsjeblieft voor een headset want anders gaat dit heel erg moeilijk worden.

We moeten bespreken hoe het film begin en hoe het eindigt.

Dit kan beter met de headset.

Ik schrijf alles op en zo ga ik een verhaal in elkaar zetten.

Geplaatst:
comment_1237687
Ik vraag Platypus alsjeblieft voor een headset want anders gaat dit heel erg moeilijk worden.

Sorry, maar ik wacht nog tot de officiële er is.

Geplaatst:
comment_1237779

En je hebt toevallig niet een bluetooth headset voor je GSM ofzo? :?

Geplaatst:
comment_1237785

En je hebt toevallig niet een bluetooth headset voor je GSM ofzo? :?

Nope :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.