Jump to content
Geplaatst:
comment_1142617
headernew.png

Welkom in het Talk Topic van LibertyRecordZ!

Let op! In dit topic mogen alleen leden van het LibertyKillerZ Netwerk posten.

Wat is het Clan Talk Topic?

LibertyRecordZ is een GTA IV film groep op de Playstation 3 dat onderdeel is van LibertyKillerZ.

Wij maken filmpjes en hebben mensen nodig die ons kunnen helpen met het maken van filmprojecten.

Een project starten.

Wil je zelf een filmproject starten? Vul dan onderstaande template voledig in en plaats hem in dit topic. Ongeldige filmprojecten worden verwijderd.

[font="Tahoma"][center][size=7][color="#FF0000"]Naam project[/color][/size]
[hr=1]red[/hr]

[size=3][color="#000000"][b]Het project[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Jouw verhaal + wat je plannen zijn (uitwerking)"

[size=3][color="#000000"][b]Voorbeeld[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Hier kan je een voorbeeld filmpje plaatsen eventueel"

[size=3][color="#000000"][b]Filmploeg[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
[b]Filmer[/b]
- ?

[b]Cast[/b]
- ?

[b]Editor[/b]
- ?

[size=3][color="#000000"][b]Datum en tijd[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Plaats hier de datum en tijden wanneer jij je project wil filmen"

[/list][/font][/center]

Verdere vragen?

- Stuur Kai-ShockWave een mail.

• Reacties 643
  • Bezichtigingen 28.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1310932
Het programma lukt niet, er komt alleen een rode kruis tevoorschijn.

Ik heb de installer nodig.

dan kan ik je niet helpen...het progamma werd namelijk tegelijk geinstalleerd toen ik de drivers installeerde...daarnaast staat het op een cd en ik ben te lui om dat ding weer op te zoeken...maar is je huidig record programma niet goed dan?? anders kun je op internet ook nog hele goede vinden hoor ;)

En stuur jij ook nog even een pbtje naar me AUB??

doe gwn, jezus.

Geplaatst:
comment_1310936
Het programma lukt niet, er komt alleen een rode kruis tevoorschijn.

Ik heb de installer nodig.

dan kan ik je niet helpen...het progamma werd namelijk tegelijk geinstalleerd toen ik de drivers installeerde...daarnaast staat het op een cd en ik ben te lui om dat ding weer op te zoeken...maar is je huidig record programma niet goed dan?? anders kun je op internet ook nog hele goede vinden hoor ;)

En stuur jij ook nog even een pbtje naar me AUB??

doe gwn, jezus.

kan niet, dan worden de verkeerde drivers geinstalleerd..daarnaast zou ik niet weten waar die cd is...maar op internet zijn er prima, legaal gratis progamma's te vinden hoor, ik wil wel voor je googlen.

BTW, bedankt voor het pb'tje, je wordt toegevoegd..

Geplaatst:
comment_1311038
Met Windows movie maker komt er na 10 seconde een klein beetje lag.

na lang zoeken: >>KLIK<<

Dit is niet het progamaatje dat ik gebruik, maar het lijkt er best veel op, het is gratis en tijdens het opnemen geageerd hij snel (bij mij). dus als je echt nieuwe software nodig hebt, kun je hem eens proberen....

@ iedereen die met het anwb filmpje wil meedoen:

ik stel voor om om 20:00 te beginnen. (tenzij iedereen eerder online is)

Dus opstarten die PS3. Ik maak een server aan. Als je een microfoon hebt:

Zet hem AUB wel aan, maar de ''output'' van het geluid over de headset, zodat dat niet wordt opgenomen. )dat kun je verranderen bij randapparaatuurinstellingen > instellingen audio apparaat > uitvoerapparaat op je microfoon zetten aub.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1311064
Met Windows movie maker komt er na 10 seconde een klein beetje lag.

na lang zoeken: >>KLIK<<

Dit is niet het progamaatje dat ik gebruik, maar het lijkt er best veel op, het is gratis en tijdens het opnemen geageerd hij snel (bij mij). dus als je echt nieuwe software nodig hebt, kun je hem eens proberen....

@ iedereen die met het anwb filmpje wil meedoen:

ik stel voor om om 20:00 te beginnen. (tenzij iedereen eerder online is)

Dus opstarten die PS3. Ik maak een server aan. Als je een microfoon hebt:

Zet hem AUB wel aan, maar de ''output'' van het geluid over de headset, zodat dat niet wordt opgenomen. )dat kun je verranderen bij randapparaatuurinstellingen > instellingen audio apparaat > uitvoerapparaat op je microfoon zetten aub.

Ik heb deze programma al een keer gedownload en het neemt zonder geluid op en ik krijg steets problemen er mee.

Geplaatst:
comment_1311075

Nick heeft net gemeld dat hij niet kan komen, wie wil hem vervangen?

EDIT:

We beginnen een half uurtje later, om 20:30 dus.

Dan kan dieko ondertussen naar een goed recordingssoftware googlen, kan iemand anders zich miss nog aanmelden als vervanger voor nick en kan ik de hond uitlaten :) .

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
comment_1311095

EDIT:

Dan kan dieko ondertussen naar een goed recordingssoftware googlen, kan iemand anders zich miss nog aanmelden als vervanger voor nick en kan ik de hond uitlaten :) .

Ik begrijp dat van output niet?

Wil je nou dat het headset geluid wel of niet aan staat?

Geplaatst:
comment_1311099

EDIT:

Ik begrijp dat van output niet?

Wil je nou dat het headset geluid wel of niet aan staat?

wel, maar dat het geluid van wat de anderen zeggen, je hoort via je headset, dus niet over je speakers. dan neemt hij namelijk de microfoons niet op en kun je dus goed overleggen, zonder dat je in sommige scene's stil moet zijn.

EDIT: dieko (en haakon?) Ik heb eentje gevonden die perfect werkt. (bij mij)

KLIK

zorg er wel voor dat je geen microfoons of webcams met microfoon hebt aangesloten op je pc, anders neemt hij dat ook op.

Van te voren wel veel met de instellingen stoeien, daarna prima. Zorg AUB voor de resolutie van 720x576 (vooral die die opneemt, de preview moet je zelf weten.

en let op: Je moet telkens als je opnieuw opneemt, de locatie opnieuw aangeven (volgens mij) anders slaat hij over het oude bestand op.

Probeer hem maar, werkt prima

Bewerkt: door gta master 1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.