Jump to content
Geplaatst:
comment_1142617
headernew.png

Welkom in het Talk Topic van LibertyRecordZ!

Let op! In dit topic mogen alleen leden van het LibertyKillerZ Netwerk posten.

Wat is het Clan Talk Topic?

LibertyRecordZ is een GTA IV film groep op de Playstation 3 dat onderdeel is van LibertyKillerZ.

Wij maken filmpjes en hebben mensen nodig die ons kunnen helpen met het maken van filmprojecten.

Een project starten.

Wil je zelf een filmproject starten? Vul dan onderstaande template voledig in en plaats hem in dit topic. Ongeldige filmprojecten worden verwijderd.

[font="Tahoma"][center][size=7][color="#FF0000"]Naam project[/color][/size]
[hr=1]red[/hr]

[size=3][color="#000000"][b]Het project[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Jouw verhaal + wat je plannen zijn (uitwerking)"

[size=3][color="#000000"][b]Voorbeeld[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Hier kan je een voorbeeld filmpje plaatsen eventueel"

[size=3][color="#000000"][b]Filmploeg[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
[b]Filmer[/b]
- ?

[b]Cast[/b]
- ?

[b]Editor[/b]
- ?

[size=3][color="#000000"][b]Datum en tijd[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Plaats hier de datum en tijden wanneer jij je project wil filmen"

[/list][/font][/center]

Verdere vragen?

- Stuur Kai-ShockWave een mail.

• Reacties 643
  • Bezichtigingen 28.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1408190
p1000468d.jpg

Het project

Ik wil een serieus groot project opzetten. Laatst had ik al beetje info gegeven, maar ik heb toch nog te weinig beeldmateriaal om een totale film te maken. Het wordt ook zo groot dat het niet op 1 dag gefilmd kan worden.

Uitleg vindt je hieronder.

Het voordeel is: Ik heb al aardig wat beeldmateriaal, dus niet alles hoeft gefilmt te worden.

Verhaal

Op de Airport komt een geldtransport binnen met diamanten die net vanuit het vliegtuig in het transport geladen is. 2 personen (hoofdrolspelers) zullen vanuit hier de dozen overladen in hun eigen auto. Wanneer ze net willen instappen zal er van achter het airport-gebouw een helikopter tevoorschijn komen die op ze probeert te schieten. Dit is de KillingGang. De KillingGang wil niet dat de ze (de hoofdrolspelers) er met de diamanten vandoor gaan. Wanneer ze wegrijden zal er een 2e auto verschijnen van de KillingGang die ze achtervolgen tot een bepaalt punt, op dat punt verschijnt er namelijk nog een auto. Zo krijg je dus een situatie dat er 2 auto's achtervolgen + helikopter. (Hieronder zal uitgelegd worden welke routes er gereden worden). Ondertussen in de race zullen er verschillende voertuigen uitvallen en bijkomen. Na een tijd zal de helikopter crashen tussen de wolkenkrabbers van LC. Een tijd daarna zal de het voertuig van de hoofdrolspelers in Middel park crashen door een aankomende bus, waarna ze instappen in een taxi die hun naar een afgelegen locatie brengt. Tijdens deze rit zullen er nog een aantal gangauto's langs de taxi scheuren die op dat moment zogenaamd de hoofdrolspelers aan het zoeken zijn. Aan het einde van de rit komen ze aan op een afgelegen plek waar ze overstappen op een boot. Vanuit daar varen ze naar Sentasiland waar ook meteen het verhaal is afgelopen.

Er kunnen tijdens het filmen nog wat wijzigingen komen in de verhaal..

Uitwerking

De film zal eruit komen te zien zoals de afbeelding bovenaan deze post.

Zoals je gelezen heb is het een aardig lang verhaal dat niet binnen 1 dag te doen is. Het zal een achtervolgings-verhaal worden met veel shots van achtervolgingen en races. Het is NIET toegestaan om zelf te gaan filmen. Mensen die meedoen kunnen alleen als acteur meespelen. Zelf zal ik als cameraman op verschillende plekken zijn en daarom zal niet alles in 1 keer worden opgenomen. Sommige plekken zullen overnieuw gedaan moeten worden voor extra shots.

Belangrijk is dat iedereen steeds dezelfde kleding aanheeft. Kleding hoeft niet gewijzigd te worden voor het verhaal.

Auto van de hoofdrolspelers: Zwart/blauwe Sentinel of Premier. (te vinden op airport).

Auto van de KillingGang: Als het maar rood is. (gebruik van Pay 'n Spray)

Het weer zal regenachtig/foggy zijn, moet ik nog even naar kijken. En de namen zullen uitstaan.

Hieronder het plan:

- Het transport rijd in deze richting (van noord naar zuid): Click here to view the SnapMap

- Plek waar de overlading is: Click here to view the SnapMap

- Het totale vlucht parcour: Click here to view the SnapMap

(Het laatste puntje is in Middle park. Daar zal de auto crashen).

- Rit met de taxi: Click here to view the SnapMap

- Boot tocht: Click here to view the SnapMap

Verder worden gewoon alle instructies tijdens het filmen gegeven!

Filmploeg

Wat zoeken we? 2 hoofdrolspelers. En 3 personen voor de KillingGang (hiervan 2 personen die ieder een auto besturen en 1 die een helikopter bestuurt). Als er veel belangstelling is kunnen we eventueel wat extra personen gebruiken.

Filmer (1 persoon)

- Kai-ShockWave

Hoofdrolspelers (2 personen)

- Sentasi

- LangeDraak

KillingGang (3 personen)

- DiekoThaKurd

- Rullez

- End Of The Riot

Datum en tijd

Een datum is nog niet bekend. Eerste moeten we een vaste crew hebben.

NIET QUOTEN!!!!

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1408994

das waar idd ach ik wil alles wel wezen hoor

PS ik wil best wel headset kopen hoor kan hem dan voor alles gebruiken maar welke is het beste en hoe instaleer je hem percies op je Ps3

Bewerkt: door niko belic

Geplaatst:
comment_1409087

Ik wil alleen mensen met een headset, want het kan niet in 1 keer gefilmd worden en aanwijzingen geven via ene tekst-chat kost teveel tijd. Daarnaast moet je wel heli-skills hebben..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.