Jump to content
Geplaatst:
comment_1142617
headernew.png

Welkom in het Talk Topic van LibertyRecordZ!

Let op! In dit topic mogen alleen leden van het LibertyKillerZ Netwerk posten.

Wat is het Clan Talk Topic?

LibertyRecordZ is een GTA IV film groep op de Playstation 3 dat onderdeel is van LibertyKillerZ.

Wij maken filmpjes en hebben mensen nodig die ons kunnen helpen met het maken van filmprojecten.

Een project starten.

Wil je zelf een filmproject starten? Vul dan onderstaande template voledig in en plaats hem in dit topic. Ongeldige filmprojecten worden verwijderd.

[font="Tahoma"][center][size=7][color="#FF0000"]Naam project[/color][/size]
[hr=1]red[/hr]

[size=3][color="#000000"][b]Het project[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Jouw verhaal + wat je plannen zijn (uitwerking)"

[size=3][color="#000000"][b]Voorbeeld[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Hier kan je een voorbeeld filmpje plaatsen eventueel"

[size=3][color="#000000"][b]Filmploeg[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
[b]Filmer[/b]
- ?

[b]Cast[/b]
- ?

[b]Editor[/b]
- ?

[size=3][color="#000000"][b]Datum en tijd[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Plaats hier de datum en tijden wanneer jij je project wil filmen"

[/list][/font][/center]

Verdere vragen?

- Stuur Kai-ShockWave een mail.

• Reacties 643
  • Bezichtigingen 28.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1410718
Ik wil mij ook inschrijven. :Y

Als acteur en eventueel als camera man. (indien dit nodig is) :Y

Btw: Project Pibwasser zal ik volgende week bekijken!!

Ik wil je wel helpen. :)

Bewerkt: door Rullez

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1439168

Ik had een tijdje terug een idee om het piBwasser reclamespotje natemaken nu denk ik erover om er meedere te maken.

Met o.a.: Pibwasser, America's Next Top Hooker, Sally Autocars, enz.

Meer hierover volgt later. ;)

Geplaatst:
comment_1452849

Ik ga binnenkort een filmpje monteren over de afgelopen tijd vanwege 1,5 jarig bestaan. Beetje promotiefilmpje en alle momenten uit de clan. Alleen ik heb niet genoeg beeldmateriaal daarvoor. Heeft er iemand bezwaar als ik kleine stukjes van sommige filmpjes van leden (van YouTube) eruit haal en erin stop?

Wil wel mededelen dat het puur als promotie-filmpje is voor LibertyKillerZ en dat het hierna natuurlijk geen gewoonte moet worden dat iedereen stukjes haalt. Zie dit als een uitzondering voor een algemeen LibertyKillerZ filmpje. ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1452857
Ik ga binnenkort een filmpje monteren over de afgelopen tijd vanwege 1,5 jarig bestaan. Beetje promotiefilmpje en alle momenten uit de clan. Alleen ik heb niet genoeg beeldmateriaal daarvoor. Heeft er iemand bezwaar als ik kleine stukjes van sommige filmpjes van leden (van YouTube) eruit haal en erin stop?

Wil wel mededelen dat het puur als promotie-filmpje is voor LibertyKillerZ en dat het hierna natuurlijk geen gewoonte moet worden dat iedereen stukjes haalt. Zie dit als een uitzondering voor een algemeen LibertyKillerZ filmpje. ^_^

We hebben er toch al een?

Geplaatst:
comment_1452987

Mijn filmpjes mag je gebruiken als je er wat aan hebt. :Y

Geplaatst:
comment_1453246

Jup, en daar ben ik tevreden mee :Y, maar zoals ik aangaf wil ik er ook een maken voor 1,5 jarig bestan met de mooiste momenten op tape, want dan ook weer tegelijk als promotiefilmpje geldt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1453249

Jup, en daar ben ik tevreden mee :Y, maar zoals ik aangaf wil ik er ook een maken voor 1,5 jarig bestan met de mooiste momenten op tape, want dan ook weer tegelijk als promotiefilmpje geldt.

Ok!

Maar ik geef je een tip om de Youtube filmpjes te downloaden.

Plak dit in je internet balk tijdens het filmpje op Youtube. Hij download het dan in MP4 formaat.

java script:window.location.href = 'http://youtube.com/get_video?video_id=' + swfArgs['video_id'] + "&fmt=18" + "&l=" + swfArgs['l'] + "&sk=" + swfArgs['sk'] + '&t=' + swfArgs['t'];

Geplaatst:
comment_1453253

Ok!

Maar ik geef je een tip om de Youtube filmpjes te downloaden.

Plak dit in je internet balk tijdens het filmpje op Youtube. Hij download het dan in MP4 formaat.

java script:window.location.href = 'http://youtube.com/get_video?video_id=' + swfArgs['video_id'] + "&fmt=18" + "&l=" + swfArgs['l'] + "&sk=" + swfArgs['sk'] + '&t=' + swfArgs['t'];

_O_ Nice, die kende ik nog niet!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.