Jump to content
Geplaatst:
comment_1142617
headernew.png

Welkom in het Talk Topic van LibertyRecordZ!

Let op! In dit topic mogen alleen leden van het LibertyKillerZ Netwerk posten.

Wat is het Clan Talk Topic?

LibertyRecordZ is een GTA IV film groep op de Playstation 3 dat onderdeel is van LibertyKillerZ.

Wij maken filmpjes en hebben mensen nodig die ons kunnen helpen met het maken van filmprojecten.

Een project starten.

Wil je zelf een filmproject starten? Vul dan onderstaande template voledig in en plaats hem in dit topic. Ongeldige filmprojecten worden verwijderd.

[font="Tahoma"][center][size=7][color="#FF0000"]Naam project[/color][/size]
[hr=1]red[/hr]

[size=3][color="#000000"][b]Het project[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Jouw verhaal + wat je plannen zijn (uitwerking)"

[size=3][color="#000000"][b]Voorbeeld[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Hier kan je een voorbeeld filmpje plaatsen eventueel"

[size=3][color="#000000"][b]Filmploeg[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
[b]Filmer[/b]
- ?

[b]Cast[/b]
- ?

[b]Editor[/b]
- ?

[size=3][color="#000000"][b]Datum en tijd[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Plaats hier de datum en tijden wanneer jij je project wil filmen"

[/list][/font][/center]

Verdere vragen?

- Stuur Kai-ShockWave een mail.

• Reacties 643
  • Bezichtigingen 28.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1461880
Ik zou wel willen , maar denk niet dat het nog twee weken duurt he

Ik heb genoeg ervaring met in het bleu hell te geraken

Tis echt well fyn om in de hanger te zitten iedereen will een heli en gij knalt ze gewoon overhoop met rocket

:puh:

doe je nou mee?

zoja als wat

Euhm ik moet eerst weten waneer de datum is als het voor 8 sept is kan ik niet

Ernaa kan ik well

Geplaatst:
comment_1463534
Ik wil monteren als Jarno niet kan :Y

Ik kan weer monteren, mijn PC doet het namelijk eindelijk weer! Dus, als jij het ook goed vind zou ik dat graag willen doen. videobestanden verzenden kan via mail (er zijn speciale sites die grote bestanden via mail verzenden).

En ik wil natuurlijk ook wel filmen en meespelen.

Geplaatst:
comment_1463872
Hallo LKZ leden

Ik wil wel een filmproject starten,

Als ik dat ga doen dan heb ik minimaal 3 of 4 mensen nodig, meer is altijd beter

Wat gaan we doen?

- We gaan in een helicopter en we gaan de 2 plekken die ik ken om in de blue hell te komen filmen en we gaan de blue hell filmen

- We gaan ook laten zien wat het effect is als jij via de blue hell in bijvoorbeeld de hangar op het vliegveld bij de helicopter komt

Wat zoek ik

2 mensen die kunnen filmen

1 iemand die het kan monteren en er tekst bij kan zetten etc

1 of meer figuranten

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ga met 1 van de filmmensen laten zien via welke wegen je de blue hell kan betreden.

daarna ga ik met hem naar de hangar op het vliegveld om te laten zien hoe je op een leuke manier gebruik ervan kan maken dat mensen jou niks kunnen maken

1 cameraman die buiten de hangar staat zal filmen hoe wij met bazooka's en wapens op de figuranten schieten en hoe de figuranten op de hangar schiet

zo zullen wij duidelijk laten zien hoe het allemaal in elkaar zit met het glitchen op liberty city

ook wil ik nog een kleine bug laten zien op het vliegveld waar we gewoon even naartoe vliegen ff landen en dan weer verder vliegen ( geen verdere uitleg het is een kleine glitch maar het is zo op tape gezet)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Coordinator(s):

- Kenny-Petrovic

PSN ID: soulramon

Monteur

- gta master 1

PSN ID: jarnootje

Cameramensen:

- Dieko

PSN ID: DiekoThaKurd

- gta master 1

Figuranten:

- jardintje12

PSN ID: jordib12

P.S meerdere cameramannen zijn altijd welkom en die moeten het materiaal dan naar de speler sturen die het momteert

Ik hoop op positieve Reacties

Groet ~ Kenny-Petrovic ~

even een quote van de geupdate plannen + mensen die meedoen

we hebben nu genoeg mensen in principe

laten we dit zaterdagmiddag rond 2 uur gaan doen?

kunnen jullie dan allemaal

Geplaatst:
comment_1464135
Hallo LKZ leden

Ik wil wel een filmproject starten,

Als ik dat ga doen dan heb ik minimaal 3 of 4 mensen nodig, meer is altijd beter

Wat gaan we doen?

- We gaan in een helicopter en we gaan de 2 plekken die ik ken om in de blue hell te komen filmen en we gaan de blue hell filmen

- We gaan ook laten zien wat het effect is als jij via de blue hell in bijvoorbeeld de hangar op het vliegveld bij de helicopter komt

Wat zoek ik

2 mensen die kunnen filmen

1 iemand die het kan monteren en er tekst bij kan zetten etc

1 of meer figuranten

Ik ga met 1 van de filmmensen laten zien via welke wegen je de blue hell kan betreden.

daarna ga ik met hem naar de hangar op het vliegveld om te laten zien hoe je op een leuke manier gebruik ervan kan maken dat mensen jou niks kunnen maken

1 cameraman die buiten de hangar staat zal filmen hoe wij met bazooka's en wapens op de figuranten schieten en hoe de figuranten op de hangar schiet

zo zullen wij duidelijk laten zien hoe het allemaal in elkaar zit met het glitchen op liberty city

ook wil ik nog een kleine bug laten zien op het vliegveld waar we gewoon even naartoe vliegen ff landen en dan weer verder vliegen ( geen verdere uitleg het is een kleine glitch maar het is zo op tape gezet)

Coordinator(s):

- Kenny-Petrovic

PSN ID: soulramon

Monteur

- gta master 1

Cameramensen:

- Dieko

PSN ID: DiekoThaKurd

- gta master 1

Figuranten:

- jardintje12

PSN ID: jordib12

P.S meerdere cameramannen zijn altijd welkom en die moeten het materiaal dan naar de speler sturen die het momteert

Ik hoop op positieve Reacties

Groet ~ Kenny-Petrovic ~

even een quote van de geupdate plannen + mensen die meedoen

we hebben nu genoeg mensen in principe

laten we dit zaterdagmiddag rond 2 uur gaan doen?

kunnen jullie dan allemaal

kan je dat iet om 19 uur doen, ik heb andere dingen te doen! :)

Geplaatst:
comment_1476318
We hebben er toch al een?

Jup, en daar ben ik tevreden mee :Y, maar zoals ik aangaf wil ik er ook een maken voor 1,5 jarig bestan met de mooiste momenten op tape, want dan ook weer tegelijk als promotiefilmpje geldt.

Ok!

Maar ik geef je een tip om de Youtube filmpjes te downloaden.

Plak dit in je internet balk tijdens het filmpje op Youtube. Hij download het dan in MP4 formaat.

java script:window.location.href = 'http://youtube.com/get_video?video_id=' + swfArgs['video_id'] + "&fmt=18" + "&l=" + swfArgs['l'] + "&sk=" + swfArgs['sk'] + '&t=' + swfArgs['t'];

Hoe moet je dat dan doen Dieko? :?

Geplaatst:
comment_1476561

Script om HD vids te downloaden van Youtube, gebruik ik zelf altijd

Bookmark em en klik erop als je op een Youtube HD vid wilt downloaden en er verschijnt onder de Meer info dingen een mooi linkje waar staat, Download as 720p HD MP4 (right-click and select Save link as):

java script:if%20(document.getElementById('download-youtube-video')==null%20&&%20!!(document.location.href.match(/http:%5C/%5C/%5Ba-zA-Z%5C.%5D*youtube%5C.com%5C/watch/)))%20%7Bvar%20yt_mp4_path='http://www.youtube.com/get_video?fmt=22&video_id='+swfArgs%5B'video_id'%5D+'&t='+swfArgs%5B't'%5D;%20var%20div_embed=document.getElementById('watch-embed-div');div_embed.innerHTML=div_embed.innerHTML+'%3Cbr%20/%3E%20%3Cspan%20id=%5C'download-youtube-video%5C'%3E%3Ca%20href=%5C''+yt_mp4_path+'%5C'%3EDownload%20as%20720p%20HD%20MP4%3C/a%3E%20'+%20%20((navigator.userAgent.indexOf('Safari')!=-1)?'(control-click%20and%20select%20%3Ci%3EDownload%20linked%20file%20as%3C/i%3E)':('(right-click%20and%20select%20%3Ci%3ESave%20'+%20(navigator.appName=='Microsoft%20Internet%20Explorer'?'target':'link')%20+'%20as)%3C/i%3E'))+'%3C/span%3E';%7Dvoid(0);

En ik wil het clubhuis weer open!

Ik was net bezig over Dieko's Sauzen! :7

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1476563

Haakon, deze is makkelijk. Met deze code hoef je niet te bookmarken.

Sven, plak het gewoon in je typbalk

java script:window.location.href = 'http://youtube.com/get_video?video_id=' + swfArgs['video_id'] + "&fmt=18" + "&l=" + swfArgs['l'] + "&sk=" + swfArgs['sk'] + '&t=' + swfArgs['t'];

Geplaatst:
comment_1479891

GTA4-movie THE Bankjob

Het project

4 Goeie vrienden hebben een plan, ze willen de bank beroven.

De beroving gaat goed tot ze moeten vluchten.

2 vrienden kunnen ontsnappen aan de politie, de andere twee na een poging te ontsnappen worden ze toch gepakt.

Ze worden in de strengst bewakte gevangenis geplaatst.

De 2 vrienden die zijn kunnen ontsnappen, ze weten het en beginnen aan een ontsnapings plan.

nog beschikbaar :

Acteurs :

2-3 cameramannen op een moto

2 helikopter oppassers ( moeten de heli's bijhouden voor als we die nodig hebben )

5-* politiemannen (hoeveelheid moet nog gezien worden tijdens het filmen )

Voeurtuigen :

politie wagens

heli's

3 wagens

(namen komen later )

Info :

al het beeld materiaal wordt gelieve naar mij opgestuurt via msn of op andere manier

iedeen zijn altyd welkom

Voorbeeld

"Hier kan je een voorbeeld filmpje plaatsen eventueel"

Filmploeg

Filmer

- End Of The Riot

-

4 vrienden

- Tomeken

- Rullez

- jardintje12

- italiancar

Editor

- ?

Datum en tijd

Zie film in Productie

Ps: dit is men eerste projeckt (filmproject )

iedeen zijn altyd welkom en als er iets niet goed is gewoon zeggen :D

verdere info volgt

Zeg ook even voor wat ge wilt

De hoofdrol spelers moeten geen opname aperatuur hebben

De eerste beste voor hoofdrol spelers die zich aanmelden mogen :D

film in Productie

Intro film :

wat moet erin komen (in volgorde ) :

de liberty city bank : klik hier

het schuilhuis : klik hier

de 4 hoofdrol spelers ( elk appart )

liberty bank van binnen

prison : klik hier

heel gta overgevlogen ( of toch een stukje ) : klik hier

Wie aanwezig moet zijn :

1-2 camera mannen

4 hoofdrol spelers

Geen toeschouwers a.u.b.

Datum :

?

Bewerkt: door italiancar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.