Jump to content
Geplaatst:
comment_1142617
headernew.png

Welkom in het Talk Topic van LibertyRecordZ!

Let op! In dit topic mogen alleen leden van het LibertyKillerZ Netwerk posten.

Wat is het Clan Talk Topic?

LibertyRecordZ is een GTA IV film groep op de Playstation 3 dat onderdeel is van LibertyKillerZ.

Wij maken filmpjes en hebben mensen nodig die ons kunnen helpen met het maken van filmprojecten.

Een project starten.

Wil je zelf een filmproject starten? Vul dan onderstaande template voledig in en plaats hem in dit topic. Ongeldige filmprojecten worden verwijderd.

[font="Tahoma"][center][size=7][color="#FF0000"]Naam project[/color][/size]
[hr=1]red[/hr]

[size=3][color="#000000"][b]Het project[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Jouw verhaal + wat je plannen zijn (uitwerking)"

[size=3][color="#000000"][b]Voorbeeld[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Hier kan je een voorbeeld filmpje plaatsen eventueel"

[size=3][color="#000000"][b]Filmploeg[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
[b]Filmer[/b]
- ?

[b]Cast[/b]
- ?

[b]Editor[/b]
- ?

[size=3][color="#000000"][b]Datum en tijd[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Plaats hier de datum en tijden wanneer jij je project wil filmen"

[/list][/font][/center]

Verdere vragen?

- Stuur Kai-ShockWave een mail.

• Reacties 643
  • Bezichtigingen 28.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1503665

Leuk idee, maar het is het beste als dat gewoon in LibertyRecordZ valt. Tot nu toe zijn er niet echt actieve projecten waar had aan wordt gewerkt, dus dan heb je genoeg ruimte om hier wat te plannen. Reden daarvoor is ook dat sommige mensen al met dit aantal topics in het subforum niet de weg kunnen vinden (Clubhuis, RecordZ, GamerZ, KillerZ, TeamHQ) en ik het idee iets teveel vindt lijken op het nu bestaande LibertyRecordZ. We moeten eerst kijken of je project aanslaat.

Dus het filmen kan hier besproken worden en het uiteindelijke resultaat kan eventueel in Graphics & Media geplaatst worden voor promotiemateriaal.

Geplaatst:
comment_1503668
Leuk idee, maar het is het beste als dat gewoon in LibertyRecordZ valt. Tot nu toe zijn er niet echt actieve projecten waar had aan wordt gewerkt, dus dan heb je genoeg ruimte om hier wat te plannen. Reden daarvoor is ook dat sommige mensen al met dit aantal topics in het subforum niet de weg kunnen vinden (Clubhuis, RecordZ, GamerZ, KillerZ, TeamHQ) en ik het idee iets teveel vindt lijken op het nu bestaande LibertyRecordZ. We moeten eerst kijken of je project aanslaat.

Dus het filmen kan hier besproken worden en het uiteindelijke resultaat kan eventueel in Graphics & Media geplaatst worden voor promotiemateriaal.

Ok, in dat geval zal ik de ''hoofdpost'' aanpassen.

Geplaatst:
comment_1504463
Dikke zeveraar ge gaat gewoon iets doen wat er al ong iss

En mijne is ook goed geregeld aleen wat meer medewerking kan niet ofzo

Wat jij goed geregeld noemt, je spreek niks af en je post soms als zo goed als niemand online is wie heeft er nu tijd. Zoiets moet je van te voren afspreken inplaats van 1 minuut van te voren.

Geplaatst:
comment_1504516
jha kijk rulles ik heb nu toch een datum gegeven dus is het niet goed en als ik een datum zeg is het toch nooit goed da weet ikk

Ik heb nog nergens een net uitgewerkte post van jou gezien die duidelijk ABN is uitgewerkt met wanneer je wat wil doen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.