Jump to content
Geplaatst:
comment_1142617
headernew.png

Welkom in het Talk Topic van LibertyRecordZ!

Let op! In dit topic mogen alleen leden van het LibertyKillerZ Netwerk posten.

Wat is het Clan Talk Topic?

LibertyRecordZ is een GTA IV film groep op de Playstation 3 dat onderdeel is van LibertyKillerZ.

Wij maken filmpjes en hebben mensen nodig die ons kunnen helpen met het maken van filmprojecten.

Een project starten.

Wil je zelf een filmproject starten? Vul dan onderstaande template voledig in en plaats hem in dit topic. Ongeldige filmprojecten worden verwijderd.

[font="Tahoma"][center][size=7][color="#FF0000"]Naam project[/color][/size]
[hr=1]red[/hr]

[size=3][color="#000000"][b]Het project[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Jouw verhaal + wat je plannen zijn (uitwerking)"

[size=3][color="#000000"][b]Voorbeeld[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Hier kan je een voorbeeld filmpje plaatsen eventueel"

[size=3][color="#000000"][b]Filmploeg[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
[b]Filmer[/b]
- ?

[b]Cast[/b]
- ?

[b]Editor[/b]
- ?

[size=3][color="#000000"][b]Datum en tijd[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Plaats hier de datum en tijden wanneer jij je project wil filmen"

[/list][/font][/center]

Verdere vragen?

- Stuur Kai-ShockWave een mail.

• Reacties 643
  • Bezichtigingen 28.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1504527
jha kijk rulles ik heb nu toch een datum gegeven dus is het niet goed en als ik een datum zeg is het toch nooit goed da weet ikk

Ik heb nog nergens een net uitgewerkte post van jou gezien die duidelijk ABN is uitgewerkt met wanneer je wat wil doen. ;)

het project van gta-master is gewoon verzorgder en maakt meer indruk

je hebt man genoeg hoor!

maar meldt gewoon de datum nu.....

Geplaatst:
comment_1504542
kijk nog es en ABN non minefreaga un catso als ge da verstaat goe vr u

11/10/2009 na meetingg

Ik heb het al eerder tegen je gezegd, maar hierbij nog een keer:

Graag ABN praten zodat we allemaal normaal de zinnen kunnen lezen.

Geplaatst:
comment_1504718

S_enna zijn project was toch goed uitgewerkt, zeer goed zou ik zelf zeggen.

Ok, zijn taalgebruik mag wel wat verzorgder :7 .

En hij heeft toch enkele keren gevraagd op een bepaalde datum voor of na een meeting.

Terwijl er dan nieumand reageert van ok ik kan of nee ik kan niet.

En als Jarno het gaat vragen om op een bepaalde dag te filmen gaat iedereen plots wel kunnen ofzo :?

Dus ik zie het probleem van S_enna zijn project niet in hoor?

Bewerkt: door Tomeken

Geplaatst:
comment_1504727
S_enna zijn project was toch goed uitgewerkt, zeer goed zou ik zelf zeggen.

Ok, zijn taalgebruik mag wel wat verzorgder :7 .

En hij heeft toch enkele keren gevraagd op een bepaalde datum voor of na een meeting.

Terwijl er dan nieumand reageert van ok ik kan of nee ik kan niet.

En als Jarno het gaat vragen om op een bepaalde dag te filmen gaat iedereen plots wel kunnen ofzo :?

Dus ik zie het probleem van S_enna zijn project niet in hoor?

ja, eigelijk wel hij verdient toch een leuke medewerking! :)

Geplaatst:
comment_1504771

Zijn project is ook prima uitgevoerd (ook d.m.v. het formulier in de hoofdpost). Maar niemand zegt nu dat het project van gta master wel gaat lopen? In de tijd dat S_enna zijn project poste kon ook iedereen en melden mensen zich aan, net zoals nu het geval is bij gta master 1. Alleen na die aanmeldingen is het project een beetje verzakt zonder actie.

Dus het project van S_enna heeft evenveel aandacht gehad van mensen die wilden helpen, maar als er geen actie is en er geen duidelijke data's komen dan zakt het jammer genoeg weg. Dus als je er wat actie nu achter zet bijvoorbeeld en opnieuw mensen probeert te krijgen voor je film en een duidelijke datum afspreekt dat de meeste kunnen dan wordt het misschien wel een succes.

Geplaatst:
comment_1504917

De mensen die er al zich voor hadden aangemeld hebben als het goed is dit berichtje gekregen:

Hallo,

Je hebt je aangemeld voor LibertyPromoZ, een nieuw project van Liberty RecordZ. Ik zou graag een datum en een tijd willen weten wanneer je kunt, minimaal 1 week tussen nu en dan.

Geef ook eventueel aan hoe lang je dan kan (voor als je maar bijv. 1 uurtje kan).

[table=header] Datum | Tijd | Tijd kunnen blijven | opmerkingen

VUL HIER DE DATUM IN | VUL HIER DE TIJD IN | VUL HIER IN HOELANG JE KUNT BLIJVEN | VUL HIER EVENTUELE OPMERKINGEN IN
[/table]

Groetjes Jarno,

Graag even via PB beantwoorden, ik post hem hier ook nog even voor de mensen die zich nog aanmelden.

Groetjes Jarno,

Geplaatst:
comment_1505165
Oooh dat komt mij heel bekend voor

Enkel kreeg ik geen fantsoenlijk antwoord

Vind je het gek, jou PB's waren niet eens ABN, had niet zo'n duidelijke tabel en bestonden uit 1 of twee zinnen waaronder: "kon gij nu opnemen op ps3" en "hebt ge zin om nu effe te filmen voor de gta 4 film". Nou sorry hoor, ik zie hier geen enkele overeenkomst.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.