Jump to content
Geplaatst:
comment_1142617
headernew.png

Welkom in het Talk Topic van LibertyRecordZ!

Let op! In dit topic mogen alleen leden van het LibertyKillerZ Netwerk posten.

Wat is het Clan Talk Topic?

LibertyRecordZ is een GTA IV film groep op de Playstation 3 dat onderdeel is van LibertyKillerZ.

Wij maken filmpjes en hebben mensen nodig die ons kunnen helpen met het maken van filmprojecten.

Een project starten.

Wil je zelf een filmproject starten? Vul dan onderstaande template voledig in en plaats hem in dit topic. Ongeldige filmprojecten worden verwijderd.

[font="Tahoma"][center][size=7][color="#FF0000"]Naam project[/color][/size]
[hr=1]red[/hr]

[size=3][color="#000000"][b]Het project[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Jouw verhaal + wat je plannen zijn (uitwerking)"

[size=3][color="#000000"][b]Voorbeeld[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Hier kan je een voorbeeld filmpje plaatsen eventueel"

[size=3][color="#000000"][b]Filmploeg[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
[b]Filmer[/b]
- ?

[b]Cast[/b]
- ?

[b]Editor[/b]
- ?

[size=3][color="#000000"][b]Datum en tijd[/b][/color][/size]
[hr=1]red[/hr]
"Plaats hier de datum en tijden wanneer jij je project wil filmen"

[/list][/font][/center]

Verdere vragen?

- Stuur Kai-ShockWave een mail.

• Reacties 643
  • Bezichtigingen 28.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1505612
Das belgie's :schater::schater:

Ik had gehoord dat belgie met ONZE kleine generaal van Turkije had gewonnen _O__O_

Ga jij is ff ergens anders zeiken! :ch:

Hahaha:P

Hahaha, welk filmproject ga jij maken dat het zo grappig is dat we kunnen meelachen, want je denkt toch niet dat je daar grappig mee bent met die "kleine generaal". Al plaatsten ze daar een kind van 12 jaar... man man man, get a life :7

Geplaatst:
comment_1505754

Doorgegeven tijden tot nu toe:

Naam Datum Tijd Tijd kunnen blijven opmerkingen
jorib12 alle dinsdagavond,donderdag,weekend vanaf 18 uur en weekend vanaf13 uur 3 uur -
Rullez Ik kan komende week t/m vrijdag Na 6e t/m 8e - Na vrijdag kan ik niet meer, want op vrijdag is er een race-meeting en Uncharted 2 komt die dag uit

Ik zou graag nog even een tijd van Dieko willen horen.

EDIT: Dieko heeft inmiddels aangegeven dat hij vrijdag en zaterdag avond kan. Mij komt vrijdag het best uit en aangezien iedereen dan kan gaan we om Vrijdag 16 Oktober 2009 de eerste opnames doen van Liberty Promo 1. Om 19:00 om precies te zijn. Als je gaat opnemen graag even aan het volgende houden:

Microfoon uitgang op de microfoon zetten, zodat de microfoon niet wordt opgenomen.

Van te voren je opnamesetup klaarzetten.

Voor de rest geld natuurlijk ook dat je er voor moet zorgen dat je microfoon is opgeladen en al je instellingen goed zijn, zodat we om 19:00 direct kunnen beginnen. Ik zal nog een thema bedenken (bedenken is een groot woord, ieder uitkiezen ;) ).

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
comment_1507157
EDIT: Dieko heeft inmiddels aangegeven dat hij vrijdag en zaterdag avond kan. Mij komt vrijdag het best uit en aangezien iedereen dan kan gaan we om Vrijdag 16 Oktober 2009 de eerste opnames doen van Liberty Promo 1. Om 19:00 om precies te zijn. Als je gaat opnemen graag even aan het volgende houden:

Het lijkt mij niet de bedoeling dat je dit tijdens de race-meeting doet. Ik ga de race meeting gewoon op vrijdag hosten en ik zie wel wat er komt. Komen er niet genoeg mensen ga ik lekker Uncharted 2 doen. ;) Maar het is onzin om zoiets op een vrijdag te doen zonder enig overleg met mij en eventueel Kai terwijl er al maanden een meeting is op vrijdag. ;) Overigens had ik al gemeld dat ik niet om vrijdag kon vanwege de race-meeting en de release van Uncharted 2 ;)

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
comment_1507182

Zoals Rullez al zegt heb je inderdaad de vrijheid om te filmen wanneer je wit, behalve op de meetings (dinsdag 19:00-20:30, vrijdag 19:00-20:30 en zondag 15:00-18:00).

Geplaatst:
comment_1507746

Het lijkt mij niet de bedoeling dat je dit tijdens de race-meeting doet. Ik ga de race meeting gewoon op vrijdag hosten en ik zie wel wat er komt. Komen er niet genoeg mensen ga ik lekker Uncharted 2 doen. ;) Maar het is onzin om zoiets op een vrijdag te doen zonder enig overleg met mij en eventueel Kai terwijl er al maanden een meeting is op vrijdag. ;) Overigens had ik al gemeld dat ik niet om vrijdag kon vanwege de race-meeting en de release van Uncharted 2 ;)

Sorry, ik was de meeting vergeten. Misschien Donderdag?

Geplaatst:
comment_1507851

Ik ben vanavond online, ;) Maar misschien een idee om even te vertellen wat je precies wil gaan maken deze avond?

Geplaatst:
comment_1507869

Ik ben vanavond online, ;) Maar misschien een idee om even te vertellen wat je precies wil gaan maken deze avond?

vanavond? ok, ik ga on proberen komen! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.