Jump to content
Geplaatst:
comment_1143711

The Beatles

The Beatles was een popgroep uit Liverpool, actief van 1962 tot 1970. De groep wordt begin 21ste eeuw nog steeds beschouwd als de populairste en invloedrijkste band uit de geschiedenis van de popmuziek.

Er waren 4 bandleden

John Lennon (overleden 8 december 1980 moordaanslag)

Paul McCartney

George Harrisson (29 november 2001)

Ringo Starr

Zijn er nog meer Beatlesfans op deze forum ?

Ik heb de Beatles vooral ondekt omdat mijn vader zelf al een grote fan van hun was en dus ook nog al die platen van hun had. Ik vind ze erg goede muziek spelen en tevens is Paul Mc Cartney een van mijn grootste helden omdat hij net als mij linkshandig gitaar speelt. nog een groot succes had na the beatles met zijn band the wings, hij een grote actievoerder is voor dierenrechten en mensenorganisaties,.

Ze hebben veel bekende nummers geschreven zoals het nummer 'All You Need Is Love' en 'Hey Jude' ik denk dat iedereen die wel kent.

dit is een video van de beatles in Nederland

Hier kan je discussiëren over de voor mij beste band ooit.

Bewerkt: door PowerPats

• Reacties 96
  • Bezichtigingen 10k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2011062

Eerst The Beatles vergelijken met Kesha en dan met John Mayer. Ik weet niet wat erger is.. :puh: Maar serieus: Goede keuze, Abbey Road is een fantastisch album natuurlijk. Na het debacle bij de Let It Be opnames hebben ze nog een keer (iedereen wist wel dat het het laatste album ging zijn) alles gegeven, zijn prachtige liedjes uitgekomen. Something blijft een prachtige ballad en de medley op kant 2 is legendarisch natuurlijk. En dan heb ik het nog niet over I Want You (She's So Heavy) gehad, damn.

Je moet maar eens naar Revolver luisteren SpacyColours, wat meer pop misschien maar bevat stuk voor stuk klassiekers. En Yellow Submarine. Voor die tijd zo'n legendarisch album..

Geplaatst:
comment_2011200

Revolver is een mooi album, ja. 'Here, There and Everywhere' is één van mijn favorieten van dat album, wat een prachtig nummer.

Dit is trouwens ook een ijzersterke melodie:

Bewerkt: door Silverbyte

• 2 years later...
Geplaatst:
comment_2284697

De laatste tijd heb ik maar weer eens geluisterd naar The Beatles. Hun hebben echt hele mooie nummers gemaakt! Op dit moment zit Michelle van The Beatles in mijn achterhoofd en Blackbird. :D

Geplaatst:
comment_2284971

Er zitten zeker leuke tussen, maar ook (zoals gewoonlijk) mindere nummers. Soms heb je dan nummers die gewoon gaar zijn en die vind dan iedereen toch nog wel leuk. Was het van een andere minder bekende band, dan had niemand er naar geluisterd.

• 10 maanden later...
Geplaatst:
comment_2368840

Mocht men het nog niet weten, The Beatles is sinds kerstavond onder ander te luisteren op Spotify en sommige nummers zijn al bijna drie miljoen keer beluisterd. Echt genieten van de vele oude nummers die deze mensen hebben gemaakt in uitstekende kwaliteit. Even wat anders dan de vreselijke kwaliteit die je meestal krijgt bij Youtube. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.