een paar dagen geleden begon het.. en nu zit het op alle computers in het huis en ook meerdere virussen..
het begon met een tracking cookie.. nouw, gezeur van virusscanner ect... dus ik op verwijdere drukken, daarna meeredere inbraak pogingen in mijn computer (zegt virusscanner (Norton(elke keer als ik scan haal ik het stekkertje eruit))) dat was dus al aardig kut maar nu is het alleen erger geworden.. ik heb ook al spyware doctor op alle computers gezet en btw op de andere computer staat nod32. maar het virus word alleen erger! meerdere scans halen meerdere virussen/trojans/addware tevoorschijn
computer 1:
spyware doctor: Bedreigingen 26, 133 infecties
nod32 in totaal 14 keer een trojan melding
computer 2:
spyware doctor: Bedreigingen 37, 823 infecties
northon 4 keer inbraak pogingen en nog een paar trojans..
(houd wel in de gaten dat op de ene computer northon + spyware doctor en de andere computer nod32 en spyware docter opstaat)
zelfs onder het typen van dit bericht heb ik aardig wat venstertjes, meldingen en w8tijd (voor scannen) moet wegklikken.
een paar voorbeelden van namen:
spyware known bad sites
trojan cws
trojan in mozilla firefox
addware
en nog een hele hoop ander gezeur..
het lijkt wel of ik een virus heb dat andere virussen download.. ik ben hopeloos.. kan iemand me helpen?
notitie!
ook héél veel keyloggers, en spyware..(allebei de computers)
en op computer 1 was eerst nog niets aan de hand...
ik kan geeneens normaal een spelletje spelen dus asjeblieft reageer als je hier iets van weet!
een paar dagen geleden begon het.. en nu zit het op alle computers in het huis en ook meerdere virussen..
het begon met een tracking cookie.. nouw, gezeur van virusscanner ect... dus ik op verwijdere drukken, daarna meeredere inbraak pogingen in mijn computer (zegt virusscanner (Norton(elke keer als ik scan haal ik het stekkertje eruit)))
dat was dus al aardig kut maar nu is het alleen erger geworden.. ik heb ook al spyware doctor op alle computers gezet en btw op de andere computer staat nod32. maar het virus word alleen erger! meerdere scans halen meerdere virussen/trojans/addware tevoorschijn
computer 1:
spyware doctor: Bedreigingen 26, 133 infecties
nod32 in totaal 14 keer een trojan melding
computer 2:
spyware doctor: Bedreigingen 37, 823 infecties
northon 4 keer inbraak pogingen en nog een paar trojans..
(houd wel in de gaten dat op de ene computer northon + spyware doctor en de andere computer nod32 en spyware docter opstaat)
zelfs onder het typen van dit bericht heb ik aardig wat venstertjes, meldingen en w8tijd (voor scannen) moet wegklikken.
een paar voorbeelden van namen:
spyware known bad sites
trojan cws
trojan in mozilla firefox
addware
en nog een hele hoop ander gezeur..
het lijkt wel of ik een virus heb dat andere virussen download.. ik ben hopeloos.. kan iemand me helpen?
notitie!
ook héél veel keyloggers, en spyware..(allebei de computers)
en op computer 1 was eerst nog niets aan de hand...
ik kan geeneens normaal een spelletje spelen dus asjeblieft reageer als je hier iets van weet!
Bewerkt: door Maikle