Jump to content
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

  • Reacties 581
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1153622

balen, en uploaden gaat ook niet, want gta3.img is 1gig groot.. :N

maar ik kan wel de belangrijkste textures uit die img halen en dan uploaden op rapidshare. :D

(heeft mCFL gisteren ook voor mij gedaan). of iemand anders kan natuurlijk ook jouw huizen texturen, idd. :Y

en zonder leider kunnen we inderdaad niets beslissen, maar wel gewoon over alles praten ^_^

en een lijstje maken en erna z'n mening vragen vind ik een goed idee Hackman :Y

Geplaatst:
comment_1154281

ik ben bezig met een kart-baan ^_^

omdat gewoon gta sa het nog niet haddacht ik van: LOL jah! dat ga ik maken :7

-------------------------------------------------------

4 uur screen-tijd :D dat zouden meer company's moeten doen :clown:

11714183vb0.png

61136347er1.png

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1154283

Ja, vet die kartbaan! Idd was dat er ook nog niet :puh:. Denk jij dat je goed zal zijn in tracks van NFS:U2? Ik kan namelijk daar maar geen modeller voor vinden...

En vanavond ben ik er wel om 7 uur, ik ga deze keer niet weg ofzo :D

Geplaatst:
comment_1154300

Is er trouwens nog iets belangrijks besproken (ik was er namelijk weer niet bij)? Om ongeveer 19:30 was ik wel online en toen was Senneken online (van de rest heb ik geen Msn) en die nodigde me niet uit voor een gesprek of Ebuddy laat dat niet toe.. :puh: Ik ga proberen om er vanavond wel te zijn maar ik denk dat het deze keer ook niet zal lukken..

Hoe gaat het nu precies met het eiland worden? Het eiland komt onder San Andreas maar ik snap even niet hoe je dit precies bedoelt..

En dan wil ik even nog wat zeggen over de huizen (diegene die door mij zijn gemaakt), deze moeten getextured en ik ben even niet in staat om dit zelf te doen maar ik vind het ook nogal zwak om het door iemand anders te laten doen en daarom heb ik besloten het toch zelf te doen ondanks de hoofdpijn en slechte textures. Nu is mijn vraag even, wie wil mij de textures van San Andreas geven zodat ik deze kan gebruiken in mijn huizen?

Die Kartbaan ziet er flex uit! Misschien nog een idee om er ook een kart (of meerdere) te spawnen? Ook lijkt het me leuk als je hem dan nog een beetje leuk textured (maar dat doe je vast wel uit jezelf :7) Ga iig zo door!

Geplaatst:
comment_1154324

zamgod: die plek is nogal kleintjes, en we weten al waar we 'm gaan plaatsen hoor :Y

en Hackman: ik heb jou niet online zien staan..

maar dat doet er niet veel toe, want om zeven uur was er toch niemand in gesprek :puh:

ik heb rond 9 uur wel nog met MCFL gepraat, maar niet enkel over het project :puh:

en het eiland komt ten zuiden van san andreas in de zee, dus voor de zee van santa maria beach. niet onder de map van san andreas ofzo, maar op gelijke hoogte eh :D

en die textures zal ik allemaal eens proberen op te slaan in een map, en dan die map uploaden op rapidshare. dan heb je ook de textures :dans:

MCFL: weer een top idee :D ziet er ook geweldig uit als kart circuit. met de textures erop, bandenmuren en misschien wat gebouwen/pitstop gaat het er echt wel lekker uitzien :D

:cya:

Geplaatst:
comment_1154368
Mooi plekje gevonden voor het eilandje:

Click here to view the SnapMap

Inderdaad een leuk idee, maar wel hebben al besloten waar hij komt en daar komt bij dat daar de missies van de Bootschool zich afspelen en dus kom je dan in de problemen als daar zomaar een eiland wordt geparkeerd.. Ondanks de missies is hij ook een beetje klein.

@Senneken: Wanneer je de textures hebt geüpload dan zeg je het maar (een link zou dan trouwens ook niet mis zijn :puh:)!

Geplaatst:
comment_1154375

ik was je niet vergeten hoor, Hackman! :D daarnet een heleboel textures uit gta3.img gehaald, en nu in een rar file aan het uploaden op rapidshare :Y

25 mb, 619 PNG textures :dans: er zit echt vanalles tussen, van kartonnen dozen, muren en wegen tot treinsporen.

de link komt er zo aan :eten:

EDIT: downloaden maar!

http://rapidshare.com/files/158657610/textures.rar.html

iedereen mag het downloaden, maar let op, het kan maar tien keer gedownload worden. wees dus snel :puh:

EDIT 2: nog eens 25 mb aan textures, 652 om precies te zijn. :Y

http://rapidshare.com/files/158667608/text...part_2.rar.html

EDIT3: nog eens 25 mb, en 524 textures.

http://rapidshare.com/files/158672934/text...part_3.rar.html

EDIT 4: nog eens 30 mb, en veel textures. rapidshare wou niet werken, dus maar megaupload :Y

http://www.megaupload.com/nl/?d=7YKF4O3J

EDIT 5:

tussen het uploaden door aan een nieuw projectje begonnen: een soort van industrie-haventerreintje, genaamd 'docks' :D

dockswa4.jpg

:cya:

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
comment_1154559
EDIT 5:

tussen het uploaden door aan een nieuw projectje begonnen: een soort van industrie-haventerreintje, genaamd 'docks' :D

[Plaatje]

Woh ziet er ook weer mooi uit, ik ben een beetje idee loos op t moment..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1154571

Jah ziet er leuk uit die haven! en is ook nog te gebruiken voor de TC, ik heb daarvoor namelijk maar 1 haven. Maar ik zie wel dat je de faces moet omdraaien, dat ze niet meer blauw maar wit zijn. Als ze namelijk blauw zijn zak je erdoorheen in San Andreas. Je ziet het wel maar het is Unsolid, net als dat ene raam bij dat huis vlakbij Madd Dogs Mansion. Zo'n idee geeft het als de Faces blauw zijn.

PS:waar zit de download knop bij megaupload :bonk:

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1154589

Jongens, weet iemand hoe ik met blueprints dingen kan maken? Ik had namelijk de blueprints van een Honda motor en ik heb er wat mee zitten knoeien maar het is mij alleen niet echt gelukt om er een motor van te maken, wie kan me uitleggen hoe ik in elkaar zet (Sketch-Up)?

Bedankt Senneken, voor je textures, maar ik weet nog niet wanneer ik ze precies ga downloaden.. Jij komt namelijk in totaal met wel 1176 textures terwijl ik maar een paar nodig heb. :7

Ik ga deze keer weer proberen om er te zijn, erg vastberaden ben ik niet maar ik zal m'n best doen!

@Hierboven: Bovenin moet je de code invoeren die je kunt bekijken in het plaatje er naast en dan druk je op downloaden, ik weet niet waarom ze dat doen maar het moet wel. Als je het nu nog niet snapt maak ik nog wel een screen op aanvraag. ^^

Bewerkt: door Hackman

Geplaatst:
comment_1154597
Jah ziet er leuk uit die haven! en is ook nog te gebruiken voor de TC, ik heb daarvoor namelijk maar 1 haven. Maar ik zie wel dat je de faces moet omdraaien, dat ze niet meer blauw maar wit zijn. Als ze namelijk blauw zijn zak je erdoorheen in San Andreas. Je ziet het wel maar het is Unsolid, net als dat ene raam bij dat huis vlakbij Madd Dogs Mansion. Zo'n idee geeft het als de Faces blauw zijn.

PS:waar zit de download knop bij megaupload :bonk:

nee hoor, als je de blauw faces boven hebt staan, dan zie je het ingame niet. dat heeft niks met de col te maken, ookal zijn je faces blauw (in je col model) dan is t nog steeds solid. voor de col maakt t niet uit. voor de dff wel. dan moet t wit zijn.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1154602
Jah ziet er leuk uit die haven! en is ook nog te gebruiken voor de TC, ik heb daarvoor namelijk maar 1 haven. Maar ik zie wel dat je de faces moet omdraaien, dat ze niet meer blauw maar wit zijn. Als ze namelijk blauw zijn zak je erdoorheen in San Andreas. Je ziet het wel maar het is Unsolid, net als dat ene raam bij dat huis vlakbij Madd Dogs Mansion. Zo'n idee geeft het als de Faces blauw zijn.

PS:waar zit de download knop bij megaupload :bonk:

nee hoor, als je de blauw faces boven hebt staan, dan zie je het ingame niet. dat heeft niks met de col te maken, ookal zijn je faces blauw (in je col model) dan is t nog steeds solid. voor de col maakt t niet uit. voor de dff wel. dan moet t wit zijn.

Zal wel, het komt er gewoon op neer dat de Faces wit moeten zijn :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.