Jump to content
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

  • Reacties 581
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1154627
@ALL

let wel op dat je model de juiste schaal heeft!

Ik heb voor de mensen die het willen wel een 3d model van een personage uit gta sa. zodat je via dat personage de schaal van je model kan bepalen.

graag! :eten:

en @ Hackman over die textures: download ze maar als je eens tijd hebt, maar als je ze allemaal download, heb je keuze zat :D

en over die blueprints: maak een blok, en plak daar op elke kant de blueprints op als texture, dan kan je daar beginnen 'uitsnijden'. :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1154636

Hoe bedoel je schaal? Bedoel je Feet of Meters ofzo? of juist bijvoorbeeld een mens is 1.80 m lang? Terwijl dat in het echt dus 1.80 m is maar in het spel 4 m?

Geplaatst:
comment_1154643
Hoe bedoel je schaal? Bedoel je Feet of Meters ofzo? of juist bijvoorbeeld een mens is 1.80 m lang? Terwijl dat in het echt dus 1.80 m is maar in het spel 4 m?

ja, ik bedoel hoe groot het model moet worden. want als je gaat modellen naar de maat van het model van de man die je bij sketchup hebt, dan heb je een 3dmodel die bijna net zo groot is als heel gta sa...

edit:

@senneken

in 3ds formaat of in sketchup formaat?

Bewerkt: door BC7

Geplaatst:
comment_1154681

BC7: sketchup graag _O_

maar als ik dan iets gemaakt heb ter grootte van het sketcup mannetje, dan daarvan een component maak, de component verklein naar een schaal bijpassend bij jouw mannetje, is dan ook alles in orde?

kleine detailfoto:

loodsxf6.jpg

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
comment_1154683
en @ Hackman over die textures: download ze maar als je eens tijd hebt, maar als je ze allemaal download, heb je keuze zat :D

en over die blueprints: maak een blok, en plak daar op elke kant de blueprints op als texture, dan kan je daar beginnen 'uitsnijden'. :Y

Zal ik zeker doen! Bedankt voor de textures en de uitleg over de blueprints, daar help je me erg mee en ik ga denk ik proberen om een nieuwe auto te maken voor het eiland. Wat zouden jullie er van vinden als ik een auto maak in de stijl van het eiland? Bijvoorbeeld een auto met een texture op de motorkap enz?

Geplaatst:
comment_1154692

nog een vraag: mag ik zomaar google warehouse modellen gebruiken in m'n models? of niet? want ik zou graag in m'n haven een boot op een stelling leggen, alsof eraan gewerkt wordt. alleen kan ik dat niet zelf maken :puh:

en @ hackman: graag gedaan :D

zo'n auto zou wel leuk zijn denk ik :Y een limo ofzo _O_:puh:

Geplaatst:
comment_1154719
nog een vraag: mag ik zomaar google warehouse modellen gebruiken in m'n models? of niet? want ik zou graag in m'n haven een boot op een stelling leggen, alsof eraan gewerkt wordt. alleen kan ik dat niet zelf maken :puh:

en @ hackman: graag gedaan :D

zo'n auto zou wel leuk zijn denk ik :Y een limo ofzo _O_:puh:

Dat mag je aangezien ze het zelf uploaden en er dus van op de hoogte zijn dat anderen het kunnen gebruiken. Het orgineelste is natuurlijk wel zelfmaken maar het mag wel!

Die auto zie ik nog wel, ik had namelijk meer gedacht aan een mooie, snelle auto.. Misschien dat we dat wel kunnen bespreken straks op Msn (als ik kom).

Ik heb nu ook 3D Studio Max 9.0 full, als daar nog wat mee moet gebeuren dan vraag je het maar alleen maak het niet te moeilijk want ik snap er echt niks van en weet nog geen 1/4 van de tools en de werking ervan..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1154734

IDD is het zelf maken van je models wel origineler. En al het jouw niet lukt vraag je toch gewoon een ander om hulp?

En natuurlijk zou je Warehouse modellen mogen gebruiken. Wat ik ook eerder in dit enorme topic heb gehoord is dat de gebruikers met de voorwaarden overeenstemmen en iedereen het dus mag gebruiken.

PS, heel veel mensen hebben ineens 3DS max zeg! Er word vast wel gejeweetwelt :puh::schater:[/font]

En tot 7 uur voor degenen die komen :D

Ik gah nu ff leren du ben er dit uur even niet, 7 uur weer wel.

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1154735

eigelijk heeft sa het best wel maf aangepakt... :Y

zetten een kart in het spel maar geen baan om op te rijden :7

------------------------

ps: ik kan waarschijnlijk een cleo3 mod maken dat je een paar karts ziet racen op de baan :koffie:

------------------------

maargoed... ik ben er zowiezow denkik bijna altijd om 7 uur online... ^_^

Bewerkt: door MFCL

Geplaatst:
comment_1154742
PS, heel veel mensen hebben ineens 3DS max zeg! Er word vast wel gejeweetwelt :puh::schater: [/font]

Gejeweetwelt? Hoe bedoel je? :puh:

Misschien ga ik trouwens nog wat tuts volgen, heb je eindelijk een programma van 4000$ en dan weet je niet hoe het werkt. :7

Geplaatst:
comment_1154743
ps: ik kan waarschijnlijk een cleo3 mod maken dat je een paar karts ziet racen op de baan :koffie:

dan kan wel met rrr files, maar dan kan je t niet van de weg afrijden enzo. t is een soort van solid path. je kan ook normale paths maken met een tool. (naam ff kwijt) zoals path voor de auto's en mensen in gta sa...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1154744

Ow vet dat er karts op kunnen rijden! Maar dan wel op elke baan, dat je anderen moet inhalen :puh:. Leuk om dan even naar links/rechts te schieten als je iemand inhaalt haha!!!

Een beetje de manier hoe ik alle race missies haal op San Andreas: K zet de code dat auto's ontploffen als je tegen ze aan rijd aan en als je tegen ze rijd dat ze de lucht in vliegen en je knalt iedreen er zo uit, of de auto's kunnen vliegen code, dan gaat iedereen de lucht in en ik ga rustig rijden. Een race van een minuut duurt dan wel 10 minuten maar je wint gegarandeerd :D

Geplaatst:
comment_1154747
ps: ik kan waarschijnlijk een cleo3 mod maken dat je een paar karts ziet racen op de baan :koffie:

dan kan wel met rrr files, maar dan kan je t niet van de weg afrijden enzo. t is een soort van solid path. je kan ook normale paths maken met een tool. (naam ff kwijt) zoals path voor de auto's en mensen in gta sa...

zoals ik al zij... laat maar aan mij over ^_^

(ik heb het wel vaker gedaan)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.