Jump to content
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

• Reacties 581
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1157460

dat is inderdaad moeilijk, ook bij mij :-( ik heb de basis, maar de rest wil niet lukken, van en lambo.

en idd, UT is opgepakt. maar wat houdt dat eigenlijk in? :N

Geplaatst:
comment_1157462
dat is inderdaad moeilijk, ook bij mij :-( ik heb de basis, maar de rest wil niet lukken, van en lambo.

en idd, UT is opgepakt. maar wat houdt dat eigenlijk in? :N

Hopelijk dat er iemand een tut van heeft gemaakt of nog gaat maken.. :)

Dat UT weg is maakt niet veel uit, hij heeft misschien een signature gemaakt alleen zoals hij dingen maakt kan iedereen dat, ik kan eventueel ook nog wel dingen maken op aanvraag voor jullie!

Geplaatst:
comment_1157480

ik zal er vandaag niet veel zijn, ik ga eten met familie. zal dus ook niet veel kunnen sketchuppen, maar dat is niet zo erg :puh:

@ niels, heb op m'n docks wel al een bowl met loods over geplaatst :*D

en @ hackman: als je een auto maakt, begin je best met een vierkant model, als een vw golf ofzo. als je een moeilijker model neemt loopt het fout. bij mij toch. :-(

:puh:

:cya:

Geplaatst:
comment_1157491
en @ hackman: als je een auto maakt, begin je best met een vierkant model, als een vw golf ofzo. als je een moeilijker model neemt loopt het fout. bij mij toch. :-(

I'm not a buster! Ik moet gewoon even weten hoe ik raampjes en wielen maak, met vierkante auto's is dat net zo naar mijn weten, of hebben die geen ramen en wielen..? :puh:

Ik heb nu trouwens Photoshop (CS3) en ik ga dus even stoppen met de auto (eerst wil ik uitleg..) en ik wil nu ook een beetje (echt maar een beetje!) tijd steken in Photoshop. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1157505

Nou, ik zie dat er veel met auto's enz gewerkt word! Ik ga vandaag maar beginnen aan het simpele eiland. Waarschijnlijk niet met veel bergen omdat mn pc daar niet snel genoeg voor is.

Maandag screens, dan zit ik weer op een windows met prnt screen ^_^

Geplaatst:
comment_1157846

i shall try, gewoon een witte 18 met zwarte border rond? of nog iets speciaals? :puh:

EDIT: heb er een paar gemaakt, dus kies maar uit als je er eentje goed vind. :D

getalletjemn7.png

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
comment_1157876

tnx-tnx-tnx :tu:

maar kan je ook 3 andere numers maken met de front van jouw 3e 18?

want dan wil ik:

nummer 18 exstra 1

nummer .. exstra 2

nummer .. exstra 3

nummer .. exstra 4

want anders zie je alle karts met nummer 18 rijden :cab:

Bewerkt: door MFCL

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1157934

Lol die nummers :puh: Maak anders nummers 0-9. En dan 2 plekken die random gaan. Dan heb je met maar 10 cijfers, 100 verschillende mogelijkheden ^_^. Alleen is de kans er dan wel dat je het getal 00 tegnkomt, LOL :D

Ik heb de vorm van mijn eiland af en ik kan er huizen en alles op plaatsen. Allen kan ik nog geen screen geven DMV het gebrek aan de Print Screen knop...

Het meg gebouw past er op, maar wel net aan. Ik denk dat ik die dan alleen voor de TC ga gebruiken, of is het gebied onder Santa Maria tot LSX groter dan 500X1000M? Dan zou ik het gebouw nog wel kunnen plaatsen ^_^

Geplaatst:
comment_1157948
Lol die nummers :puh: Maak anders nummers 0-9. En dan 2 plekken die random gaan. Dan heb je met maar 10 cijfers, 100 verschillende mogelijkheden ^_^. Alleen is de kans er dan wel dat je het getal 00 tegnkomt, LOL :D

zo werkt het niet helemaal :7

---------------------------------

en BIG TNX 2 SENNEKEN :dans:

screens soon today ^_^

Geplaatst:
comment_1157984

deze setjes gaan allemaal over elkaar heen en worden 4 exstras ^_^

94211070ip6.png

tnx 2 senneke :tu:

ps: ingame zijn de vierkanten rond de cijfers weg :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1158215

Ja echt wel! Jouw kart ziet er anders ook niet slecht uit hoor MFCL!

Met mijn eiland gaat het ook goed. K heb wat mooie texturen gevonden voor wegen die ik kan gebruiken op het eiland. Dan ga ik nu dus wegen maken en dan komt dus maandag wel een screen.

PS: ik ga denk ook proberen auto's te maken, lijkt met toch wel vet om te doen!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.