Jump to content
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

• Reacties 581
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1159493

yep, we hebben van bc7 een schaalmodel van ryder gekregen uit san andreas.

je kan dat model vragen door hem een pb te sturen ^_^

maak gewoon een sketchup model op grootte die je wil, dan maak je er een component of group van en scale je alles tot op juiste grootte van ryder, simpel door het hoekje te slepen :D

@ danoontje: goed idee, en de basis ziet er al lekker uit :D

:cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1159585

Nou, ik heb ryder wel maar ik ga pas later verkleinen. Ik hoop dat anderen dat ook doen, dat maakt het mij en jullie wat makkelijker.

Maar ik heb een WIP JetPack op lucht gemaakt. En Ryder vergroot naar 1.80m, samen met textures. Heb het hele model ook even gesmooth om het wat mooier te maken. De Jetpack zit nog Op ryder, maar dat zijn 2 componenten dus kan je JetPack zo op een ander model zetten. Dus hierbij nogmaals mijn vraag: Heeft iemand een model van CJ die in jetpack houding zit? Anders kunnen er BUGS in de JetPack komen!

PS: Tankstation en Busstation zijn prachtig! Ik zie wel dat er nog wat aan het tankstation moet gebeuren maar het ziet er zo goed uit dat ik er zo overheen kijk :D. En lollig fietsbord :puh:, kan je nog meer van dat soort lollige borden maken? En dutchgod, die bunker is ook lol! Idd leuk om voor wapens te gebruiken, vooral militaire :D.

En iemand had het erover om alles in het engels te doen door de naam U-SA, wat aan Amerika doet denken. Maar die reden moet absoluut niet gebruikt worden om het engels te maken! De reden om het engels te maken is omdat dan iedereen over de hele wereld het kan gebruiken.

JETSCREENS!

afbeelding9hz3.png

afbeelding10jx2.png

afbeelding11dw3.png

afbeelding12cu7.png

EILAND SCREEN! Wegen moeten nog komen. Bergen en bruggen zal ik grotendeels in 3DSMAX maken.

afbeelding2vq7.png

Ja ik weet het, het is Macintosh :puh:. Vet he, een van n 5 computer :puh:. Een minimac alleen... Niet zo supersterk :bonk:

EDIT: Voor degenen die Ryder op deze manier willen hebben, PB me. Dan zal ik een link sturen van hem met z'n schaalmodel ernaast.

Geplaatst:
comment_1159598

remi: leuke jetpack, ziet er lekker modern uit :D eiland ziet er ook wel netjes uit.

als je in 3ds gaat werken, kan je niet hier en daar een deel strand maken, en dan een deel kliffen, enzovoort.. ofzo? :eten:

danoontje: yummeh, ziet er weer cool uit :tu: zijn dat al textures van mijn pack? :D

ik moet enkel nog de shop wat afwerken van m'n tankstation, en nog wat details erbij plaatsen, als een gastank ofzo. :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1159693

Ja jammer heh dat hij scheef staat. Maar misschien krijg ik de axes zover om eens lief voor ons te doen!

En ik ga nog even aan mijn jetpack werken, en eens intensief zoeken naar een CJ in jetpack houding.

EDIT @ senneken 2 post boven^^

Over 3DS, ja daarvoor ga ik het ook gebruiken. In 3DS kan ik makkelijk een brug precies op maat maken die naar het vaste land gaat en borgen zijn veel makkelijker dan in sketchup. 3DS word minder snel traag. BRON: Beagle :puh: heb het van hem gehoord op MSN.

Geplaatst:
comment_1159734

ok, geweldig, kan niet wachten :eten:

dat van dat traag zijn kan zeker kloppen. ik heb nu een model met 50.000faces en 25.000edges, en als ik iets wil doen gaat het ongelooflijk sloom :7

nou ja, ik ga vandaag het benzinestation niet meer afwerken, maar er moet niet veel meer gedaan worden buiten de shop :D

iemand nog een idee dat ik erbij kan plaatsen nog? iets dat bij benzinestations past :puh:

danoontje: spijtig, was nochtans een leuke villa. :N hoezo staat ie scheef?

Geplaatst:
comment_1159891

Aangezien het geen TC mod word, lijkt het me niet verstandig om voor missie's en dergelijke, niet de Main.scm te veranderen. Dus dat alles gescript word in cleo. Dan hoef je niet een nieuw game te starten, en mensen zullen het sneller downloaden.

BC7 :cya:

Geplaatst:
comment_1159909
Aangezien het geen TC mod word, lijkt het me niet verstandig om voor missie's en dergelijke, niet de Main.scm te veranderen. Dus dat alles gescript word in cleo. Dan hoef je niet een nieuw game te starten, en mensen zullen het sneller downloaden.

BC7 :cya:

en jij bent lekker vertrouwd én lekker goed met cleo :D

zouden we je BC7 4.0 niet in de mod kunnen/mogen bijsteken? _O_

dan hebben we direct een carspawner enzo erbij :D

(maar een idee eh :puh: )

Geplaatst:
comment_1159975
en jij bent lekker vertrouwd én lekker goed met cleo :D

zouden we je BC7 4.0 niet in de mod kunnen/mogen bijsteken? _O_

dan hebben we direct een carspawner enzo erbij :D

(maar een idee eh :puh: )

Ik zou een paar dingen van de bc7mod erbij kunnen doen.

En aanpassen aan U-SA.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1160047

Ja idd een leuk idee :D.

Maar zoals je eerder zei over de missies en SCM, dat gaat de bedoeling ook worden voor het eiland. En SCM scripten levert vaker errors op volgens mij want een error bij cleo komt pas als je het gebruikt. SCM word altijd gebruikt. (Ik verzin maar wat hoor, maar het kan waar zijn :puh:)

Maar volgens mij begrijp jij het plan niet helemaal meer BC7? We zouden eerst een eiland maken en als dat af is een TC. Of had je dat wel begrepen?

Nou, binnenkort weer nieuwe screens.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.