Jump to content
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

  • Reacties 581
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1160867

Ok mensen, deze mod kan een beetje lukken als er wat meer organisatie was. Iedereen modelt halve bak in het rond zonder enig doel en denken dat de modellen wel in de mod komen. Wat de mod leider moet doen is kavels verhuren. Iemand die een kavel wil volbouwen moet dat ff aan de mod leider vragen en dan krijgt hij/zij de kavel toegestuurd en kan degene aan de gang met modellen. Overigens moet er wat meer kwaliteit in de mod komen. Sketchup models werken niet echt goed zonde vooraf afgesproken maten. En als later al die modellen dan misschien ingame komen dan heb je allemaal gebouwen met verschillende raam grootte, deuren waar je de ene keer onder door kan lopen en bij de deur erlangs niet meer... kom op mensen ORGANISATIE!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1160975

Nou, ik vind zelf wel dat we een plan hebben. We hebben elke avond een bijeenkomst waar we dan dingen over de mod bespreken. En als dat is afgelopen nog even een klets half uurtje XD

En niet iedereen modelt in het halve bak. Als ze klaar met iets zijn en ze weten weer een idee om te bouwen, dan vragen ze aan mij of het mag en ik zeg wel dat het goed is en waar hij op moet letten.

Maar die kavels zijn misschien wel een goed idee, maar de wegen dan? Hoe krijg je die makkelijk op elkaar aangesloten?

En de ramen? Het zijn erg veel vrijstaande verschillende huizen. Iemand die een rijtjeshuis zal maken zal dat ook zelf doen. Dus dezelfde ramen bij zo'n huis. Deuren? Wat kan er mis mee zijn? Een ENEX werkt toch altijd zolang er maar een andere kant is?

En over de verhouding van meters, daar heb ik het met iedereen over gehad, maar nogmaals, voor jouw, iedereen tekent recht en op gewone meters?

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1160979

Ziet er mooi uit, weet iemand iets wat ik kan gaan maken? Mijn inspiratie is namelijk met slechts één woord, dood! Kan ik ook nog bijvoorbeeld een winkel ofzo maken of een flat of iets in die richting?

Het zou trouwens leuk zijn dat we net als Rockstar dingen gaan verwijzen naar ons zelf bijvoorbeeld een groot gebouw waar wij dan zogenaamd in werken en dan het liefst met breekbaar glas en verder zo realistisch mogelijk en misschien zelfs wel met 3d letters aan de voorkant met een eventuele naam van ons bedrijfje. :)

@Hierboven: Ik gebruik geen meters ben ik bang.. Maar dit kun je heel simpel aanpassen zonder het gebouw te vernielen!

Bewerkt: door Hackman

Geplaatst:
comment_1161212
Ja dat weet ik en het is ook niet zo erg. _O_ SCALE TOOL _O_

Dat niet alleen, met de scale tool blijft het alleen nog steeds dezelfde eenheden hebben (geen meters dus) en dat kun je aanpassen via Window-->Model Info-->Format daar kun je dat instellen en daarna kun je pas beginnen te schalen anders kun je namelijk aan het einde weer omdat het dan uiteindelijk niet blijkt te kloppen met de rest.

Geplaatst:
comment_1161248

ik denk niet dat het erg is als je model op inches is ingesteld, ipv op meters. als je achteraf je model scalet naar de verhouding van ryder, zit alles snor, welke eenheden dan ook :Y

btw, iemand wat inspi voor mij? :D ik zou wel een flat willen maken ofzo, of een wijkje direct.

hackman: winkels zijn wel cool, en flatgebouwen ook :D zoek anders even inspi op het net, bijvoorbeeld met foto's van times square ofzo, of Amerika intypen bij google :puh:

:cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1161324

Okej, ik heb nog wel voor iedereen wat te doen :D

Ik ga een raster op het eiland maken zodat iedereen zijn eigen stukje mag inrichten. Wees er steeds snel bij want er kan maar steeds 1tje modellen, zodat de wegen goed op elkaar blijven sluiten.

Even een veel werk maar supersimpel doolhof. In het midden komt een plekje waar ALLE wapens spawnen :D

nieuweafbeelding19wz3.jpg

nieuweafbeelding20dj8.jpg

Vanavond bespreken we wel wie het eerste een gebiedje krijgt. Zorg dus dat je erbij bent als je een gebiedje wilt modellen of laat het duidelijk weten als je niet kan komen maar wel wilt modellen.

Je zal modellen: Wegen, huizen (misschien heb je er al een paar) misschien een winkel etc. Laat wel weten wat je er allemaal in gaat doen.

En dan maar 1 per keer. Als er iemand klaar is gaat het model naar de volgende, die weer op jouw stuk gaat bouwen zodat alles bij elkaar blijft passen.

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1161362

my ghetto princes car hij is niet van mij!heb er alleen nieuwe velgen nieuwe spiegels niewe ramen nieuwe onder lampen en nog veel meer aangepast.en de kleur natuurlijk :puh:

Bewerkt: door danoontje_nl

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1161369

@timske hierboven

Uitsnijden? wat d8 je daarvan? Dan word het dus gebied1.DFF enz. Maar dat kan altijd nog gebeuren.

@timske 2 boven, ja er komt ook een dak op XD. Maar dan wel doorzichtig. Dat je teminste wel de buitenwereld ziet XD :schater:

En nog steeds ben ik op zoek naar de XD emoticon voor GTAForum...

EDIT, lol die auto maar had m naturlijk al op MSN gezien >>>XD<<<

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1161373
my ghetto princes car hij is niet van mij!heb er alleen nieuwe velgen nieuwe spiegels niewe ramen nieuwe onder lampen en nog veel meer aangepast.en de kleur natuurlijk :puh:

ehm... maak je eige auto zou ik zeggen... ik heb ook zelf mijn kart gemaakt :dans:

dus niet editen van het warehouse... dan weet je zeker dat remi t niet in de mod wil.

:cya:

Geplaatst:
comment_1161382
remi wil het er wel in heb het zelf aan hem gevraagd ;)

o.O

auto maken we zelf das veel orgineler :D

als je een needforspeed convert wild editen dan zeg ik niks...

of als je zelf geen auto kan maken natuurlijk....... :erm:

Bewerkt: door MFCL

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.