Jump to content
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

• Reacties 581
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1161433
remi wil het er wel in heb het zelf aan hem gevraagd ;)

Ja ik vind het wel goed, zolang je er maar bijna alles bij aanpast. En het echt amper nog van iemand anders lijkt. Het originele maakt de mod juist leuker.

KIES JE GEBIED!!!

nieuweafbeelding23em0.jpg

Je moet een hokje kiezen naast mij, MFCL, Senneken of Danoontje_NL. Graag laten weten in MSN.

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1161731

ik had nog een vraag .. :7

we gaan dus het eiland samenstellen, ieder om beurt z'n deel erop zetten. nu..

hoe gaat het dan in-game komen? in één grote.dff en .txd en .col? want dat is toch zo goed als onmogelijk? zelfs in meerdere delen zie ik nog niet snel werken..

en aangezien je maar 5 dingen aan een .ipl kan toevoegen..

Geplaatst:
comment_1161736

ja dat is waar, kunnen wij niet gewoon gebouwen leveren, jij doet er wegen en planten enzo bij, en je doet als download bestand gewoon de IPL... lijkt mij de beste optie maarja

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1162120
ja dat is waar, kunnen wij niet gewoon gebouwen leveren, jij doet er wegen en planten enzo bij, en je doet als download bestand gewoon de IPL... lijkt mij de beste optie maarja

Jaah, het is ook de bedoeling dat huizen enzovoorts los komen te staan van het eiland zelf. Dat ga ik dan als het eiland af is weer opsplitsen. Maar op deze manier is alles passend en zouden we desnoods nog van het TOP VIEW een kaart ervan kunnen maken. En opsplitsen is als je er even handig in bent maar een half uurtje werk.

En als we zo door gaan denk ik dat we het zeker voor de kerst af hebben, tenzij er iets rampzaligs gebeurt.

Geplaatst:
comment_1162213

MFCL, je mag niet stoppen, je bent een pro in sketchup, en kan overweg met scripten! please! :-(

werk dan gewoon wat minder mee, maar stap er toch niet definitief uit :cry:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1162438

JAAH dat zei ik ook al, maar als hij eenmaal begint kan hij niet meer stoppen

BEGIN DAN ALLEEN ALS JE GEEN HUISWERK HEBT :cry::cry:

Of in de vakantie :cry::cry:

Gellukkig zal hij wel cleo blijven modden, maar toch zal ik het modellen missen :{

Geplaatst:
comment_1162695

Nou jongens, ik ga nu beginnen met het bouwen van een groot gebouw/flat en wanneer ik voortgang boek krijgen jullie natuurlijk screens te zien. :Y Als er al iemand anders was die zo'n soort iets zou gaan bouwen of het zint jullie niet dan laat je het maar weten, oftewel, ik wacht op jullie (en voornamelijk Remi) zijn goedkeuring. ;)

Remi, Unmountable Tijmen is opgepakt maar hij staat nog steeds vermeldt in je handtekening onder je signature alsof hij nog steeds meewerkt met de modificatie..

Geplaatst:
comment_1162749

Eigenlijk heb ik maar één vraagje: waarom maken jullie 100.000 gebouwen als je nog niet eens een eiland hebt?

En als je het eiland wilt gaan maken in SketchUp, dan geef ik de raad je tijd niet te verdoen. Want niemand gaat rondrijden op een eiland waarvan het strand in een rechte lijn afloopt. Ik raad jullie aan een 3DS Maxer te regelen voor deze mod anders heeft het allemaal geen enkele nut!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.