Jump to content
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

  • Reacties 581
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1162776
Eigenlijk heb ik maar één vraagje: waarom maken jullie 100.000 gebouwen als je nog niet eens een eiland hebt?

En als je het eiland wilt gaan maken in SketchUp, dan geef ik de raad je tijd niet te verdoen. Want niemand gaat rondrijden op een eiland waarvan het strand in een rechte lijn afloopt. Ik raad jullie aan een 3DS Maxer te regelen voor deze mod anders heeft het allemaal geen enkele nut!

Je hebt inderdaad wel gelijk maar misschien dat jij het dan kan gaan doen, verder niet lullig bedoelt ofzo maar gewoon dat je kan laten zien hoe je het precies bedoelt aangezien ik het even niet helemaal kan begrijpen.

Dat stuk dat recht naar beneden loopt (wat jij bedoelt denk ik?) wordt naar mijn weten nog aangepast want de modificatie is immers nog niet af en met Sketch-Up kun je met de Follow Me tool ook het zo maken dat hij wat langzamer naar beneden gaat dus niet zo ruw alleen ik heb het geprobeerd en dat ging nogal lastig en ik denk niet dat dit met 3DsMax anders gaat worden, maar misschien dat het met 3DsMax wel goed wil; ik weet namelijk niet alle functies.

Geplaatst:
comment_1162795
Eigenlijk heb ik maar één vraagje: waarom maken jullie 100.000 gebouwen als je nog niet eens een eiland hebt?

En als je het eiland wilt gaan maken in SketchUp, dan geef ik de raad je tijd niet te verdoen. Want niemand gaat rondrijden op een eiland waarvan het strand in een rechte lijn afloopt. Ik raad jullie aan een 3DS Maxer te regelen voor deze mod anders heeft het allemaal geen enkele nut!

Je hebt inderdaad wel gelijk maar misschien dat jij het dan kan gaan doen, verder niet lullig bedoelt ofzo maar gewoon dat je kan laten zien hoe je het precies bedoelt aangezien ik het even niet helemaal kan begrijpen.

Dat stuk dat recht naar beneden loopt (wat jij bedoelt denk ik?) wordt naar mijn weten nog aangepast want de modificatie is immers nog niet af en met Sketch-Up kun je met de Follow Me tool ook het zo maken dat hij wat langzamer naar beneden gaat dus niet zo ruw alleen ik heb het geprobeerd en dat ging nogal lastig en ik denk niet dat dit met 3DsMax anders gaat worden, maar misschien dat het met 3DsMax wel goed wil; ik weet namelijk niet alle functies.

Haha, ik kan het wel gaan doen maar ik heb geen zin en tijd daarin :puh:. Ik kan wel een voorbeeldje laten zien van wat ik bedoel en zelf gemaakt heb. Waarschijnlijk ken je mij niet zo goed omdat ik niet meer zo actief ben op het forum maar ik ben een van de betere modellers hier (komt arrogant over, is het ook:p).

Hier een voorbeeld van een nette afgang naar water die een beetje smooth loopt en niet een strakke diagonale lijn is:

render153xf8.jpg

En wat jullie nu maken is dit:

render456so4.jpg

Bovendien heb ik gezien dat jullie in SketchUp heel veel teksten modellen (dus 3d maken). Dat is, met alle respect, ongelofelijk dom! Teksten op gebouwen maak je bijna altijd door middel van textures (plaatjes die je op je model gooit). Anders krijg je ontelbaar veel bugs, en vooral met SketchUp. Die bugs uitten zich in ontzichtbare muren ingame wat zeer vervelend is voor de gameplay. Daarom raad ik jullie aan 3ds max te leren of anders zoveel mogelijk poly's te vermijden in SketchUp. Anders kan je een TC wel vergeten natuurlijk.

Geplaatst:
comment_1162804
Haha, ik kan het wel gaan doen maar ik heb geen zin en tijd daarin :puh: . Ik kan wel een voorbeeldje laten zien van wat ik bedoel en zelf gemaakt heb. Waarschijnlijk ken je mij niet zo goed omdat ik niet meer zo actief ben op het forum maar ik ben een van de betere modellers hier (komt arrogant over, is het ook:p).

Hier een voorbeeld van een nette afgang naar water die een beetje smooth loopt en niet een strakke diagonale lijn is:

-PLAATJES-

Bovendien heb ik gezien dat jullie in SketchUp heel veel teksten modellen (dus 3d maken). Dat is, met alle respect, ongelofelijk dom! Teksten op gebouwen maak je bijna altijd door middel van textures (plaatjes die je op je model gooit). Anders krijg je ontelbaar veel bugs, en vooral met SketchUp. Die bugs uitten zich in ontzichtbare muren ingame wat zeer vervelend is voor de gameplay. Daarom raad ik jullie aan 3ds max te leren of anders zoveel mogelijk poly's te vermijden in SketchUp. Anders kan je een TC wel vergeten natuurlijk.

Dat je tot een van de betere modellers behoort was mij al een klein beetje duidelijk, ik heb namelijk een tutorial van je gelezen en ik moet zeggen dat je erg professioneel overkwam. :7 Verder snap ik best dat je er geen zin in hebt maar toch bedankt dat je ons er even op hebt gewezen, ik denk dat dit zo snel mogelijk wordt gefixt (met Sketch-Up natuurlijk!) en dan is ons probleempje opgelost hoop ik.

Dat een TC moeilijk gaat worden waren wij ook al over uit om de volgende reden(en):

- Een TC duurt ongelovelijk lang

- Een teveel aan poly's is zo meegenomen als ik kijk wat sommigen allemaal bouwen..

- Ontzettend veel bugs (wat jij dus nu aan ons vertelt)

- En nog meer!

Daarom zijn wij nu bezig met een eiland en misschien later nog een TC (waar ik eigenlijks zwaar op tegen ben nu ik er even goed bij na denk) omdat een TC gewoon even te veel werk met zich meeneemt en vooral met Sketch-Up.

Verder verloopt het proces nogal rommelig een traag en wanneer we een bespreking hebben (via Msn) dan wordt er bijna alleen maar geklootvioold. :7

Okee, nu mogen jullie weer wat zeggen! :puh:

Bewerkt: door Hackman

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1163002

Jorge_F, We zijn zo lekker bezig. Het gaat hartstikke goed en we hebben echt wel een eiland. MET RELIËF. De afdaling heb ik met Sketchup gedaan, maar bergen en dat soort dingen ben ik toch van plan in 3DSMAX te doen. Omdat ik weet dat dat sneller is bij hogere poly's. En over de 3D tekst, dat heb ik ook al tegen ze gezegd en 2 andere mensen ook. Zelf ben ik nu echt wel 3DSMAX leren omdat ik het toch wel nodig ga hebben, dat wist ik van te voren al.

Waarom 100.000.000 huizen? omdat we dat dan desnoods nog voor de TC kunnen gebruiken.

Polys verwijderen? Ik kijk in ieder geval vaak naar het aantal polys en bedenk dan ook wat ik zou kunnen verwachten. En elke keer lig ik daar in de buurt.

En de stranden kunnen altijd nog mooier gemaakt worden, dat is het super gemak van SKP.

En wil je niet meer zulke ontmoedigende berichten schrijven? Ik weet dat je het zelf wel beter kan, maar ga eerst wat meer informeren voordat je besluit dat het een vlakke afdaling is. Of dat het ons niet gaat lukken. Ik zal eens een inzooming sturen.

En Hackman over je klootviool, jij begint vooral. En je bent er maar 2 keer van de 20 keer geweest bij de bijeenkomst. + dat het klootviool meestal komt als we toch niks meer te bespreken hebben. Traag? We zijn al heel erg ver! Alleen merk jij er niet veel van omdat je nooit op de bijeenkomst bent.

TC kan moeilijk worden. En daarom beginnen we ook met een eilandje om ervaring op te doen. Als we daarmee klaar zijn kunnen we beslissen of de TC doorgaat of dat het echt te moeilijk word omdat het eiland dat ook was. Maar ik heb tot nu toe niet het idee dat het eiland moeilijk is.

En waarom ik Unmountable Tijmen niet verwijder? Omdat hij altijd nog wel wat arts voor ons kan maken en ik zijn MSN gewoon nog heb.

Zo, dit is een EDITED bericht. Even wat vriendelijker en duidelijker.

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1163019
-Hoop gescheld-

Oh my god.. Hij is helemaal op hol geslagen. :7

Als je vaker met dit gedrag komt zeg dan maar vaarwel tegen mij want je bent op dit moment net een kwaaie stier en wij zijn volgens mij de mensen met de rode onderbroeken aan. :puh: Als iemand jou iets zegt dan hoef je toch niet meteen zo te reageren, want dit lijkt me niet echt een oplossing voor het probleem en ik zou je post maar bewerken voor dat de moderators om de hoek komen wandelen.. Jorge probeert gewoon ons een tip te geven en hij hoopt ons daar mee te helpen maar naar mijn mening krijgt hij behoorlijk stank voor dank en even over Msn, ik ben niet de enige die daar mee begint en het is buiten GTAForum om dus ik kan lekker doen wat ik wil. :7

Verder zijn het allemaal meningen en die hoor je te respecteren, je verwacht toch ook van anderen dat ze jou'n mening respecteren?

Geplaatst:
comment_1163042

Ik heb t alweer gezien... iedereen maakt ruzie en stapt op, deze mod valt uit elkaar! Iedereen bedankt voor het verpesten van mijn tijd he!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1163045

Vind ik ook. Echt erg ontmoedigend wat jullie doen. Als het zo door gaat laat ik het topic sluiten. Nu dus alleen gewone tips zonder geruzie of alleen maar klachten.

EDIT

echt jammer wat hier gebeurt. Maar ik ben vol zelfvertrouwen en weet heel zeker dat het eiland gaat lukken! en lees m'n vorige bericht nou maar, daar staat op alle punten van jorge een antwoord.

Ophouden dus nu over deze ruzie en gewoon goed verdergaan.

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1163261

ik stap niet definitief uit de mod... ^_^

aleen ik besteed wel minder tijd aan modelen dus dat is niet zo heel erg... tog? :D

-----------------------------------

ik ben op dit moment begonnen met een minibike! :Y

dit gaat m worden:

minibike777978ei5.jpg

I <3 vehicles modding :sigaar:

Geplaatst:
comment_1163291

Dat tankstation ziet er wel leuk uit, alleen zou je er verstandig aan doen om hem gelijk te texturen. Ik heb geen verstand van sketchup, maar het ziet er naar uit dat je je model gewoon een gele kleur hebt gegeven ipv bmp textures erop hebt gemapped.

Geplaatst:
comment_1163325
Dat tankstation ziet er wel leuk uit, alleen zou je er verstandig aan doen om hem gelijk te texturen. Ik heb geen verstand van sketchup, maar het ziet er naar uit dat je je model gewoon een gele kleur hebt gegeven ipv bmp textures erop hebt gemapped.

allereerst bedankt :puh:,

en daarna: hoezo? het is inderdaad een gele texture, uit sketchup zelf. die staat in de sketchup directory ergens, als bitmap. dus als je bedoelt voor de txd te maken, is dat geen probleem.

EDIT: je bedoelt dat ik gewoon de face heb 'gekleurd' ipv een texture? dat is dus niet zo, het is gewoon een standaard gele texture dacht ik.. en die stond dus ook bij sketchup ergens in de mappen, dacht ik..

hij zit wel onder de noemer 'colors', dus misschien heb je wel gelijk, maar ik denk toch dat er ergens een bmp van in zit..

btw MFCL: weer een goed idee :D leuke minibike als voorbeeld ook :puh:

en blij dat je nog steeds mee doet, ook al is het wat minder :dans:

keep on modding, and keep up the good work dudes!

:cya:

Bewerkt: door senneken

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.