Jump to content
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

  • Reacties 581
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1165264

Bedankt voor de tips, ik ben er mee bezig geweest en het is prima gelukt! Ik heb nu voor zover ik weet alle irritante lijnen weggehaald en het resultaat mag er zijn naar mijn mening, natuurlijk moet er nog veel aan gebeuren maar ik vind dit zelf een groot begin. Hier komen alle plaatje (deze keer wel in totaal 3 en ik ben er ook achter gekomen waar die andere van de vorige keer zich verstopte..):

http://i37.tinypic.com/350t207.png

http://i33.tinypic.com/33jq0m1.png

http://i35.tinypic.com/x56q7p.png

De 3 foto's zijn van het vooraanzicht, het zijaanzicht en van het bovenaanzicht. Laat weten wat jullie ervan vinden zou ik zeggen, maar vergeet niet dat hij nog lang niet klaar is! ;)

Geplaatst:
comment_1165305

@ hackman: het begint inderdaad al goed vorm te krijgen :D

@ remi: ik zou wel eens een in-game jetpack-screen willen zien, ook al hangt ie op de buik :D:eten:

ik ben even een kwartiertje bezig geweest, en dit kwam eruit:

garagemt4.png

een parkeergaragetje :D

:cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1165475

haha, ik zal zo een screen maken! Opzich is het niet heel slecht, behalve dan de textures en de zijkleppen. Die zijkleppen zijn dicht op een of andere manier XD

@ Hackman, ja idd begint het zeker vorm te krijgen. Alleen nooit gedacht dat het zoooo moeilijk was om zelf een auto te maken, omdat er zoveel sites vol staan met auto's.

@senneken, ziet er goed uit! Doet me een beetje denken aan een ziekenhuis waar je tegenover zo'n open maar overdekte garage had. Alleen deze heeft ook nog een begaanbaar dak :D

@iedereen: Hoe kan ik auto's uit NFS:U2 importeren naar SA? Zulke gave auto's zitten daarin!

En ik heb een PB gehad van remcconnen. Hij wilde meehelpen, dus binnenkort vast wel een van zijn kunsten hier.

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1165545

Verdere veranderingen aan mijn auto zal ik hier gewoon posten alleen ik had even een vraagje.. Zou ik Ryder mogen hebben in Sketch-Up? Dan kan ik namelijk zelf inschatten wat de afmetingen moeten zijn voor iets, in dit geval mijn auto. Remi kan het later ook wel gaan schalen maar als er dan enorm veel modellen zijn dan duurt dat sowieso heel lang en het zelf doen is naar mijn mening ook maar een kleine moeite maar dat spaart uiteindelijk wel heel veel tijd! :)

Verder ziet alles er goed uit. ;)

Geplaatst:
comment_1165603

@ Hackman, Get serieus. Op zo'n manier kun je echt geen auto maken in sketchup.

@ Senneken, een van de betere models. maarruh... gras op het dak? Lijkt me niet echt logisch :puh:.

Geplaatst:
comment_1165631

@ hackman: >>klik<< voor download link. ^_^

@stefaneke: dankje. :puh: en dat gras is meer een plantenbak ofzo. :Y en het dak is eigenlijk ook niet echt dak :puh:

er zou namelijk een weg voor de parkeergarage lopen, en één erachter, die hoger ligt, waardoor je van daar rechtstreeks op het dak kan. :Y alleen moet er dan nog een doorgangetje gemaakt worden.

:cya:

Geplaatst:
comment_1165651
@ Hackman, Get serieus. Op zo'n manier kun je echt geen auto maken in sketchup.

@ Senneken, een van de betere models. maarruh... gras op het dak? Lijkt me niet echt logisch :puh: .

Vertel me dan iig hoe ik dat dan wel moet doen.. Ik weet namelijk gewoon niet beter dan dit en ik weet verder ook niet waar ze me het op een normale manier kunnen uitleggen hoe ik een auto maak (met Sketch-Up). Leer het me! :puh:

Ik had intussen er wel een andere kleur op gedaan en een achterraampje erop gemaakt. :7

@Hierboven: Okee, maar dan het liefst ook nog met kleur en zonder al die lijnen of kijk ik scheef?

Bewerkt: door Hackman

Geplaatst:
comment_1165670
@ Hackman, Get serieus. Op zo'n manier kun je echt geen auto maken in sketchup.

@ Senneken, een van de betere models. maarruh... gras op het dak? Lijkt me niet echt logisch :puh: .

Vertel me dan iig hoe ik dat dan wel moet doen.. Ik weet namelijk gewoon niet beter dan dit en ik weet verder ook niet waar ze me het op een normale manier kunnen uitleggen hoe ik een auto maak (met Sketch-Up). Leer het me! :puh:

Ik had intussen er wel een andere kleur op gedaan en een achterraampje erop gemaakt. :7

@Hierboven: Okee, maar dan het liefst ook nog met kleur en zonder al die lijnen of kijk ik scheef?

Nou, je moet 3DS Max leren om auto's en nog veel meer te maken, Sketchup is gewoon voor Architectuur en heel erg beperkt. Ik heb een aantal grappige Anti-sketchup fotos om je van het sketchup idee af te halen... :puh:

Geplaatst:
comment_1165678

Sketchup = no good voor auto's en zeer complexe dingen. Gebruik 3D Studio MAX als je vanalles wil modellen, en gebruik Zmodeler voor alleen auto's (om Myth niet boos te maken). Het kost tijd om het te leren maar het is de moeite waard.

Geplaatst:
comment_1165680
Nou, je moet 3DS Max leren om auto's en nog veel meer te maken, Sketchup is gewoon voor Architectuur en heel erg beperkt. Ik heb een aantal grappige Anti-sketchup fotos om je van het sketchup idee af te halen... :puh:

Okee, ik heb wel 3DsMax 9.0 alleen wanneer ik iets maak dan laden die schermpjes niet goed en blijven ze zwart en dat is zo irritant bij het maken van dingen. Ook is er een plug-in die een beetje raar doet hoewel dat verder niet zo erg probleem is aangezien dat verder geen gevolgen heeft alleen waar ik dan ook weer mee zit is dat Kam's script niet goed werkt op 9.0 en dus zit ik al met 2 dingen waar ik minder goed mijn dingen kan doen.

Wie heeft voor die dingen een oplossing?

Geplaatst:
comment_1165685

dummyprom.jpg

@ Beagle: Dit kun jij niet maken met 3dsMax dus geen commentaar daarover. En ja, dat heb ik gemaakt. Met Sketchup. Punt uit.

garagemt4.png

Waarom krijg ik het idee dat je het ziekenhuis van San Fierro enorm hebt geripped? Textures zijn ook bagger gemapt..

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_1165699
Waarom krijg ik het idee dat je het ziekenhuis van San Fierro enorm hebt geripped? Textures zijn ook bagger gemapt..

zie jij in een parkeergarage een ziekenhuis? :puh:

en ook bedankt voor het compliment :bier: de textures zijn idd nog niet je dat, maar diegene die er nu ophangen zijn ook veel te klein qua pixels. dus er komen er sowieso nog nieuwe op.

:cya:

Geplaatst:
comment_1165707

ik heb op een NRG wat door (zuid)los santos zitten rijden, om inspi op te doen voor een parkeergarage.

kan best zijn dat er daarvan vormen in zitten die ook in de parkeergarage aan het san fierro ziekenhuis zitten, maar dat weet ik niet.

maar dan nog, dan heet het niet 'rippen', maar 'baseren op'. :Y

btw, ik moet je nog bedanken voor de tutorial over 'sketchup to sa'. :Y lekker mooi uitgelegd en compleet is ie :bier::D

EDIT: je bedoelt deze veronderstel ik?

garaaaheog9.png

lijkt er inderdaad sterk op, maar ik heb me daar niet op gebaseerd of heb die niet 'geript!' ofzo.

ik was trouwens eerst begonnen met een gewone garage, maar vond het dak niet goed. dus heb ik er maar zo'n weg omhoog naast geplaatst, en een dakparking.

edit 2: nieuwere versie, met al iets betere textures.

garaag2vg8.png

:cya:

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1165809

Ik vind m idd wel lijken op die garage, zoals ik ook eerder vertelde. Maar dat neemt nog niet weg dat het er wel goed uit ziet. Alleen wat meer moeilijker te maken dingen kunnen nog wel eens leuk zijn. Denk aan een Vartex bij die oprit, dat je niet in een keer zo schuin zit. Of nog een of ander jumpje. Maarjah, het ziet er wel goed uit. Idd wel betere textures nu.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.