Jump to content
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

  • Reacties 581
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1165936

Ja XD ^_^

Dan rijd je tenminste niet in een keer helemaal schuin, en dat voorkomt schade aan je bumper ^_^

Naja, laat ik het er maar op houden dat het er ook mooier uit ziet...

Geplaatst:
comment_1165940

Okee, ik herhaal de vraag opnieuw aangezien deze gewoon is genegeerd door jullie.. Ik heb 3DsMax (9.0) alleen daar doen die schermen dus irritant en als ik dus iets erop maak dan blijven sommige anderen zwart en als ik er dan op klik dan doen ze het wel weer. Ook doet Kam's script het niet goed op deze versie had ik begrepen van iemand, is dat waar? En ik heb nu dus Ryder voor Sketch-Up alleen kan ik deze dan ook nog even met kleur en zonder die lijnen hebben?

Ik heb trouwens verder niet aan de auto gewerkt aangezien er vast toch niks moois uitkomt en anders verspil ik mijn tijd toch maar..

Geplaatst:
comment_1166020

Mijn aller 1e mod die ik nog kon vinden. Ben nu al bezig met een garage met misschien showroom... 1 ding kan ik jullie verzekeren: mijn garage wordt beter en mooier :D

Reacties zijn welkom...

Het huis:

huis1.jpg

Schoorsteen:

huis3.jpg

Dakkappel:

huis2.jpg

EDIT: Voor proefje van mijn garage: garage1.jpg

Bewerkt: door Remcconen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1166123
Okee, ik herhaal de vraag opnieuw aangezien deze gewoon is genegeerd door jullie.. Ik heb 3DsMax (9.0) alleen daar doen die schermen dus irritant en als ik dus iets erop maak dan blijven sommige anderen zwart en als ik er dan op klik dan doen ze het wel weer. Ook doet Kam's script het niet goed op deze versie had ik begrepen van iemand, is dat waar? En ik heb nu dus Ryder voor Sketch-Up alleen kan ik deze dan ook nog even met kleur en zonder die lijnen hebben?

Ik heb trouwens verder niet aan de auto gewerkt aangezien er vast toch niks moois uitkomt en anders verspil ik mijn tijd toch maar..

Ja ik heb dat model van ryder, in kleur, zonder lijntjes. Zelf getextured ^_^. Maarjah, maakt niet uit, heb een link voor je in mn edit. Zet ik hem op RapidShare.

@remcconnen, is dit echt het beste wat je in huis hebt? Ik wil je niet teleurstellen, maar wij zoeken toch wel wat betere kwaliteit en details. Misschien dat je wat kan maken dat even wat beter is? En ik denk wel dat je beter kunt. SKP is niet moeilijk...

EDIT:

Ryder+textures-lijntjes! Lijntjes kan je weer terugkrijgen door 3dubbelklik, soften/smooth edges en die naar 0 te brengen.

{download}

Hij is alleen niet op schaal XD, heb de schaal verwijdert... Moet je hem zelf maar even schalen, sorry :schater:

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1166190

Euhm, kijk eens verder rond in dit topic. Er staan een hoop mooie garages waaruit je misschien wat jan bedenken. Of kijk eens in het 3DWarehouse van Sketchup. Daar kan je zeker nog wel inspiratie opdoen.

Geplaatst:
comment_1166507

@Hackman: Dat probleem met 3ds Max... Dat is raar. In ieder geval is het zo dat KAMS niet goed werken op v9. Heb je ervaring met 3DS Max? Ik denk gewoon dat je verder moet gaan met Sketchup. Ik zeg dan wel dat het allemaal niet goed is etc. etc, maar de gene die er mee overweg kunnen is het prima. Puma heeft idd ook mooie models gemaakt, alleen het enige wat ik wilde zeggen is dat Sketchup niet gemaakt is voor autos en voertuigen.

@ Beagle: Dit kun jij niet maken met 3dsMax dus geen commentaar daarover. En ja, dat heb ik gemaakt. Met Sketchup. Punt uit.

Nou nou, Puma, dat ik heb gezegd dat Sketchup er niet voor gemaakt is, betekent niet meteen dat je het niet mag gebruiken. Ik zeg het alleen maar, en ik weet dat veel mensen met Sketchup om kunnen gaan, dus ga daar lekker mee door. Dan weer zon lekker belediging'etje erdoor heen is inderdaad ook wel aardig ja. En een forum is er ook voor om commentaar te geven, tevens om te discussieren, dus ik zeg lekker wat IK er van vind. En dat betekent ook dat jouw reactie dus ook goed is :puh:

Verder, ga zo door!

EDIT: @Remmende condoom (Dat lees ik de hele tijd :puh: ): Ik weet niet hoe het in Sketchup zit, maar in 3ds max heb je zoietla als UVW Map, dat je kan bepalen waar alles zit. Misschien kan ^^Puma^^ je daar even mee helpen.

Bewerkt: door Beagle

Geplaatst:
comment_1166584

Tutorial 1 daarover..

Tutorial 2 daarover..

Stonden allebei in het tutorials subforum, neem daar vaker een kijkje, het forum staat er niet voor niks en als het niet handig was geweest hadden ze het al wel verwijderd..

Enneh... "Vartex"? Kruising tussen een "vertex" en een varken ofzo? Een vertex is overigens een eindpunt van een "edge", wat de lijntjes in Sketchup zijn die tezamen weer vlakken genaamd "polygonen" ("poly" in de volksmond) vormen. Een polygon is een driehoekje, een vierkant ("face") bestaat uit twee driehoekjes etc.

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1166595

Oeps typfoutje :$

Maar, je kan het gebruiken om een mooi vloeiend object te maken, dat dan niet in een keer schuin gaat. En dat bedoelde ik ermee, en senneken waartegen ik het had, begreep me.

Geplaatst:
comment_1166668
Oeps typfoutje :$

Maar, je kan het gebruiken om een mooi vloeiend object te maken, dat dan niet in een keer schuin gaat. En dat bedoelde ik ermee, en senneken waartegen ik het had, begreep me.

en dat is het belangrijkste :Y

Daarvoor kun je beter een plug-in gebruiken, klikkie.

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Geplaatst:
comment_1166776
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

je moet je registreren....

maar da maakt nie uit! heb trek in een koekje! cookie.gif

(had ff snel geregistreerd :D )

-----------------------------------------------

Bewerkt: door MFCL

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1166794

LOL, m'n Gmail account werkt niet op dat gekke forum... Dan maar link van MFCL ^_^

Het gaat ook erg zwaar met het eiland. Het is niet groot meer, maar ik ben gewoon ontzettend slecht in het verzinnen van de plaatsing van wegen. Maar vanmiddag komt er vast wel wat uit.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.