Jump to content
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

• Reacties 581
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1192315

ik zal de clue weggeven, sorry dat jullie nu niet langer naar de oorzaak van het probleem kunnen zoeken. Maar dit komt doordat het een ATI radeon kaart is :O Geforce kaarten zijn niet alleen goed bij games maar ook bij applications, en dat kunnen radeon's niet.. Nuff Said.

Geplaatst:
comment_1192324
ik zal de clue weggeven, sorry dat jullie nu niet langer naar de oorzaak van het probleem kunnen zoeken. Maar dit komt doordat het een ATI radeon kaart is :O Geforce kaarten zijn niet alleen goed bij games maar ook bij applications, en dat kunnen radeon's niet.. Nuff Said.

Dat slaat dus echt nergens op. Ik zelf heb een ATI Radeon (En nee, geen hoge serie) en kan 3DS Max prima draaien.

Geplaatst:
comment_1192503
meer models misschien ??

er wordt echt veel gelult mensen

Zou ik je dan op deze zin mogen wijzen?

Ge-updieet XD

Geupdate, lastig woord iig. Maar het kan er wel aan liggen.

En ook word het topic voor andere zaken gebruikt :puh:.

@ moderators, vind het niet erg. T is toch meer een babbeltopic voor ons geworden.

Geplaatst:
comment_1192541
ja ok, maar waarom zou je hier een 'babbeltopic' van maken ??

Omdat er absoluut geen vooruitgang in de mod zit. Apart Babbeltopic maken werkt niet; Slotje of Verwijderd.

Geplaatst:
comment_1193762

Voor gezellig offtopic babbelen, hebben we meer dan genoeg mogelijkheden op ons forum. De showroom graag on-topic houden op het project.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1194700

Okej, dan ga ik (helaas) maar weer ontopic. Ik moet alleen nog details aan huizen aanbrengen, dat lukt mij opzich wel maar ik heb hulp nodig bij het schalen. Die hele map moet in een keer geschaalt worden, anders kan je problemen krijgen dat niet alles op elkaar past. Dus iemand die daarvoor een snelle pc heeft die high poly dingen voor me kan schalen?

Na het schalen word de map gewoon in delen gemaakt. Zolas afgesproken.

Alhoewel ik zelf de map erg vierkant vind, en das jammer. Misschien bij updates dat dat wat minder word.

Waarom er wat vertraging is? Omdat ik ook heel erg met andere kleine mods bezig ben, in totaal heb ik er iets van 40 op een blaadje gechreven wat ik zou kunnen doen :puh:

Geplaatst:
comment_1195025
Okej, dan ga ik (helaas) maar weer ontopic. Ik moet alleen nog details aan huizen aanbrengen, dat lukt mij opzich wel maar ik heb hulp nodig bij het schalen. Die hele map moet in een keer geschaalt worden, anders kan je problemen krijgen dat niet alles op elkaar past. Dus iemand die daarvoor een snelle pc heeft die high poly dingen voor me kan schalen?

Na het schalen word de map gewoon in delen gemaakt. Zolas afgesproken.

Alhoewel ik zelf de map erg vierkant vind, en das jammer. Misschien bij updates dat dat wat minder word.

Waarom er wat vertraging is? Omdat ik ook heel erg met andere kleine mods bezig ben, in totaal heb ik er iets van 40 op een blaadje gechreven wat ik zou kunnen doen :puh:

Je kan in 3DS Max makkelijk iets schalen, dat is geen probleem. Aangezien je eindelijk ook de stap gewaagd hebt, en 3DS Max geprobeerd hebt kan je dat dus makkelijk zelf doen (Met een beetje hulp van Beagle :puh: ). Je kan de map toch gewoon minder vierkant maken?

Wat ik eigenlijk wilde zeggen, maar PatrickW verbied het me om offtopic te posten: Probeer eerst maar eens die mods te maken. Kan je meteen 30 mods wegstrepen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1195657

Ik denk dat er wat minder mag weggestreept worden. Reden? Omdat ze allemaal f***ing simpel zijn. Denk aan het toetsenbord om mee te meppen, gewoon een vierkant ding met een goede texture. En net als de Ryder bom is het niet moeilijk om andere personages even alleen maar te schalen naar de satchel charges. Dit zijn leuke, maar geen moeilijke mods.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.