Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

  • Reacties 581
  • Bezichtigingen 31.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1208010

ziet er een leuk extratje uit.

heb me altijd afgevraagd waarom rockstar games gewoon geen knipperlichten op autos zet

heb dat altijd al gewild, knipperlichten in gta

is er ook een mogelijkheid om ze ook oranje te maken?

Geplaatst:
comment_1208022
ziet er een leuk extratje uit.

heb me altijd afgevraagd waarom rockstar games gewoon geen knipperlichten op autos zet

heb dat altijd al gewild, knipperlichten in gta

is er ook een mogelijkheid om ze ook oranje te maken?

Jep ^_^

heb ik al gedaan, ik upload weer een filmpje op youtube nu :dans:

EDIT:

Bewerkt: door MFCL

Geplaatst:
comment_1209376

MFCL: I lovez it :D

Heb ook nog even weten modellen, en dit is eruit gekomen:

banked2.png

Een simpele (WIP) bank, de textures zijn enkel om het model wat duidelijker te maken.

:cya:

Geplaatst:
comment_1213244
MFCL: I lovez it :D

Heb ook nog even weten modellen, en dit is eruit gekomen:

plaatje

Een simpele (WIP) bank, de textures zijn enkel om het model wat duidelijker te maken.

:cya:

Nice :D aleen niet een beetje klein? :clown:

Ikzelf ben meer bezig met gtaIV nu... dus veel updates komen denkik niet meer van mij :puh:

dat komt onderandere ook doordat sketchup zelf ook niet goed meer functioneert :duh:

anyway... KUTGW :Y

Geplaatst:
comment_1214349
Enne, waar blijft de uitgave van je knipperlicht in het oranje? Ik wil die ook wel eens :puh:

voor de liefhebbers kan ik hem wel in de download database zettah :Y

Geplaatst:
comment_1214527

ATTENTIE!!! ATTENTIE!!! HIER VOLG EEN MEDEDELING, je moeder is homo[/font]

ok nu ff serieus...

ATTENTIE!!! ATTENTIE!!! HIER VOLG EEN MEDEDELING, SKETCHUP 6 DEET HET KUT MET ME OUDE VIDEOKAART MAAR IK HEB NET SKETCHUP 7 GEDOWNLOAD EN DIE DOET GOED :tu::D

:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y

Bewerkt: door MFCL

Geplaatst:
comment_1216678

Jongens, sorry dat ik er even tussen kom. Maar ik heb nog een paar ideetje's voor jullie Total Conversion van SA naar U-SA. :Y

Auto's:

Chrysler 300C

Mercedes-Benz S500

Dodge Viper SRT-10

Chevrolet Impala SS

2007 Ford Mustang Shelby

Hummer H2

Mercedes-Benz SL65

Rolls-Royce Phantom

Porsche Cayman S

Lamborghini Murciëlago LP640

Ferrari F430

Bij een Total Conversion van SA naar U-SA, horen natuurlijk ook wel Amerikaanse auto's bij. Maar ook nog snelle, en chique auto's bij. :engel:

Bewerkt: door GTA Haas

Geplaatst:
comment_1216817
Het plan:

Eerst gaan we een eiland maken die onder Santa Maria zal liggen. Dat is al een groot eiland. Als dat af is gaan we daar zo snel mogelijk een final mod van maken en dan gaan we beginnen aan de TC. Zelf verwacht ik het eiland onder Santa Maria zo tegen maart 2009.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

Leuk plan en leuke ideeën, maar we zijn onderhand 38 pagina's verder en als je een eiland in maart af wil hebben met dit tempo moet je behoorlijk vaart maken.. Ik heb nog geen enkele ingame screen gezien..?

Jullie willen een map maken die even groot is als SA, waar Rockstar jaren mee bezig is geweest in een half jaar, en het enigste wat ik hier zie is wat gebouwtjes die (sorry) niet eens realistische proporties hebben (d.w.z. de verhoudingen tussen deuren, ramen en schaal), laat staan dat ze bugloos ingame komen.

Verder gebruiken jullie textures van SketchUp zelf wat ik ten strengste afraad als je het ingame wil zetten, omdat die textures er ingame gewoonweg niet uitzien. Haal de textures van CGtextures.com en bewerk ze in Photoshop o.i.d. of gebruik simpelweg textures uit SA, die er altijd "goed" uitzien (in de engine van SA dan, waar lage qualiteit hoge qualiteit inhoudt).

?

Bewerkt: door Puma

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.