Jump to content
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

  • Reacties 581
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1147419
ik heb de hele middag zitten werken aan gebouwen, ik heb er nu in totaal 2 af: nummer 1 staat in een post hiervoor, nummer 2 post ik nu: -PLAATJE- dit is een parkeergarage, als er snel in rijd, dan jump jer er ook gelijk weer uit, ook is er voor motors een klein sprongetje

Ik vind jou'n parkeergarage opzich wel goed geslaagd, hij is namelijk:

- Goed getextured

- Mooie basis

- Gaat op in de omgeving wat ik erg goed ding vind

En noem maar op alleen een van de minpunten vind ik dat erg geen parkeervakken zijn die naar mijn weten wel in een parkeergarage thuishoren..

Verder snap ik niet echt waarom je er zo lang over hebt gedaan als ik kijk naar het geheel, dit zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van je parkeergarage want die is goed op de ontbrekende parkeervakken na.

Ga vooral zo door! :tu:

EDIT: Sorry, ik zag de parkeervakken niet eens.. :(

Bewerkt: door Hackman

Geplaatst:
comment_1147452
Dankje, ik ben nog even verder gegaan, kapot gereden slagboom...

-PLAATJE-

Waarom geen hele dan? Op deze manier lijkt het namelijk meer op een parkeergarage die buiten werking is..

Ik ga denk ik pas morgen verder met iets anders maken aangezien Remi-X nu even offline is dus we kunnen nu niet verdergaan omdat we niet weten wat we moeten bouwen en daarom wacht ik iig tot morgen zodat we kunnen overleggen over nog meer dingen.. :)

Ik vind trouwens dat het tot nu toe nog erg goed gaat en het er allemaal veelbelovend uitziet, iedereen zo door gaan! :Y

@Hieronder: Mooi tutorial, alleen wel behoorlijk simpel en we hebben het misschien niet eens nodig..

Bewerkt: door Hackman

Geplaatst:
comment_1147469
Dankje, ik ben nog even verder gegaan, kapot gereden slagboom...

-PLAATJE-

Waarom geen hele dan? Op deze manier lijkt het namelijk meer op een parkeergarage die buiten werking is..

waarom? omdat als je een hele doet, dan kan je de pakeergarage niet meer in. tenzij jij weet hij je zo'n ding breekbaar maakt

Geplaatst:
comment_1147479
waarom? omdat als je een hele doet, dan kan je de pakeergarage niet meer in. tenzij jij weet hij je zo'n ding breekbaar maakt

Er bestaat al een slagboom in GTA: San Andreas, die gebruiken we gewoon dus we hoeven helemaal niet te weten hoe we zo'n ding breekbaar maken; Remi moet alleen weten hoe hij bestaande objecten kan plaatsen in het spel en als hij het niet weet staat het altijd nog hier. ;)

En zo, krijgt het verhaal van de slagboom toch een mooi en gelukkig einde. :engel:

Geplaatst:
comment_1147501
waarom? omdat als je een hele doet, dan kan je de pakeergarage niet meer in. tenzij jij weet hij je zo'n ding breekbaar maakt

Er bestaat al een slagboom in GTA: San Andreas, die gebruiken we gewoon dus we hoeven helemaal niet te weten hoe we zo'n ding breekbaar maken; Remi moet alleen weten hoe hij bestaande objecten kan plaatsen in het spel en als hij het niet weet staat het altijd nog hier. ;)

En zo, krijgt het verhaal van de slagboom toch een mooi en gelukkig einde. :engel:

ohja je heb helemaal gelijk, ik haal hem weg, en ga alvast nadenken voor een volgend gebouw

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1147527

@ Hackman op een veel erder geposte post:

Het is niet erg als ik offline ben en je maakt wel wat. Maar dan moet je alleen niet te veel werk maken, alleen een begin dat je dat later kan uitwerken als ik het er goed vind uitzien.

@ alle modellers:

Mooie dingen gemaakt zeg, en GTAFreak007: Ik voeg je toe aan de credits en PB je. Sorry dat ik je net niet zag :schater:. Allen voor iedreen dus: Kunnen jullie een Burger King, een KFC en een Domino's Pizza winkel maken?

@ Timske:

Okej, ik zal je PB sturen ^_^

@ iedereen:

BC7 is ook toegevoegd aan de Credits! Hij zal als de mod af is werken aan savehouses, winkels en transporters(om van beneden naar boven te gaan bijvoorbeeld)!

Geplaatst:
comment_1147551

Okee, voordat we verder gaan (ik dus) wil ik eerst wat meer duidelijkheid over de zaak zodat ik iig weet dat ik niet mijn tijd aan het verknoeien ben voor iets wat uiteindelijk nooit zal lukken of een lelijk resultaat zal gaan krijgen..

We maken nu wel mooi dingen waar jij dan de stad mee gaat opvullen, maar als ik dan bijvoorbeeld een huis ga vervangen, wat gebeurd er dan met de missies die zich afspelen op diezelfde plek of huis of een ander object wat wij gaan vervangen?

We hebben allemaal een andere stijl, je loopt over een drempel en opeens zit je van mijn gebied opeens in Remi zijn gebied bijvoorbeeld. Alle huizen krijgen opeens een andere stijl en de weg is opeens anders, iedereen zal zich lam schrikken..

Als wij wegen gaan vervangen, hoe zit het dan met bepaalde missies waar iemand anders voor je stuurt? Lijkt me een grote vastloperij als hij door dingen heen gaat rijden..

We zijn nu wel mooi begonnen maar ik heb werkelijk maar één klein vraagje voor ik verder ga, heb je wel goed nagedacht toen je besloot om een mod zoals deze te gaan maken? Misschien heb je er wel goed over nagedacht alleen bij mij waren er behoorlijk wat dingen wat ik niet begreep aan jou aanpak, misschien dat je iig mij wat beter kunt inlichten over waar ik nu precies aan werk..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1147652

Haha vette invalide plaatsen man, en lol!

Maar hier mijn update: Bij het kanaal naast de haven heb ik een jump eroverheen gemaakt omdat ik geen zin had om een brug te maken XD... Hier dus wat het geworden is, al stelt het niet veel voor :schater:

nieuweafbeelding15ie9.png

EDIT:

Ik heb het probleem met de tangent/vartex opgelost, ik heb gewoon bij elke endpoint in de vartex een rechte lijn naar die daartegenover gemaakt totdat alles dicht was en dan alle onnodige lijnen gesoften.

En nog modellers voor de NFS:U2 tracks of winkels?

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1147683

oja, zodra je het kan converten naar 3ds max of dat hebt uitgevonden hoe je dat moet doen wil ik je wel een klein handje helpen, maar geen echte mega grote dingen want ik heb ook mijn verplichtingen voor aan grotere mod he ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1147722

Okej is goed, ik voeg je toe aan de credits.

Eerder vroeg Hackman ook al wat hij zou kunnen doen en wat er gebeurt met de missies: DIT GELD VOOR ALLE MODELLERS:

Missies worden weggelaten in de mod, ze komen pas bij updates. En het liefste heb ik geen updates zodat er een FINAL TC mod is.

Maar: Gewoon gebouwen blijven ontwerpen, tenzij je toestemming wil om bijvoorbeeld een winkel te maken. Dan moet je natuurlijk wel weten of niemand anders die maakt.

Maar verder mag je gewoon huizen blijven maken, totdat je er iets van 10/20 hebt. En hoe meer hoe beter, des te afwisselender het spel is.

Jullie weten zelf voor welke stad jullie maken dus dat zit ook wel goed.

Screens:

Even een lollig tekstje gemaakt omdat ik geen mooie ronding in de brug kon maken omdat hij net na een bocht kwam :bonk:

nieuweafbeelding16xf3.gif

Nieuwe screen over de map. Het grote gebouw staat erin en je kan nu dus wel zien hoe belachelijk groot hij is! Ik heb een Drag Track gemaakt, opzich heel simpel maar ik ga hem uitwerken tot een echte drag racebaan. Met 2 finishen en dat soort dingen.

nieuweafbeelding17bs1.gif

Verder heb ik nog bedacht: Een nieuw vaag voorwerp, loopin' loop... Dit gebouw zal langwerpig worden, maar niet zo hoog. Je kan een enorme vaart nemen totdat je bij een halve looping komt. Bovenin zal je nooit genoeg vaart hebben om 100 meter nog eens af te racen, dus mijn oplossing is om daartussen ook allemaal loopings te maken :D

Maar er is nog steeds hulp nodig! iemand die nog wilt helpen _O_ ?

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1147886
@ Dutchgod.. Model je op schaal?

Owja ik ben aangenomen voor brakeable objects :Y

Breakable objects? Aan wat voor dingen denk je dan want we kunnen de dingen die al in de game zitten ook gebruiken, hé? Dus als ik jou was zou ik niet mijn tijd verspillen aan iets dat eigenlijks al klaar is. ;)

En hoe bedoel je trouwens: 'Model je op schaal?' Want Remi kan met de scale tool zo het formaat veranderen als het niet goed op elkaar aansluit of bedoelde je wat anders?

Ik heb nog steeds niet het gevoel dat alles op rolletjes gaat lopen.. Naja, ik heb het huis nu helemaal afgemaakt en nu wil ik graag aan jullie vragen of er nog dingen zijn die missen en die er wel bij moeten (let ook vooral op de details want die moeten naar mijn mening ook mooi zijn!).

http://i35.tinypic.com/rumwrb.jpg

Zelf vind ik hem in totaal wel mooi afgewerkt, alleen ik denk niet dat ik snel 10 á 20 van deze dingen klaar zal hebben als je kijkt hoeveel aandacht ik besteed aan de details, die ik zoals ik al heb gezegd er belangrijk vind in een mod..

Ik heb intussen ook nog een stunt gemaakt, ik heb hem al wel getextured; dat waren een paar kleuren die ik er wel mooi bij vond passen alleen echt een grote stunt wordt het echter niet aangezien je er niet een mooi boogje mee maakt; oftewel, weinig hoogte. :sigaar:

http://i34.tinypic.com/14l3801.png

Ik wil nu graag jullie mening hebben want die krijg ik meestal gewoon niet en het gevoel dat ik word genegeerd met de mensen waar ik mee werk doet me niet goed..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.