Jump to content
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

• Reacties 581
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1147986

okej ik gef even een cijfer aan je huis: 9/10. Hij ziet er perfect uit alleen is het misschien een idee om plantenbakken onder de ramen te maken?

je ramp:

6/10, omdat dat toch niet zo erg moeilijk te maken is.

Even voor de duidelijkheid omdat het dus "schijnt" dat er onduidelijkheid is.

Deze mensen heb ik nu al toegevoegd aan de crew, van allemaal heb ik de msn, behalve van BC7, jozz en GTAFreak007.

-Hackman, die zal huizen voor alle steden maken. Jij mag gewoon huizen blijven maken, zolang het maar in de stijl van de stad is.

-dutchgod, die Hackman helpen met huizen in stad 2. Jij mag ook gewoon zoveel huizen maken als je wilt.

-GTAFreak007, die zich nog niet heeft gevalideert. Als hij morgen geen reactie heeft gegeven word hij geschrapt!

-Timske: het modellen van breekbare objecten in GMAX. Hij is nu bezig met breekbare ramen net als in GTA4,topper dus :D

-BC7, hij zal savehouses, winkels en transporters maken. Alleen dan pas later al de mod af is.

-jozz zal een deel vanaf 3DSMAX converteren voor gebruik van san andreas.

GEZOCHT:

Menen die interiors willen maken voor huizen.

Mensen die tracks uit NFS:U2 kunnen maken.

Mensen die goed zijn in winkels modellen.

Mensen die vanaf 3DSMAX kunnen converteren.

PB me of reageer als je met een van deze dingen wilt helpen.

Geplaatst:
comment_1148016
okej ik gef even een cijfer aan je huis: 9/10. Hij ziet er perfect uit alleen is het misschien een idee om plantenbakken onder de ramen te maken?

je ramp:

6/10, omdat dat toch niet zo erg moeilijk te maken is...

Bedankt dat je even op mijn huis en stunt reageerde, daar ben ik blij mee! :) Het huis kan inderdaad nog wel zoiets gebruiken en dat zou ook een mooie luxe zijn (die plantenbakken) alleen blijven die plantenbakken niet meer dan een eenvoudige gedachte aangezien ik met Sketch-Up absoluut geen planten kan maken, de bakken daarentegen zijn wel te doen dus ik denk dat ik hem verder niet ga aanpassen en dat het hier bij blijft..

Over die ramp, je vond hem simpel maar hoe wou je hem anders zo maken dat hij niet dat simpele gevoel uitstraalt? Verder kun je met Sketch-Up ook moeilijk zoiets als een ramp/stunt maken aangezien je dan krijgt te maken met van die rare lijnen..

Geplaatst:
comment_1148148
O.o ?

Ik heb m'n voorbeeld al gepost hoor !!

Je moet maar eens op Pagina 4 of 5 kijken

Ik heb gepost hoor !

Alleen geen upload op ImageShack maar op het forum

Ik denk dat hij eerder bedoelt dat je nog niet echt precies hebt gezegd waar jij je eventueel mee bezig wilt houden en je hebt nog niks gedaan terwijl de rest sowieso al 2 dingen af hebben.. Aangezien Remi-X nu offline is (dus je bent er net op het verkeerde moment..) kan je beter een 'job' aannemen van mij aangezien je anders later de dag nog moet beginnen en dat schiet natuurlijk niet op!

Ik denk dat jij wel winkels kunt modellen of 'interiors' kan maken, het probleem is alleen dat we niet goed weten wat je allemaal kunt ondanks dat ene plaatje (de kwaliteit was trouwens ook bagger, we hebben geen idee hoe je dat voor elkaar hebt gekregen..). Begin maar alvast met een KFC of een Burger King (dat zijn vreetzaken..) en als Remi online komt laat je maar zien hoe ver je bent en hoe alles eruitziet en dan zien we wel wat we met jou gaan doen.. :engel:

Veel succes met je 'job'! 8)

Geplaatst:
comment_1148155

1 ding dat me een beetje niet zo slim lijkt, waarom staat er geen optie bij voor gebouwen te maken ? (natuurlijk krijg ik dan een slap excuus dat 'we' er al genoeg hebben, als je het allemaal vlotter wilt laten lopen dan kan je het beste meer modellers vragen

Geplaatst:
comment_1148160
1 ding dat me een beetje niet zo slim lijkt, waarom staat er geen optie bij voor gebouwen te maken ? (natuurlijk krijg ik dan een slap excuus dat 'we' er al genoeg hebben, als je het allemaal vlotter wilt laten lopen dan kan je het beste meer modellers vragen

Daar heb je een punt, alleen meerdere modellers betekent meerdere stijlen en dat is een ding wat we proberen te voorkomen aangezien je dan opeens andere huizen ziet (die dan dus door iemand anders zijn gemaakt) en dat is natuurlijk niet de bedoeling hoewel je best kunt meehelpen aan de huizen van een andere stadsdeel aangezien elke stad een andere stijl heeft en dus maakt het dan niets uit. ;) San Fierro (waar we nu mee bezig zijn) is naar mijn mening iig geen optie maar daar mag Remi over beslissen; stuur hem anders even een PB!

@Hieronder: Eerst nadenken voor je je ergens voor gaat aanmelden. ;)

Bewerkt: door Hackman

Geplaatst:
comment_1148176

Ik heb eens wat nagedacht

En ik ben tot het besluit gekomen dat ik toch maar niet meedoe

Ik heb veel schoolwerk en heb niet echt veel inspiratie om te bouwen

En het lukt ook zo goed niet meer

Dus bij deze wil ik mij uitschrijven

Nog Veel Succes Met Deze Mod!

Gratzz

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1148283

Goed idee eigenlijk, niet eens over nagedacht :puh: Alhoewel ik er zelf wel mee bezig ben kan het geen kwaad om nog iemand te vragen.

Hierbij mijn vraag: Zijn er nog modellers voor grote gebouwen?

Daar heb je een punt, alleen meerdere modellers betekent meerdere stijlen en dat is een ding wat we proberen te voorkomen aangezien je dan opeens andere huizen ziet (die dan dus door iemand anders zijn gemaakt) en dat is natuurlijk niet de bedoeling hoewel je best kunt meehelpen aan de huizen van een andere stadsdeel aangezien elke stad een andere stijl heeft en dus maakt het dan niets uit. ;) San Fierro (waar we nu mee bezig zijn) is naar mijn mening iig geen optie maar daar mag Remi over beslissen; stuur hem anders even een PB!

Ja maar als alles er anders uit ziet ga ik gewoon met mijn afwerkings crew dat nog een beetje gelijk stellen. Maar de verschillen zouden nooit groot kunnen zijn denk ik. Alles word uitgelegd.

Ik heb eens wat nagedacht

En ik ben tot het besluit gekomen dat ik toch maar niet meedoe

Gratzz

Hmm, volgende keer eerst goed nadenken voordat je een beslissing neemt!

Dus de nieuwe crew vragen.

-Alles wat in mijn vorige post is genoemt.

-Modeller voor de grotere gebouwen. Sketchup.

-Afwerkings modeller. Sketchup.

Geplaatst:
comment_1148292
...Dus de nieuwe crew vragen.

-Alles wat in mijn vorige post is genoemt.

-Modeller voor de grotere gebouwen. Sketchup.

-Afwerkings modeller. Sketchup...

Ik kan gebouwen maken maar als ik zo'n 'groot gebouw' maak dan wil ik wel eerst de precieze maten weten want dat kan ik namelijk nogal slecht inschatten en dan wordt ons gebouw veel te klein en dat is ook niet de bedoeling lijkt me. Neem anders de maten van een al bestaand 'groot gebouw', dan ben ik er iig zeker van dat hij de goede afmetingen heeft. ;)

Geplaatst:
comment_1148320

Echt heel mooi hoor, ff 1 ding, is die kaart op een kleine of grote schaal?

Want het lijkt zo klein, maargoed, ik kan het helemaal niet, dus als hij klaar is, meteen downloaden die handel!! :D

En 1 ding, maak je alles zelf, of download je bij sommige sites ook mappen en verander je ze een beetje?

Misschien een tipje, hierboven...

Nou ja, nog heel veel geluk met het maken van je map!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1148798
Echt heel mooi hoor, ff 1 ding, is die kaart op een kleine of grote schaal?

Die kaart is wel op schaal jah. Tenminste, in Sketchup. De plaatjes zijn natuurlijk niet 6X6 km groot :shater:

hey dit heb ik een tijdje geleden gemaakt... :koffie:

-Plaatjes-

ja mag het gebruiken als je wilt ;)

Eeuhm, 5/10. T gaat ook meestal om de afwerking.

Trouwens, heb je die texture van die mossige moren voor mij? :D

Maar je zou mogen helpen, als je wat afgewerkter kan werken. Laat maar wat horen via PB.

Geplaatst:
comment_1148927

Ik heb mijn 2de huis vandaag afgemaakt! Hij lijkt wel veel op de vorige alleen deze keer met een garage erbij, dat hij erg veel op de vorige lijkt (enige verschil is de garage..) is hopelijk niet een minpunt want in de echte GTA is dat namelijk ook zo dat alle huizen op een rij op elkaar lijken dus..

http://i38.tinypic.com/2lu2nox.png

Ik wil graag jullie mening er over! ;)

Nou even iets anders, ik heb sinds een paar dagen er last van dat Sketch-Up soms nogal raar doet.. Dan ben ik bijvoorbeeld bezig met het afmaken/afwerken van het 2de huis en dan opeens krijg ik een soort bericht dat er iets fout is (volgende keer zal ik er een screen van maken!) en dan kijk ik in mijn map en dan zie ik dat hij 'Autosave' heeft gedaan.. Weten jullie misschien hoe ik dit oplos of hoe dit komt want ik wil er graag wat meer over weten, stel je voor dat alle wijzigingen verloren gaan; dat moeten we namelijk niet hebben!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.