Jump to content
Geplaatst:
comment_1145585

artw1cx7.jpg*

Jip, ik ben bezig met een Total Conversion Mod voor San Andreas! Met een hoop hulp! En het zal zeker een vette mod worden!

Het word een nieuwe map dus, met veel stunts en rare dingen. Maar ook gewoon leuk om in rond te lopen en rijden. Ik weet dat er al veel Total Conversions zijn, maar zoiets als wij aan het maken zijn heb ik nog nooit gevonden.

Dit gaat nog komen:

-StreetX en Drift Tracks uit NFS:U2.

-3 steden, waarvan 2 mooie steden, met elk een groot winkelcentrum.

-Als dat kan meer auto's en mooiere auto's.

-3 vliegvelden. Waaronder 1tje op een stukje van Schiphol lijkt :D

Laatste info:

-De mod zal 6X6km groot worden, tot zover ik heb begrepen is San Andreas dat ook.

* Ik weet dat de naam al voor een andere mod bestaat, dat je oneindig nitro hebt, niet meer van je fiets kan vallen enzo, maar ik heb niet gelezen dat er een copyright op de naam staat.

** Er is een Spidercar van ene FUNGT, [sITE]. Alle copyright van zijn handling gaan dus naar hem bij de release.

---Leider----

Remi-X

---Sketchup modellers---

Remi-X

dutchgod

Jozz

BC7

MFCL

senneken

Danoontje_NL

tommyfrogy

Timske

---3DSMAX/GMAX modding---

Timske

MFCL

---SCM Modding, Alleen voor de TC, niet voor het eiland!---

BC7

---CLEO3 Modding---

MFCL

BC7

---Artworks en Logo's---

Unmountable Tijmen

---Convertering---

Beagle

---Overig---

Alvast heel veel dank aan de crew!

-Gezocht-

Modeller (sketchup, free of pro maakt niet uit) voor:

-Interieur

-Afwerking modeller.

-Ik dacht iets dat iets met COL ook%Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

nodig was?

Als nog met iets extra mee wilt helpen mag je daarvoor mij ook PB-en.

Screens, nieuwste screen altijd vooraan:

Bewerkt: door Remi-X

  • Reacties 581
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1148939

Leuke garage :puh:

Maar om het huis simpel wat anders te laten lijken:

De stukken tussen de ramen weghalen, dat elk een groot raam word. En dan een dakkappel op het huis aan de garage kant. Dat is maar een kleine aanpassing maar toch wel een zichtbaar verschil.

Oeps, nu vergeet ik wat over je probleem:

Heb je dat alleen als je Sketchup afsluit of gewoon onverwachts?

Pas in ieder geval op, af en toe maakt sketchup een autosave zoals ook bij jouw. Die word dan onder die naam gemaakt. Maar tijdens de autosave kan je even niet meer modellen en moet je even wachten totdat het gesaved is. Als je dan blijft klikken loopt het vast en word het afgesloten.

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1148978

maar als je uiteindelijk toch in 3ds max moet zetten kan je mijn gebouwen er toch bij doen dan ? in ieder geval ik doe wel wat grote gebouwen, ben ik beter in dan kleinere gebouwen.

even terug op het eerste: Ik kan plaatjes laten zien en dan kijken of het er wel bij staat, buiten dat is t 3ds max wel beter tegen bugs dan sketchup dus je moet je models wel allemaal even nakijken en de textures opslaan in georganiseerde mappen want wil je het uiteindelijk ingame zetten moet je de textures ook er mee in zetten.

Geplaatst:
comment_1148998

Ik laat nu even al mijn werk zien wat ik voor de modificatie heb gemaakt, in totaal 4 dingen en aan al die 4 dingen heb ik mijn uiterste best gedaan en veel aandacht aan de details besteed. :) Voor dat ik ze laat zien wil ik nog wel even zeggen dat ze soms misschien weinig verschil hebben maar dat is in de huidige orginele GTA: San Andreas ook zo en om steeds weer verschillende gebouwen te maken heb je veel ideeën nodig en die ideeën raken op een gegeven moment op dus daarom doen wij hetzelfde als R*, alle gebouwen in een gebied dezelfde basis geven; de details daarentegen zijn bij elk huis wel erg verschillend! Hier komen ze:

01 Huis in San Fierro

02 Huis in San Fierro

03 Huis in San Fierro

En dan nog deze.. Deze is verder niet erg uitgebreid en was binnen 5 minuten wel gemaakt maar na hem te hebben getextured vond ik hem toch wel de moeite om hem op te slaan en eventueel in de mod te stoppen maar dat is verder nog helemaal niet zeker en misschien komen er nog eventuele wijzigingen..

01 Ramp

Ik hoop dat jullie er wat van vinden en meer creaties (voor de mod) komen er zo snel mogelijk aan!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1149092

Ziet er weer goed uit! Alleen zie ik toch wel wat meer verschil. Het lijkt nog iets te veel op elkaar.

Ik wil ook even een tijd afspreken in MSN om even alles duidelijk te bespreken met alle modellers.

Noemen jullie maar een tijd. Dan kijk in en de anderen wel of we tijd hebben.

Ik dacht zelf aan maandag a.s. 7 uur. In het weekend kan ik niet omdat ik dan bij mn pa (gescheiden ouder) zit waar ik niet zo veel op de pc mag.

PS:

Ik ga een site maken voor de mod. Maar nou kan ik nog niet op de Server van mn oom waar mn normale site op gehost word dus wil ik een goede gratis met voorlopig 5-10 mb webruimte. Erg weinig maar het is genoeg.

Weet iemand een goede die gratis is?

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1149174

ik ben om 3 uur smidags begonnen met dit huis :7 het heeft een voledige binnenkant met:

2 kamers, 1 parkeerplaats en 1 grote gang ^_^

dit is mijn beste werk tot nu toe

alle kamers zij totnu toe leeg! :sst:

HI-QUALIYTY TEX'S ALL-OVER ^_^

----------------------------------------------------------

SCREEN-TIJD :eten:

oud1dd0.png

oud2xr6.pngoud3db1.png

oud5ah5.png

oud6rf9.png

Bewerkt: door MFCL

Geplaatst:
comment_1149205

Misschien nog een idee om van het Rechts onderine eiland een brug naar het Links bovendste eiland te maken?

Geplaatst:
comment_1149232
ik ben om 3 uur smidags begonnen met dit huis :7 het heeft een voledige binnenkant met:

2 kamers, 1 parkeerplaats en 1 grote gang ^_^

dit is mijn beste werk tot nu toe

alle kamers zij totnu toe leeg! :sst:

HI-QUALIYTY TEX'S ALL-OVER ^_^

----------------------------------------------------------

SCREEN-TIJD :eten:

-MOOIE SCREENS-

Mooi gedaan, de buiten kant is een beetje simpel maar toch wel heel realistisch en ook de binnenkant is wat weinig afgewerkt en daar bedoel ik mee dat er weinig aandacht is besteed aan de details hoewel je wel ontzettend mooie textures hebt gebruikt waardoor het geheel meteen een andere uitstraling heeft en ik vind het verder ook erg mooi gemaakt! Het enige nadeel is de afwerking dus zoals ik al heb gezegd hierboven..

Verder heb ik eigenlijks een vraagje over de buiten en binnenkanten van gebouwen want ik zit nu wel buitenaanzichten te maken maar tot nu toe heeft alles wat ik heb gemaakt geen binnenkant en ik denk dat die binnenkant nogal moeilijk is te maken aangezien ik er niet heb aan gedacht dat er later nog een binnenkant in moest.. Dus mijn vraag is hoe zoiets in zijn werking gaat, het mooiste zou zijn dat wanneer je in een gele marker stapt dat je dan wordt 'geteleporteerd' naar de binnenkant zodat je de buiten en binnenkant hebt gescheiden als je begrijpt wat ik bedoel, dat zou namelijk ontzettend veel binnenkanten werk kosten aangezien je dan meerdere buitenkanten kunt verwijzen naar dezelfde binnenkant zoals ook in de orginele San Andreas is gedaan.

Voor degenen die niet goed begrijpen wat ik nu allemaal vertel, laat het weten en dan zal ik proberen om het wat beter uit te leggen want ik wist er namelijk even geen betere woorden voor.. ;)

Geplaatst:
comment_1149248

kijk: als je een beetje kan scripten met cleo3 (wat ik kan dus) kan je teleports maken

dus dan maak je aleen de binnenkand (intreor) en dan plaats het in 1 van de hemels

(als je de coordenaten weet van bijf: liberty en dan verander je gewoon de Y as naar heel ver dan plaats

je cleo script en teleport je er naartoe

--------------------------------------------------

optie 2: de binnenkand van je huis maken is eigelijk best simpel...

aleen je moet geen 1 face muur hebben! dat zeker nooit!

kijk: je moet de binnekant altijd IN je huis maken of wat ik heb gedaan: eerst de binnenkant

bijv: de buitekant is eigelijk een soort beschermingskapje om de binnenkand heen (dus ze raken elkaar

aleenmaar aan bij deuren en ramen

voorbeeld:

asdet2.png

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1149287
ik ben om 3 uur smidags begonnen met dit huis :7 het heeft een voledige binnenkant met:

2 kamers, 1 parkeerplaats en 1 grote gang ^_^

dit is mijn beste werk tot nu toe

alle kamers zij totnu toe leeg! :sst:

HI-QUALIYTY TEX'S ALL-OVER ^_^

----------------------------------------------------------

SCREEN-TIJD :eten:

Plaatjes

Ik vind het er goed uitzien en ik zie wel dat je overweg kan met sketchup. Misschien is het nog wel een idee om de ramen wat mer details te geven. Maar ik PB je.

Ik zie ook in je volgende post dat je verstand hebt van CLEO3. Ook van SCM om dat soort teleports te maken? Want SCM is toch wel wat stabieler dan CLEO3 zoals ik merk.

Misschien nog een idee om van het Rechts onderine eiland een brug naar het Links bovendste eiland te maken?

Zou kunnen ja, maar de mod is nog volop bezig en alleen de weg van de outring is er dus de rest komt nog.

zijn er BTW mensen die willen helpen met het maken van wegen?

Geplaatst:
comment_1149416
ik werk al 3 jaar met sketchup dus... :7

maar ik heb een niewe ramp gemaakt! ^_^

-PLAATJE-

Dat kun je wel zien aan je dingen want die zien er een voor een mooi uit! Hoe heb je die rampen trouwens gemaakt zonder dat gekloot met die lijnen (die het bouwwerkje doen instorten wanneer je deze verwijdert)? Verder is ook deze erg mooi getextured, je bent zeker een aanwinst voor ons project! :puh:

Verder weet ik wel bijna zeker dat ik aanstaande maandag online zal zijn, ik zou het absoluut niet willen missen.. Mede omdat ik nieuwsgierig ben naar wat anderen in de tussen tijd hebben gemaakt, helaas posten ze de outcome niet gewoon in het topic..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1149453
ik werk al 3 jaar met sketchup dus... :7

maar ik heb een niewe ramp gemaakt! ^_^

Goed hoor! blijf zulke gave plaatjes sturen! Jij zal ons zeker goed helpen merk ik! Met mij gaat het modellen niet zo goed, de follow me tool gaat niet helemaal zoals ik wil... Iemand die er verstand van heeft om een mooie rand om mn eilanden te maken?

Ik ga nu maar even aan de Airport werken van stad 2. Dan kunnen daar binnenkort screens van komen. En binnenkort een site over de mod.

BTW:

Oproep aan alle sketchup modellers:

Maandag A.S. 7 uur allemaal op msn om even wat met lkaar te babbelen over wat we allemaal gemaakt hebben. zo blijven we wat beter op de hoogte van alkaar.

EDIT:

Veel tnx, MFCL! Dankzij hem weet ik nu hoe je een mooie rand om eilanden maakt, weet ik hoe ik bergen kan maken en weet ik bijna hoe ik simulaties kan maken! Tnx daarvoor!

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1149800
ik ben nu met 5 gebouwen tegelijk bezig XD, hier een domio's pizza, let niet op de vage muur textuur :7

Ziet er goed uit! Die textuur maakt natuurlijk niet zoveel uit, die kan altijd nog gewijzigd worden. Maar het is een leuk restaurant geworden!

BTW1: met welke andere gebouwen ben je dan bezig?

BTW2: kan je wel op die maandag op MSN?

Netjes, en MFCL ook. Die enterable ziet er leuk uit. En trouwens bij een van je screenies van zo'n gang zie je een lampen texture op de grond :7

Welke gang en lamp?

Ow, ik snap m al.. Maar dat maakt toch niet veel uit? het heeft wel wat :puh:

En hoe gaat het tot nu toe met de breekbare ramen? Krijg je ze al doorzichtig (wat niet hoeft want dat is nu ook niet in SA. volgens mij zelfs niet in IV?)?

Bewerkt: door Remi-X

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.