Er is een nieuwe Gears Of War op komst, deze keer Deel 2! De strijd was in de vorige Gears Of War al gewonnen, maar in deze deel keren de Wezens terug. En begint de strijd weer opnieuw, je bent weer Marcus Fenix. En zijn Delta Squad zijn er weer om de Locust Horde weer te verslaan! Want deze wezens hebben het één en ander van het verleden geleerd. Niet langer belagen zij Fenix en consorten in kleine groepjes van circa vijf man, pardon, monsters. In Gears of War 2 mag Delta Squad continu rekenen op een overmacht van Locust's, hier en daar aangevuld met Brumaks en Corpsers. Gelukkig mag Fenix in elke situatie rekenen op een compleet arsenaal waarmee hij op uiterst bloedige wijze elke vijand naar gruzelementen knalt. En mocht de voorraad kogels alsnog opraken, is er altijd nog de kettingzaag die met enkele uithalen alles met een polsslag razendsnel een kopje kleiner maakt! Ik kan niet wachten op dit spel. Ik hoop dat de maanden snel voorbij vliegen om dit spel te kunnen bemachtigen. Ik heb de eerste editie van Gears Of War ook, en het is een topgame! Ik heb 'm al sinds die uit is en vind het nog steeds geweldig om het te spelen. Echt een topgame! Dan nu laat ik zien voor welk Platform het spel beschikbaar is, en Screens, en een Trailer! En voor zover iedereen nog weet is dat Gears Of War 2 voor de Xbox360 beschikbaar komt. Of ie voor de PS3, of PC uitkomt. Weet nog niemand.
Beste GTAForum Leden,
Er is een nieuwe Gears Of War op komst, deze keer Deel 2!
De strijd was in de vorige Gears Of War al gewonnen, maar in deze deel keren de Wezens terug. En begint de strijd weer opnieuw, je bent weer Marcus Fenix. En zijn Delta Squad zijn er weer om de Locust Horde weer te verslaan! Want deze wezens hebben het één en ander van het verleden geleerd. Niet langer belagen zij Fenix en consorten in kleine groepjes van circa vijf man, pardon, monsters. In Gears of War 2 mag Delta Squad continu rekenen op een overmacht van Locust's, hier en daar aangevuld met Brumaks en Corpsers. Gelukkig mag Fenix in elke situatie rekenen op een compleet arsenaal waarmee hij op uiterst bloedige wijze elke vijand naar gruzelementen knalt. En mocht de voorraad kogels alsnog opraken, is er altijd nog de kettingzaag die met enkele uithalen alles met een polsslag razendsnel een kopje kleiner maakt!
Ik kan niet wachten op dit spel. Ik hoop dat de maanden snel voorbij vliegen om dit spel te kunnen bemachtigen. Ik heb de eerste editie van Gears Of War ook, en het is een topgame!
Ik heb 'm al sinds die uit is en vind het nog steeds geweldig om het te spelen. Echt een topgame!
Dan nu laat ik zien voor welk Platform het spel beschikbaar is, en Screens, en een Trailer!
En voor zover iedereen nog weet is dat Gears Of War 2 voor de Xbox360 beschikbaar komt. Of ie voor de PS3, of PC uitkomt. Weet nog niemand. 
Platformen:
€64,- Xbox360
Genre:
Actie & Avontuur
Ja
Adviserende Leeftijd
+18
Screen 1:
Screen 2:
Screen 3:
Gears Of War 2