Geplaatst: 21 oktober 200816 jaren comment_1146228 hey. zoals jullie vast wel weten (onderhand) ben ik nieuw met pwn maar ik wil het wel graag leren maar ik heb daarom een vraagje. is het ook mogenlijk zoals bij php, javascript, en ajax de elseif te kunnen gebruiken? dus zo if(nummer = 1){ SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,"nummer 1"); }elseif(nummer = 2){ SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Nummer 2"); }else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"nummer 3"); } het werkt zo niet, dan krijg ik error maar is er ook zoiets dergelijks? Groetjes Nomis
Geplaatst: 21 oktober 200816 jaren comment_1146270 Je kan of 'else' gebruiken, of 'else if(blablabla)'. Let op: wél een spatie tussen else en if!! Voorbeelden: if(nummer == 1) { SendClientMessage(playerid, rood, "Nummer is 1"); } else if(nummer == 2) { SendClientMessage(playerid, groen, "Nummer is 2"); } else { SendClientMessage(playerid, geel, "Nummer is anders dan 1 of 2"); } Bewerkt: 21 oktober 200816 jaren door =>Sandra<=
Geplaatst: 22 oktober 200816 jaren Auteur comment_1146613 Je kan of 'else' gebruiken, of 'else if(blablabla)'.Let op: wél een spatie tussen else en if!! Voorbeelden: if(nummer == 1) { SendClientMessage(playerid, rood, "Nummer is 1"); } else if(nummer == 2) { SendClientMessage(playerid, groen, "Nummer is 2"); } else { SendClientMessage(playerid, geel, "Nummer is anders dan 1 of 2"); } a oke dat wilde ik weten want ik had het geprobeert maar het werkte niet bedankt;)
hey.
zoals jullie vast wel weten (onderhand) ben ik nieuw met pwn maar ik wil het wel graag leren
maar ik heb daarom een vraagje.
is het ook mogenlijk zoals bij php, javascript, en ajax de elseif te kunnen gebruiken?
dus zo
if(nummer = 1){
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,"nummer 1");
}elseif(nummer = 2){
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Nummer 2");
}else{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"nummer 3");
}
het werkt zo niet, dan krijg ik error
maar is er ook zoiets dergelijks?
Groetjes
Nomis