- Reacties 35
- Bezichtigingen 2.2k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Wienish 12 posts
-
Tommy-Vercetti 4 posts
-
FerryN 3 posts
-
Uitroepteken 2 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Voertuigentest Grand Theft Auto IV
Voorwoord
Het werkt allemaal heel simpel. Ik stel één vraag in dit topic, die jullie beantwoorden in een post. Door die post zal ik (proberen) te ontdekken van welk soort voertuigen jij houdt in Grand Theft Auto IV. Ik heb mezelf min of meer getest door 6 personen: Dieko, End of the Riot, FerryN, Kai-Shockwave en Urkaandezee. 4 van deze via PB’s op het forum, 1tje via MSN. Bij vrijwel iedereen kwam een positief beeld uit (bij eentje gedeeltelijk, wat dus wilt zeggen dat ik voor het grootste gedeelte gelijk had met ‘raden’. Het doel is om mensen duidelijk te maken van wat voor soort voertuigen hij/zij houdt in GTA IV (waar dit nuttig voor is weet ik niet, maar dat maakt ’t toch niet minder leuk?)
De vraag
Neem de voertuigenlijst en de laatst geupdate GT-lijst van GTAMitch voor je, en denk daar in gedachte alle mogelijke combinaties (kleur uitgezonderd) van deze voertuigen (bijv. bij Rancher met dichte of open laadbak, of Feltzer met opendak, hardtop of softtop, of de Dukes met of zonder uitstekende motor, enz.) , en maak een top 10 van jouw favoriete voertuigen, met je nummer 1 bovenaan en je nummer 10 onderaan. Het mogen dus alle voertuigen zijn: heli’s, motors, auto’s, boten.. Uit je top 10 zal ik dan opmaken of je meer het type bent dat houdt van snelheid, eentje die meer houdt van lol, eentje die wat afwisseling wilt of natuurlijk weer iets heel anders.. Als je te lui bent om te klikken om die 2 lijstjes voor je te nemen, zal ik hieronder in een tabel de hele lijst ook even uittikken, inclusief GT’s en mogelijkheden. Dit wil niet zeggen dat je dan alleen even wat nummertjes hoeft in te vullen, want ikzelf wil natuurlijk ook zo snel mogelijk te werk kunnen gaan.
De lijst
Alstublieft keuzes formuleren zoals het hier staat. Als je bijvoorbeeld een Rancher met open laadbak en stalen kooi: “Rancher met open laadbak en stalen kooi”
Voorbeeld
1. Infernus zonder spoiler*
2. Comet
3. Yankee zonder graffiti
4. Feltzer dakloos
5. Feltzer met hardtop dak**
6. PCJ600 met 2 koplampen
7. Banshee dakloos
8. Turismo
9. Rancher***
10. Willard
* = Graag erbij zetten als je voorkeur hebt van bijv. spoiler ofzo, of andere optie die in de lijst bij dat voertuig staat.
** = Dubbel noemen van voertuigen mag, indien dit 2 verschillende uitvoeringen zijn van hetzelfde voertuig.
*** = Indien je geen voorkeur hebt bij een auto voor een keuze uit de lijst (dus bij de Rancher in dit voorbeeld, als het je niet uitmaakt of het nu wel een dichte laadbak heeft of niet, wel of geen stalen kooi e.d.), dan mag je de naam van het voertuig ook los erbij zetten.
Contact
Indien er (typ)fouten (svp geen werkwoordspellingsfouten, die boeien mij niet!) zijn, of meldingen (van bijv. nieuwe voertuiguitvoeringen e.d., dan ga ik hier eerst achteraan om te kijken of ’t klopt), dan zou ik het het prettigst vinden als je gewoon een PB stuurt via ’t forum. Lijsten natuurlijk wel via reactie in dit topic inzenden! Als er niet binnen drie dagen gereageerd wordt op jouw post, svp dan ook PB’en naar Wienish.
Bijdragen
Lijst van mensen die gePB’t hebben en succesvol resultaat voor nieuwe voertuiguitvoeringen leverden (in alfabetische volgorde, tussen haakjes het voertuig dat door hem/haar is toegevoegd).
Veel post en leesplezier!
Groeten Wienish (& FerryN, met wie ik het idee heb ontwikkeld
Bewerkt: door Wienish