Geplaatst: 22 oktober 200816 jaren comment_1147125 Hoe verander je de kleur van je geld, tijd, ammo, speed en soort auto?
Geplaatst: 22 oktober 200816 jaren comment_1147244 Je kan de lettertype kleur veranderen in het bestandje San Andreas/Models/Fonts.txd, maar ik weet niet of dit werkt/ alles dekt wat je vraagt Grz, Beagle
Geplaatst: 23 oktober 200816 jaren Auteur comment_1147868 Je kan de lettertype kleur veranderen in het bestandje San Andreas/Models/Fonts.txd, maar ik weet niet of dit werkt/ alles dekt wat je vraagt Grz, Beagle Maar met welke programma moet ik dat doen (heb geen imgtools en wil hem ook nooit meer gebruiken, ben door het oog van de naald gekomen daarmee, god zij dank backups)
Geplaatst: 23 oktober 200816 jaren comment_1147950 Eerst het plaatje uitpakken met TXD workshop (klik) en dan dat plaatje veranderen met een fotobewerkprogramma. Dan doe je de stappen omgekeerd om het er weer in te krijgen maar dan moet je ook naar image >compress all images BTW: Imgtool deed niks fout, jij of jouw mod was de boosdoener. IMGtool doet niks kwaad, en wil je nog veel modden kan je niet zonder onze goede vriend. Je kan natuurlijk ook Spark of Alhi's IMG Tool gebruiken. Grz, beagle Bewerkt: 23 oktober 200816 jaren door Beagle
Hoe verander je de kleur van je geld, tijd, ammo, speed en soort auto?