Geplaatst: 23 oktober 200816 jaren comment_1147977 hé, ik ben van plan om een circuit te maken bij LV, is het handig om daar sketchup bij te gebruiken? ik ben al aardig op weg, ik heb al een ingang en de start (dus het gedeelte met de start/finish) nog een vraag: hoe moet ik hem dan ik gta: san zetten?, ik heb die tutorial gelezen maar daar word ik niks wijzer van Bewerkt: 23 oktober 200816 jaren door tommyfrogy
Geplaatst: 24 oktober 200816 jaren Auteur comment_1148800 ha 1-0 voor mij, ik heb een ketting in het spel gezet, een subaruketting. maar voor meer info over mijn circuit zal je toch naar showroom moeten
Geplaatst: 24 oktober 200816 jaren comment_1148849 Mooie ketting, 1-0 voor jou Goed idee om als wip in de showroom te zetten, krijg je meer reacties
hé, ik ben van plan om een circuit te maken bij LV, is het handig om daar sketchup bij te gebruiken?
ik ben al aardig op weg, ik heb al een ingang en de start (dus het gedeelte met de start/finish)
nog een vraag: hoe moet ik hem dan ik gta: san zetten?, ik heb die tutorial gelezen maar daar word ik niks wijzer van
Bewerkt: door tommyfrogy